Ervaringen Busse Laval laarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Ervaringen Busse Laval laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-20 23:51

Ik ben al een tijdje opzoek naar nieuwe laarzen en nu kwam ik deze tegen: https://www.drunensruiterhuis.nl/paardr ... al-nn.html

Ik kan alleen niet veel er over vinden, wel wat mensen die ze hebben maar niet echt duidelijke ervaringen. Dus voor de mensen die ze hebben: hoe bevallen ze? :) Hoe is de kwaliteit? Ik heb nu Petrie Coventry’s, is het vergelijkbaar of toch wat minder (gezien prijsverschil?)


k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 20:48

Ik gooi deze even omhoog!

Iemand ervaringen / foto’s?

JorisV
Berichten: 26
Geregistreerd: 05-12-20

Re: Ervaringen Busse Laval laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:38

Ik heb ook geen ervaring met paardrijlaarzen van merk busse laval. Ik zelf gebruik de Harry Horse Thermolaars Toronto. Ben je bekend ermee?

Klasse 4 alarm, beste auto beveiliging: Klik voor informatie

xJolijn

Berichten: 2935
Geregistreerd: 15-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:48

Ik heb de busse laval laarzen in het bruin :) Ze bevallen mij prima. Kwaliteit is naar de prijs, erg netjes. Het het zal iets minder zijn dan de absolute top (maar daar is de prijs dan ook naar). Zelf heb ik geen Petrie’s dus daar kan ik het niet mee vergelijken.
Heb met die van mij ruim een jaar gereden zonder iets van schade/gebruikssporen te zien (behalve wat vegen aan de binnenzijde uiteraard, maar geen krassen of wat ook). Pas bij de laatste buitenrit is daar verandering in gekomen toen ik niet op mijn eigen paard reed en het betreffende paard een weg door de bomen/struiken verkoos boven het water := Daar heeft een laars helaas twee krassen aan overgehouden.
Verder ben ik super tevreden!

https://www.instagram.com/brunosbelevenissen/