Willen liggen of rollen in het water

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Onali

Berichten: 18462
Geregistreerd: 16-03-06

Willen liggen of rollen in het water

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 09:16

Zat te twijfelen of het hier thuis hoorde of bij BRT aangezien het met BRT ook te maken heeft :+

Maar goed, ik heb 2 pony's die verzot zijn op water.
2 jaar terug echt voor het laatst een beetje kunnen zwemmen met mn fjord, gewoon zelf lopend het water in en hij naast me. Normaal gesproken zat ik er altijd op en ging zo het water in en uit, maar omdat het de laatste keer was voordat ik ging verhuizen en ik mijn shet mee had genomen ging ik nu naast hem het water in. In het begin een beetje in het ondiepe gebleven zodat mn shet kon wennen en een vriendin met haar paard alvast verder kon.
Op een gegeven moment zie ik mn fjord door zn benen zakken om te gaan liggen, dus ik sjouw hem weer overeind. De volgende dag gingen we weer zodat we foto's konden maken en toen deed hij het weer alleen was mn vriendin (die hem toen vast had) hem voor.

Nou ben ik gister met een andere vriendin op de hei geweest en daar hebben ze afgegraven stukken liggen waarin regenwater wordt opgevangen, dus wij met zn 4tjes erin. Vriendin zat op mn fjord ik op de grond met mn shet. Wat schetst mn verbazing, mn shet deed een poging tot liggen.




Bam schoot weer overeind omdat het misschien toch te diep was of omdat Norvid zo dicht achter hem stond.
Waarom willen ze gaan liggen of rollen in het water? Wie kan mij dat vertellen?

luff
Berichten: 55
Geregistreerd: 05-09-10

Re: Willen liggen of rollen in het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:10

Dat doen ze omdat zze dan water leuk vinden en daar kun je denk ik weinig aan doen! Het ene paard houd meer van water dan de andere

0316Meisjj

Berichten: 597
Geregistreerd: 27-08-10

Re: Willen liggen of rollen in het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:13

haha! bekend! mijn verzorg hafje doet het oook..
echt geweldig. behalve als je er op zit;)

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:17

Gewoon doen ze voor de leuk, omdat ze dat blijkbaar lekker vinden.

Zo ben ik een keer in het water beland met Sjol :D .
Die dacht leuk ik ga liggen, kreeg haar nog net overeind geschopt,
maar ik hing er al rechts langs, dus ik ging plons... :+

Tja paardjes vinden rollen in water ook wel eens lekker.