Wat is nu de beste onderbroek voor paardrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Re: Wat is nu de beste onderbroek voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 00:02

En als je echt helemaal niet tegen randjes en naadjes kan en je slips gewoon pijn doen met rijden, doe dan géén slip aan! Oké, je rijbroek moet niet doorzichtig zijn, je moet niet ongesteld zijn, maar het kán een oplossing zijn!

blacksheep

Berichten: 118
Geregistreerd: 03-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 00:05

Jetta schreef:
En als je echt helemaal niet tegen randjes en naadjes kan en je slips gewoon pijn doen met rijden, doe dan géén slip aan! Oké, je rijbroek moet niet doorzichtig zijn, je moet niet ongesteld zijn, maar het kán een oplossing zijn!


Dat lijkt me echt niet prettig

Bagheera_206

Berichten: 25886
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:23

Weer zwarte vrijdag bij Seducci met 30% korting.

JoukjeV

Berichten: 348
Geregistreerd: 12-02-09
Woonplaats: een prachtig plekje

Re: Wat is nu de beste onderbroek voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 10:58

Het kan ook zijn dat je teveel op je kruis zit. Dan is het nodig je bekken naar achteren te kantelen. Hierdoor kom je beter op je zitbeenknobbels te zitten. Dit heeft bij mij in ieder geval zo goed geholpen dat ik nu niet meer na hoef te denken wat voor onderbroek ik aantrek met rijden.

Avalanche

Berichten: 15961
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Wat is nu de beste onderbroek voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 11:01

Een zadel wat meer geschikt is voor vrouwen. Als je op de naad van de zitting van het zadel zit, is er geen ondergoed wat dat oplost. Met een passend zadel voor de ruiter kun je met alles comfortabel rijden.

madoliefje

Berichten: 159
Geregistreerd: 13-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 23:27

Jetta schreef:
En als je echt helemaal niet tegen randjes en naadjes kan en je slips gewoon pijn doen met rijden, doe dan géén slip aan! Oké, je rijbroek moet niet doorzichtig zijn, je moet niet ongesteld zijn, maar het kán een oplossing zijn!


lijkt mij ook niet persee prettig