Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Texas02 schreef:Dat heb ik altijd al, live kan ik eigenlijk niet pauzeren, want dan gaat hij als ik weer op play klik gewoon verder waar ze live zijn, en ik kan niet aan het begin beginnen te kijken als ze al bezig zijn of iets opzoeken. Nu kijk ik vaak achteraf, en dan werkt het in principe wel goed (al irriteren sommige dingen mij wel, zoals zwart beeld tussendoor, een gedeelte wat helemaal niet werkt, beeld en geluid wat niet tegelijk loopt en noem maar op), maar het live gedeelte stoort mij echt als ik wel een keer live kijk.
En wat mij ook stoort is dat het kopje "programma" bovenin weg is. Als je daarop klikte, kreeg je een compleet overzicht van alle wedstrijden die er waren, gewoon voor een hele lange periode. Alles wat er al gepland stond, stond erin. Dus dan kon je mooi de hele lijst door scrollen, en dan zag je tot ergens volgend jaar wat er allemaal op komt. Nu moet dat via Events, en dan moet je weer apart op datum of op maand zoeken. Allemaal extra onnodig gedoe. Maar het komt niet terug, heb al contact gehad met de klantenservice.
Texas02 schreef:Oh echt? Sinds wanneer? Bij mij startte hij laatst nog halverwege, nog niet zo lang geleden. En dan krijg ik hem dus niet weer aan het begin tenzij ik pas na tijd kijk.
Gebruikers op dit forum: _TaraM, Ginnybjalla, Saar4, Setteli, SPARK55 en 20 bezoekers