Hoedini Shet !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manon262

Berichten: 1332
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: België

Hoedini Shet !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 08:40

Hoi !

Wist niet zo goed waar zetten, dus als het fout staat, aub juist zetten !

Het gaat hierom : sinds een paar dagen hebben we een nieuwe, 2-jarige Mini Shet staan, leuk zal je denken,ja, is ie ook, en, redelijk, lief, maar, dat kleine monstertje ontsnapt steeds, er zijn al 3 draden met electriciteit erop en nog (denk dat ie er onderdoor rolt of misschien overspringt, hij doet het niet als wij er zijn maar is wel zo achterbaks dat als wij hem netjes terugzetten waar ie moet staan dat ie wacht tot we weg zijn om te gaan staan waar ie zin heeft) We hebben hem nog maar net maar het is op deze manier echt niet leuk meer.
Hij staat naast onze jonge hengst om te wennen en als het goed ging mag hij erbij maar hij gaat steeds staan waar ie zin heeft (niet bij hengst maar op andere stukken) We zijn het echt beu ! Tips !

De weide is wel gepacht, sinds jaren, zelf (98are in percelen verdeeld met 120 treinbils en dubbele afsluiting (ivm hengsten) en onderverdeeld in perceeltjes met 3 stroomdraden) omheining gezet, schapendraad of bekaertdraad kan ik er helaas niet opzetten, bij eigen weide had ik dit wel gedaan !

Tips ?!


Manon262

Berichten: 1332
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: België

Re: Hoedini Shet !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 12:13

dankjewel vr de tips !
dat van die camera ga ik zeker is proberen !
vanmorgen stond ie toch gelukkig wel waar hij gisteren stond ! oef !

Manon262

Berichten: 1332
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: België

Re: Hoedini Shet !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 16:14

Erg hé ! Wel, eigenlijk vind ik het niet zo erg, alleen, ik heb een beetje bang dat er nog meer paarden lekker gaan 'meedoen' 1 van de dagen, ben benieuwd waar ie strakjes weer staat bij het eten geven !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers