Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 17:36

Naomi_Haffie schreef:
Ik heb echt een dillema! Mijn cap is donkerblauw maar nu kan ik echt niet kiezen of ik voor blauwe of bruine laarzen moet gaan...

Wil wel nog steeds graag deniros


Combineren kan ook :D Maar ik zou voor blauw gaan, dat vind ik zo mooi <3

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 20:56

Naomi_Haffie schreef:
Ik heb echt een dillema! Mijn cap is donkerblauw maar nu kan ik echt niet kiezen of ik voor blauwe of bruine laarzen moet gaan...

Wil wel nog steeds graag deniros


Ik heb een combi :D

vera_pino schreef:
Ja sinds gisteren weer in het bezit van De Niro's

Het is de salento zonder veter met witte stiksels houtlook zool en een.blauwe croco inzet.
[ [url=m/5iqTpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 21:14

Naomi_Haffie schreef:
Ik heb echt een dillema! Mijn cap is donkerblauw maar nu kan ik echt niet kiezen of ik voor blauwe of bruine laarzen moet gaan...

Wil wel nog steeds graag deniros

Ik heb een blauwe cap, blauw jasje en bruine laarzen. Heul chique vind ik zelf O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 21:17

bamsy schreef:
Naomi_Haffie schreef:
Ik heb echt een dillema! Mijn cap is donkerblauw maar nu kan ik echt niet kiezen of ik voor blauwe of bruine laarzen moet gaan...

Wil wel nog steeds graag deniros

Ik heb een blauwe cap, blauw jasje en bruine laarzen. Heul chique vind ik zelf O:)


Ik ook. Met daarbij bruin tuig.

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 21:27

vec schreef:
bamsy schreef:
Ik heb echt een dillema! Mijn cap is donkerblauw maar nu kan ik echt niet kiezen of ik voor blauwe of bruine laarzen moet gaan...

Wil wel nog steeds graag deniros

Ik heb een blauwe cap, blauw jasje en bruine laarzen. Heul chique vind ik zelf O:)

Ik ook. Met daarbij bruin tuig.

Ik gewoon zwart tuig, op onderstaande foto nog met donkerbruin hoofdstel en bruine ottaviano’s (en iets te krap jasje :') )
Afbeelding

Dit zijn mijn nieuwe wedstrijdlaarzen, salento (dus niet de salentino) in een iets donkerdere kleur bruin.
Afbeelding

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 06:53

Heel gaaf Allebij!

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 21:29

Ik heb de laarzen nu ongeveer een jaar intensief in gebruik. Maar bij het aanspannen van mijn kuiten gaat de rits open. Afhankelijk van de spanning op mijn kuiten hoe ver. Ze zijn al eens opgerekt. Ze gaan zonder problemen in 1 keer dicht. Zijn de ritsen aan vervanging toe?
Ze komen regelmatig in aanraking met water en zand ivm cross.

Heb ze nu tijdens t tijden maar vast met een elastiekje :+

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 23:16

Saaams schreef:
Ik heb de laarzen nu ongeveer een jaar intensief in gebruik. Maar bij het aanspannen van mijn kuiten gaat de rits open. Afhankelijk van de spanning op mijn kuiten hoe ver. Ze zijn al eens opgerekt. Ze gaan zonder problemen in 1 keer dicht. Zijn de ritsen aan vervanging toe?
Ze komen regelmatig in aanraking met water en zand ivm cross.

Heb ze nu tijdens t tijden maar vast met een elastiekje :+

Klapt hij dan in het midden open of gaat hij zakt hij gewoon naar benden vanaf de bovenkant?

Voor het 2de heb je dat leren dingetje meteen gleufje erin waar je je ritst doorheen moet halen en je kunt ook je rits iets dichter knijpen.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 06:56

Het tweede.
Dat leren flapje daarvoor is kapot/gescheurd. Kan m verder ook nergens doorheen halen.

Spenk
Berichten: 21769
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 07:24

Dat was bij mij teken van vervanging , eerst paar weken open gaan daarna knapte die.

wil94

Berichten: 777
Geregistreerd: 06-09-11
Woonplaats: drenthe

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 09:12

Je kan ook een invlechtelastiekje door het ringetje van de rits heen doen en deze vervolgens om de drukknoop doen, dan blijft het ook zitten.

Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met de laklaarzen van DeNiro? Zit in twijfel tussen dressagio en ottaviano's. Wil geen verharde schacht.

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 10:22

wil94 schreef:
Je kan ook een invlechtelastiekje door het ringetje van de rits heen doen en deze vervolgens om de drukknoop doen, dan blijft het ook zitten.

Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met de laklaarzen van DeNiro? Zit in twijfel tussen dressagio en ottaviano's. Wil geen verharde schacht.


Dat heb ik nu inderdaad!

monsterina
Berichten: 317
Geregistreerd: 25-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 10:27

wil94 schreef:
Je kan ook een invlechtelastiekje door het ringetje van de rits heen doen en deze vervolgens om de drukknoop doen, dan blijft het ook zitten.

Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met de laklaarzen van DeNiro? Zit in twijfel tussen dressagio en ottaviano's. Wil geen verharde schacht.



