Paard heeft geen respect voor zweep

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 19:13

manex schreef:
Is dat nou echt het enige wat jullie kunnen verzinnen als het longeren niet wil lukken? In ieder topic wat hierover wordt geopend komt meppen met de zweep als dé oplossing........

TS, Je zou je ook eens kunnen afvragen of je het longeren sowieso wel onder de knie hebt. Sta je wel op de juiste plek, geeft je geen tegenstrijdige signalen? Verdiep je eens in lichaamstaal, misschien ligt daar je oplossing wel.

Amen! _/-\o_

TS en de rest, hebben jullie er ook wel eens over nagedacht dat de TS misschien wel voor de schouder staat en dus een afremmend en een 'kom maar' signaal afgeeft. TS zelf staat misschien ook niet rechtop en zeker genoeg in het midden. Dit los je allemaal niet op door je paard een klap met de zweep te geven. Kijk eerst eens heel kritisch naar jezelf voordat je vind dat een paard een fout doet.

Ik ben ook met mijn 3 jarige bezig en als ik ga longeren dan loop ik heeeel erg veel mee nog met haar en zorg dat ik bij dr kont een druivende factor ben, zolang zij maar naar voren blijft lopen. Een 3 jarige kan je vaak nog niet gelijk als een 10 jarig ervaren paard longeren.
(en ja, de mijn is ook een tinker)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie