Ik rij mezelf open bij mijn kont, help

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snorkel1986

Berichten: 3009
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 13:44

Euh ik in mijn broek met heel siliconen zitvlak rij ik mij ( bij fanatiek rijden open) bij mijnleren uitvlakken niet.. ook hartje zomer eerder last ivm zweten op onhandige plekken

petitparis

Berichten: 15988
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (Belgiƫ)

Re: Ik rij mezelf open bij mijn kont, help

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 13:50

Gelukkig heb je dit probleem met "ouderwetse" rijbroeken niet. Jouw topic heeft er wel voor gezorgd dat mijn twijfel om een rijlegging met siliconen nopjes of strips aan te kopen volledig weggenomen is :+
Aan je omschrijving te horen zou het denk ik ook mijn zadel "beschadigen", want dat is zacht kalfsleer en voelt aan zoals de kunstlederen zitting van mijn rijbroeken.

Patron_Bloem
Berichten: 40
Geregistreerd: 30-03-21

Re: Ik rij mezelf open bij mijn kont, help

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 15:41

Wat vervelend! Misschien een bontje om het zadel, dat verminderd het schuren misschien?

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-21 10:39

Patron_Bloem schreef:
Wat vervelend! Misschien een bontje om het zadel, dat verminderd het schuren misschien?


Ja zei mijn instructrice ook al idd als oplossing voor mijn siliconen vlakken en rijbroek, maar ben nu over gestapt op oldtimer rijbroeken en ondergoed zonder naden.
En thank god dat werkt :j

Zag hier ook de wieler creme voorbij komen, is misschien ook nog een goeie om dat uit te proberen.

Maar vind t zo stom vroeger reed ik elke dag paard en nooit problemen gehad

Patron_Bloem
Berichten: 40
Geregistreerd: 30-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 11:07

NathalietjeB schreef:
Patron_Bloem schreef:
Wat vervelend! Misschien een bontje om het zadel, dat verminderd het schuren misschien?


Ja zei mijn instructrice ook al idd als oplossing voor mijn siliconen vlakken en rijbroek, maar ben nu over gestapt op oldtimer rijbroeken en ondergoed zonder naden.
En thank god dat werkt :j

Zag hier ook de wieler creme voorbij komen, is misschien ook nog een goeie om dat uit te proberen.

Maar vind t zo stom vroeger reed ik elke dag paard en nooit problemen gehad


Oh ja naadloos zit ook altijd wel fijn

Wieler creme daar heb ik nou nog nooit van gehoord :+