Lappie_Lap schreef:Ik weet niet echt. Ik heb ze 1e week juli voor het eerst gezien, dat was al te laat (12wk). Toen was ie gewoon 1,5cm breder dan aangemeten. Daarna heb ik ze dus pas gister weer gezien. Eerst zouden ze voor de zomerstop terug zijn, dat was niet zo. Eind augustus schijnen ze weer terug te zijn geweest, maar blijkt er dus helemaal niks te zijn aangepast. Daarna is het blijkbaar blijven liggen en heb ik 3weken terug een mail gestuurd dat een half jaar (gister) de grens is voor mij en dat ik de bestelling wilde annuleren als ik dan geen passende laarzen had. Vorige week maandag gebeld of ze al wat wisten, want ik had geen reactie op mijn mail gehad. Maar dat hadden ze niet, zouden volgende dag terug bellen maar is niet gebeurd. Vrijdag bericht dat ze er weer waren, maar dat ze eerst weer wilden meten of het nu wel volgens meting is aangepast. Zou ik zaterdagochtend horen, begin middag gebeld met het idee om smiddags nog te kunnen halen. Was ze met klant bezig en zou terug gebeld worden. Ik dacht eigenlijk toen dat het weer verkeerd was, want anders had ze toch direct wel kunnen zeggen dat ik kon komen? Eind vd middag wel telefoon terug dat ze goed moesten zijn, maar te laat. Dus gister uit het werk heen gereden. Maar waarom het nou zo gegaan is, geen idee. Ik doe geen DeNiro meer iig.
Jee wat suf zeg!!! Zijn de laarzen nu inderdaad wel zoals je ze wilde en besteld had?
Bij mij ging het juist super vlot, dus juist positieve ervaringen! Misschien scheelt t ook bij welke winkel je ze hebt aan laten meten? Want ik vind de communicatie van de winkel naar jou ook niet helemaal top klinken..