Uitzendingen clipmyhorse

Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bastiaan02

Uitzendingen clipmyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-24 19:46

Sinds kort kan ik de live stream van clipmyhorse alleen nog maar vanaf het begin zien. Dus als ik hem even stop zet en dan weer verder wil begint ie weer opnieuw.
Ook als de wedstrijd al bezig is en ik wil bijv een bepaalde ruiter zien kan ik niet midden in de uitzending beginnen. Hij begint altijd bij het begin.
Wie heeft dit ook?

Bastiaan : Haarlem x Zeoliet L1 dr. B spr.
Lucky you : Gentleman x Duc de Normandie (2009 overl)

remi

Re: Uitzendingen clipmyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:35

Hier ook, heel vervelend, als mijn scherm cast naar de tv gaat het goed ( live uitzending) maar als ik via chromecast verbind gaat hij naar het begin van de gehele wedstrijd of een half uur bezig terwijl ik de uitzending live wil kijken...

Zidane Prix st Georges + 6 Inter1 +1
Snowpuppe's W-double-you Z2+14 verkocht naar Amerika
Da Vinci ZZ-LICHT +36 ZZ-zwaar+12 Prix st Georges+5 Inter 1 +5 inter2 +1 Grand-Prix startgerechtigd!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:37

Streamen gaat hier ook al 2 maand echt verschrikkelijk.. soms pakt hij gewoon een hele andere wedstrijd zelfs.

DaisyNicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 20:45

Precis hetzelfde, werkt allemaal net niet :3

bastiaan02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-24 20:56

Heel vervelend. Heb ook het probleem al bij Clip gemeld. Ben benieuwd of ze wat laten horen.
Vroeger zat er ook zo'n balk onderin zodat je de tijd kon verschuiven. Maar die is ook weg.

bastiaan02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-24 20:56

nevica schreef:
Streamen gaat hier ook al 2 maand echt verschrikkelijk.. soms pakt hij gewoon een hele andere wedstrijd zelfs.

Heb ik ook inderdaad gehad.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-24 23:07

Dat heb ik altijd al, live kan ik eigenlijk niet pauzeren, want dan gaat hij als ik weer op play klik gewoon verder waar ze live zijn, en ik kan niet aan het begin beginnen te kijken als ze al bezig zijn of iets opzoeken. Nu kijk ik vaak achteraf, en dan werkt het in principe wel goed (al irriteren sommige dingen mij wel, zoals zwart beeld tussendoor, een gedeelte wat helemaal niet werkt, beeld en geluid wat niet tegelijk loopt en noem maar op), maar het live gedeelte stoort mij echt als ik wel een keer live kijk.

En wat mij ook stoort is dat het kopje "programma" bovenin weg is. Als je daarop klikte, kreeg je een compleet overzicht van alle wedstrijden die er waren, gewoon voor een hele lange periode. Alles wat er al gepland stond, stond erin. Dus dan kon je mooi de hele lijst door scrollen, en dan zag je tot ergens volgend jaar wat er allemaal op komt. Nu moet dat via Events, en dan moet je weer apart op datum of op maand zoeken. Allemaal extra onnodig gedoe. Maar het komt niet terug, heb al contact gehad met de klantenservice.

https://www.instagram.com/ymoko_trotter/
Shoot for the moon, because even if you miss, you will land among the stars

bastiaan02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-24 12:07

Texas02 schreef:
Dat heb ik altijd al, live kan ik eigenlijk niet pauzeren, want dan gaat hij als ik weer op play klik gewoon verder waar ze live zijn, en ik kan niet aan het begin beginnen te kijken als ze al bezig zijn of iets opzoeken. Nu kijk ik vaak achteraf, en dan werkt het in principe wel goed (al irriteren sommige dingen mij wel, zoals zwart beeld tussendoor, een gedeelte wat helemaal niet werkt, beeld en geluid wat niet tegelijk loopt en noem maar op), maar het live gedeelte stoort mij echt als ik wel een keer live kijk.

En wat mij ook stoort is dat het kopje "programma" bovenin weg is. Als je daarop klikte, kreeg je een compleet overzicht van alle wedstrijden die er waren, gewoon voor een hele lange periode. Alles wat er al gepland stond, stond erin. Dus dan kon je mooi de hele lijst door scrollen, en dan zag je tot ergens volgend jaar wat er allemaal op komt. Nu moet dat via Events, en dan moet je weer apart op datum of op maand zoeken. Allemaal extra onnodig gedoe. Maar het komt niet terug, heb al contact gehad met de klantenservice.

Ja je moet inderdaad achteraf bekijken nu. Live is niet meer live. Hij start nu aan het begin en niet meer vol in de rubriek als je halverwege wilt kijken.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 13:43

Oh echt? Sinds wanneer? Bij mij startte hij laatst nog halverwege, nog niet zo lang geleden. En dan krijg ik hem dus niet weer aan het begin tenzij ik pas na tijd kijk.

bastiaan02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-24 15:42

Texas02 schreef:
Oh echt? Sinds wanneer? Bij mij startte hij laatst nog halverwege, nog niet zo lang geleden. En dan krijg ik hem dus niet weer aan het begin tenzij ik pas na tijd kijk.

Sinds kort. Een maand ofzo.

bastiaan02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-24 15:44

Ik heb contact opgenomen met clipmyhorse.
Kreeg keurig netjes antwoord. Ze gaan het probleem bekijken en doorzetten naar desbetreffende afdeling.
Hoop dat ze het snappen. Alles gaat in het engels.
Probeer nu ook de special te kijken in Kronenberg, maar krijg een hele andere rubriek te zien.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-24 21:13

Ik heb vorige week nog contact met ze gehad in het Nederlands over het verdwenen programma gedeelte (dat blijft helaas zo).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie