Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Boyzone schreef:Neem ook niet het nieuwe pad via Breeveen.
Dit pad is met een beetje regen al heel slecht, nu is het niet te rijden.
Klunen van het ergste soort en je kan er ook niet "langs" rijden helaas.
lletam schreef:Hilary schreef:Ik zou doorrijden naar Ede, of juist iets meer richting Austerlitz.
Heb je tips voor een route + ruime parkeerplaats rond Ede?
lletam schreef:Hilary schreef:Ik zou doorrijden naar Ede, of juist iets meer richting Austerlitz.
Heb je tips voor een route + ruime parkeerplaats rond Ede?
Jet schreef:Ik ben daar niet heel erg bekend, maar ligt Austerlitz niet in dit voor de wolf afgezette gebied: https://www.provincie-utrecht.nl/actuee ... or-publiek ? Ik meen gelezen te hebben dat er ook een manege in/bij dat gebied zit...
Em_ schreef:Heb je tips voor een route + ruime parkeerplaats rond Ede?
Spaansepony schreef:Je mag gewoon nog parkeren bij het restaurant. Maar ik parkeer zelf altijd lekker simpel bij de ingang van het ruiterpad.
Hoe de paden zijn geen idee op dit moment. 2 maanden geleden met de hevige regen kon er zwemmen
lletam schreef:Spaansepony schreef:Je mag gewoon nog parkeren bij het restaurant. Maar ik parkeer zelf altijd lekker simpel bij de ingang van het ruiterpad.
Hoe de paden zijn geen idee op dit moment. 2 maanden geleden met de hevige regen kon er zwemmen
Ik heb contact gehad, het restaurant is gesloten, is nu een stalhouderij. Parkeren op het terrein is niet meer toegestaan..
Gebruikers op dit forum: JudithDario en 1 bezoeker