Capriootje schreef:Bedoel je een air jacket? Die opblaast als je valt?
Ik heb die van freejump nu met het inrijden van mijn jonge paard en bevalt erg goed.
Voel hem niet met rijden en het loskoppelen zit nu wel in m’n systeem gelukkig. Ben er 1 keer mee gevallen en dat was ook erg fijn, nergens last van gehad en het wisselen van patroon was simpel
SjonnieZ schreef:Ik heb een point two. Het model dat op een zwemvest lijkt. Niet heel charmant wel heerlijk luchtig waardoor ik het best ook echt altijd draag.
Mocht je wat wisselen in gewicht adviseer ik je geen vest te nemen met een ritssluiting.
Qua werking.. m’n bijrijder is er vorige week afgevallen en ze gaf aan nog nooit zo zachte landing gehad te hebben en dat is ook mijn ervaring.
Junior2019 schreef:SjonnieZ schreef:Ik heb een point two. Het model dat op een zwemvest lijkt. Niet heel charmant wel heerlijk luchtig waardoor ik het best ook echt altijd draag.
Mocht je wat wisselen in gewicht adviseer ik je geen vest te nemen met een ritssluiting.
Qua werking.. m’n bijrijder is er vorige week afgevallen en ze gaf aan nog nooit zo zachte landing gehad te hebben en dat is ook mijn ervaring.
Charmant daar ben ik van afgestapt
Veiligheid voor alles
Zit nu met een gebroken rug ook niet charmant dat korset
Gebruikers op dit forum: Bytespider, xSannee en 3 bezoekers