Jorie toen 6 maanden, het was november en regende keihard.
Jorie nu 9 jaar.
Hier links op de foto:
Hij heeft echt een heel blij guitig bekkie voor de kar.
Alex heb ik ook toen 5 maanden en nu 17 jaar. Maar die staan op mijn computer.
Alex is ook veel veranderd tijdens onze lange samenzijn. Hij is nu eindelijk ook eens dat er rugspieren zijn, die heeft hij al heel wat jaren niet gehad. Ik ben ook al heel wat jaren dingen aan het uit proberen geweest qua voeding. Nu dus iets gevonden waar hij echt goed op gaat.
Wat een leuk topic! Ik ken mijn beide pony's al sinds de dag dat ze geboren zijn en zo leuk om te zien hoe ze opgegroeid zijn! Dit was Asfaloth op 4 november 2013. Net een paar uur oud:
Asfaloth nu (ja het is echt dezelfde pony):
Gimli mijn 1.5 jarige toen die net geboren was (25 april 2023):
Gimli nu:
Van de zomer:
Mijn mannen vorig jaar toen Gimli nog een veulen was:
En nu:
Instagram: yaraccnaturephotography Wil je de avonturen van mijn pony's Asfaloth en Gimli blijven volgen? Dat kan op mijn insta account: yara_asfaloth_gimli
Iets van een half jaar ofzo (kan zo snel even niet terug vinden hoe oud ze hier precies was)
Afgelopen mei, op haar 11e verjaardag
Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse ~~~ Diervriendelijk wespenadvies nodig? Stuur mij een pb! ~~~
Blacky & Luna & liv & zilver Peppy's Starlight *25-10-2022 mijn eeuwige vriendje! En verder nog wat kippen 2 hele leuke poesjes en 3 super honden, papegaaien, schapen en dat was het dan wel. https://www.facebook.com/share/yvQKdWi2jBkKV2Gz/