Ik heb ottaviano’s volledig lak! Wel verharde schacht. Mooie laarzen, heb ze alleen aan met wedstrijd, geen barsten of scheuren! Na het rijden vochtig doekje erover heen, laten luchten en in de tas!

PartOulOver

Berichten: 599
Geregistreerd: 02-11-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:36

Wooohooo ze zijn binnen *\o/*
Dressagio met brushed schacht, extra hoge dressuurboog, Greta randje, donkerbruine hak en toe cap stiksel. Naar mijn idee simpel maar chique, voor op wedstrijd <3
Afbeelding

Afbeelding

lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:53

PartOulOver schreef:
Wooohooo ze zijn binnen *\o/*
Dressagio met brushed schacht, extra hoge dressuurboog, Greta randje, donkerbruine hak en toe cap stiksel. Naar mijn idee simpel maar chique, voor op wedstrijd <3
[ [url=m/3Vongc.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/0jfBqD.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig! Bijna gelijk aan die van mij alleen heb ik ze in het bruin <3
Veel plezier ermee!

karelien

Berichten: 489
Geregistreerd: 23-07-09

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:00

Mooi!!!

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:11

wil94 schreef:
Je kan ook een invlechtelastiekje door het ringetje van de rits heen doen en deze vervolgens om de drukknoop doen, dan blijft het ook zitten.

Ik heb een vraagje, heeft iemand ervaring met de laklaarzen van DeNiro? Zit in twijfel tussen dressagio en ottaviano's. Wil geen verharde schacht.


Ik heb de dressagio in lak, wel met verharde schacht. Ben er super blij mee! Heb ze nu een jaar en (nog) geen beschadiging van het lak.
Afbeelding
Afbeelding

PartOulOver

Berichten: 599
Geregistreerd: 02-11-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 13:05

Dank je wel Lucifertje en Karelien!!
@Lucifertje heb jij ze ook met zo'n greta randje? Mag ik een foto zien :)

_Zsazsa_
Berichten: 4482
Geregistreerd: 30-01-06

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:21

Ik heb vanmiddag Bruine Ottaviano’s aan laten meten met greta goudbruine accenten met extra hoge dressuurboog en Italiaanse enkel. Ze hadden nu eindelijk maat XXXS in Italië dus nu kon ik weer nieuwe aanmeten. Hoop echt dat ze mooi aansluiten. Mijn Salentino’s heb ik maar 10x aangehad en weer verkocht. Die liepen helemaal uit en waren zo slap. Echt zonde.

lucifertje

Berichten: 5609
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 16:24

PartOulOver schreef:
Dank je wel Lucifertje en Karelien!!
@Lucifertje heb jij ze ook met zo'n greta randje? Mag ik een foto zien :)


Ze staan in dit topic, maar voor jou speciaal hier een foto :D Ik heb alleen niet het neusje maar gewoon uit 1 geheel.

Afbeelding

PartOulOver

Berichten: 599
Geregistreerd: 02-11-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 07:29

lucifertje schreef:
PartOulOver schreef:
Dank je wel Lucifertje en Karelien!!
@Lucifertje heb jij ze ook met zo'n greta randje? Mag ik een foto zien :)


Ze staan in dit topic, maar voor jou speciaal hier een foto :D Ik heb alleen niet het neusje maar gewoon uit 1 geheel.

[ [url=m/eZPZo8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh ja vind ik mooi! Zelf heb ik ook de bruine maar dan brushed en zat toen erg te twijfelen over dat randje. Vond het eigenlijk te duur toen maar vind het bij bruin stiekem nog gaver dan bij zwart <3

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:34

Hoi! Ik wil ook nieuwe laarzen, een vriendin van mij met 39-45-? Heeft de fildona’s (tricolore?) en ik heb 39-45-33. De laarzen die ik nu heb zijn van Qhp en sluiten wel aan bij kuit, maar zorgen voor blaren bij mijn achillespees.

Nu zijn deNiros echt wel prijzig en wil ik echt weten dat ik er even mee vooruit kan. Nu lees ik vooral goede recensies dus dat is mooi. Maar ik vind dus geen een laars die mijn maren heeft, en 800 voor op maat gemaakte laarzen hoeft ook niet... meer mensen met de tricolore en die me iets willen vertellen?

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:38

Weet je zeker dat je hoogte 45 hebt? Ik zag je topic voorbij komen, maar 45 is echt helemaal niet hoog. Eerder laag. Niet dat je straks laarzen gevonden denkt te hebben en dat ze in de verste verte niet passen :+

Maar je zou dan op 39 MC (is hoogte 45) xs (kuit 33,5) of xxs (kuit 32,5) uitkomen. Dat zou je het beste kunnen passen, het kan namelijk per model iets verschillen.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:43

Ja we komen steeds rond de 45. Maar bij de vorige ‘passessie’ was veel te laag. Of qua kuit te breed. En die ik nu heb zitten dus te ruim vanaf been->voet (enkel ongeveer).

Spenk
Berichten: 21769
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:45

Ik heb 46 := dus dat kan wel weet niet hoe groot je bent.