Pony's vallen jaarling aan.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 14:24

Ik sluit mij aan bij de vorige posts. Het is echt snel om nu de pony's bij elkaar te zetten.

Toen onze jaarling er kwam (en wij hebben een 'oude' kudde), hebben we ze eerst zo gezet, dat ze aan elkaar konden snuffelen, maar dat de jaarling op een apart stuk stond. Had ik haar toen bij de anderen gezet, hadden ze haar zeker weten achterna gezeten; de alfamerrie nodigde haar aan de draad uit om te snuffelen, maar joeg haar telkens weg. De anderen gedroegen zich meteen dreigend en wilden zelfs niet snuffelen.

Als je ziet dat de pony's aan elkaar gewend zijn, zet er dan voorzichtig jouw ruin bij. Die zal kennismaken, en haar dan - als zij zich goed gedraagt en bewijst onderdanig te zijn - een beetje 'beschermen' van zodra ze samen naar de grote kudde gaan.

Maar de jaarling zal echt moeten leren hoe ze zich moet gedragen. Het wegjaag-spelletje heeft bij mijn jaarling toch meer dan een week geduurd - en dat is snél én het paardje stond voorheen ook gewoon in een kudde, dus had al 'paardenmanieren'.

There is a crack in everything. That's how the light gets in.



Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Pony's vallen jaarling aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 14:39

Ik ben een beetje moe en kan het fout lezen, maar niemand zegt denk ik dat je je verzorgpony's moet laten vallen? Of zie ik iets over het hoofd?

There is a crack in everything. That's how the light gets in.

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Pony's vallen jaarling aan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 17:33

Oh op die manier :)

There is a crack in everything. That's how the light gets in.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, GrapeshotBot en 4 bezoekers