Paard wordt heet tijdens buitenritten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Paard wordt heet tijdens buitenritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:23

Kwestie van inzicht krijgen in zijn gedrag en in jouw gedrag. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar daar ligt wel de sleutel, ook na 8,5 jaar. Iemand die je hier prima mee zou kunnen helpen is Evelien van E en E horsemanship. Ze komt op locatie vanuit Wierden. Mocht dat totaal uit je richting zijn dan organiseren ze ook focusweekenden. Daarmee zou je ook al de nodige inzichten kunnen krijgen.


fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 23:25

zoenasri21 schreef:
fjordnina schreef:
Kwestie van inzicht krijgen in zijn gedrag en in jouw gedrag. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar daar ligt wel de sleutel, ook na 8,5 jaar. Iemand die je hier prima mee zou kunnen helpen is Evelien van E en E horsemanship. Ze komt op locatie vanuit Wierden. Mocht dat totaal uit je richting zijn dan organiseren ze ook focusweekenden. Daarmee zou je ook al de nodige inzichten kunnen krijgen.


Ja klopt! Ik mis ook een stukje kennis en uitstraling wat betreft een onzeker paard met een duidelijke mening. Ik ga dit even googlen. Bedankt!


Ik heb zelf ook een watje met een mening, als je er eenmaal mee om kunt gaan is dat juist wat haar zo leuk maakt en lach je erom. De mijne zegt dat ze het prima alleen kan om vervolgens met hangende pootjes om steun te komen vragen :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers