Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esperanza

Berichten: 3280
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 17:38

KimD schreef:
Inmiddels binnen, geïnstalleerd en geprobeerd. Het is nog even klungelen met de auto-zoom en de instellingen maar verder topding! Paar filmpjes gemaakt van een vriend zijn training en dat ging goed. *\o/*


Ik heb een pixio en ben er helemaal gelukkig mee. *\o/* Het is in het begin even leren hoe alles werkt, maar dan... ik les er mee met mijn instructrice in Nederland. We beeldbellen via Facebook en ik heb oordopjes in. Dus nu kan ik weer iedere week bij haar lessen :j

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 18:42

LiselotZorro schreef:
Ik vind het wel echt mega irritant dat de batterij leeg loopt als je hem niet gebruikt, best snel ook en dat het opladen dan weer erg lang duurt. Spontaan even filmen is er niet bij.


Van de Pivo? Ik herken dat niet echt

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 18:47

Marrit13 schreef:
LiselotZorro schreef:
Ik vind het wel echt mega irritant dat de batterij leeg loopt als je hem niet gebruikt, best snel ook en dat het opladen dan weer erg lang duurt. Spontaan even filmen is er niet bij.


Van de Pivo? Ik herken dat niet echt

Ik herken het inderdaad ook niet. Denk dat ik hem nu 3 keer opgeladen heb op zo'n 20 uur gebruik dus dat vind ik heel netjes :j

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 23:50

Mijne loopt ook absoluut niet leeg ..

Sanet

Berichten: 7923
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 07:09

Idem hier. Leg hem weg en gebruik hem een week later weer en voor mijn gevoel niets qua batterij leger ofzo.

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 13:50

LiselotZorro schreef:
Ik vind het wel echt mega irritant dat de batterij leeg loopt als je hem niet gebruikt, best snel ook en dat het opladen dan weer erg lang duurt. Spontaan even filmen is er niet bij.



Zet je hem wel uit?
Ik heb geen ervaring mee.
Had zaterdag wel voor de zekerheid geladen maar was bijna niet leeg.
Moest een trecwedstrijd filmen.
Hij is mij 1x kwijt geraakt en moest ik opnieuw doen. Maar ik galoppeerde te dichtbij aan. Tweede keer mij niet kwijt geraakt. Hij stond bij B.

Ben heel blij met de pivo

Siami
Berichten: 178
Geregistreerd: 23-12-10

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 15:00

Hoe zien jullie hoe vol hij is dan? Ik laad altijd voor gebruik voor de zekerheid op want als ik hem niet gebruik loopt hij idd leeg.

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 15:04

Als je de app opstart zie ik een batterijtje, neem aan dat dat hem is :+

Marieke1495

Berichten: 5218
Geregistreerd: 19-01-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 16:12

Marrit13 schreef:
Als je de app opstart zie ik een batterijtje, neem aan dat dat hem is :+

:))

Siami
Berichten: 178
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 16:14

Haha het wordt tijd voor een bril :wow:

Firegirl
Berichten: 949
Geregistreerd: 06-09-09
Woonplaats: Flevoland

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-21 13:35

Ik zag net grote kortingen bij de prime days van Amazon.com op hun Facebook pagina

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 16:01

Ik heb nu ook een pivo! Alleen als ik het filmpje wil exporteren naar de galerij van mijn telefoon komt hij daar niet in te staan. Sowieso zou hij direct naar mijn telefoon galerij moeten, maar dat gebeurd ook niet. Iemand die ditzelfde probleem had en het heeft kunnen oplossen?

Carowlina
Berichten: 42
Geregistreerd: 17-07-13

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 16:17

Hier ook de Pivo. Enkel jammer dat die niet altijd goed volgt bij ons.

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 16:29

Kunga schreef:
Ik heb nu ook een pivo! Alleen als ik het filmpje wil exporteren naar de galerij van mijn telefoon komt hij daar niet in te staan. Sowieso zou hij direct naar mijn telefoon galerij moeten, maar dat gebeurd ook niet. Iemand die ditzelfde probleem had en het heeft kunnen oplossen?


Bij mijn Iphone ging dat vanzelf. Mocht je Iphone hebben, mss bij instellingen en dan toegang geven tot alle foto’s?

@Carowlina, ik heb via de FB groep (en ook in dit topic) de instellingen overgenomen. Enkel als ik te dichtbij rijd is hij me soms even kwijt, voor de rest geen problemen. Nu rij ik wel altijd alleen en in rustige omgeving :)

Carowlina
Berichten: 42
Geregistreerd: 17-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 16:58

Marrit13 schreef:
Kunga schreef:
Ik heb nu ook een pivo! Alleen als ik het filmpje wil exporteren naar de galerij van mijn telefoon komt hij daar niet in te staan. Sowieso zou hij direct naar mijn telefoon galerij moeten, maar dat gebeurd ook niet. Iemand die ditzelfde probleem had en het heeft kunnen oplossen?


Bij mijn Iphone ging dat vanzelf. Mocht je Iphone hebben, mss bij instellingen en dan toegang geven tot alle foto’s?

@Carowlina, ik heb via de FB groep (en ook in dit topic) de instellingen overgenomen. Enkel als ik te dichtbij rijd is hij me soms even kwijt, voor de rest geen problemen. Nu rij ik wel altijd alleen en in rustige omgeving :)


Ik rij ook altijd alleen in de piste. Ik zal het eens moeten uitzoeken dan, dank je!

DuploJarig

Berichten: 1652
Geregistreerd: 11-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 19:10

Kunga schreef:
Ik heb nu ook een pivo! Alleen als ik het filmpje wil exporteren naar de galerij van mijn telefoon komt hij daar niet in te staan. Sowieso zou hij direct naar mijn telefoon galerij moeten, maar dat gebeurd ook niet. Iemand die ditzelfde probleem had en het heeft kunnen oplossen?


Gebeurd bij mij ook wel eens
Ik kan hem dan vinden in de bestanden
Interne opslag > Android > data > daar zit een map met met pivo in de naam > files > smart_capture

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 19:28

Beide tips geprobeerd, maar helaas staat er echt niks in mijn bestanden en staan mijn instellingen wel goed..

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 19:58

Wat voor telefoon heb je?

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 19:59

Marrit13 schreef:
Wat voor telefoon heb je?


Een Samsung galaxy s9+

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-21 20:50

Oh dan houdt mijn kennis op, sorry :D Maar mss kan je je vraag in de FB groep gooien, daar zitten wel wat technische mensen denk ik :D

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 08:57

Ik heb een Samsung A51
Bij mij komen ze automatisch in mijn galerij. Laatste keer duurde het wel eventjes, maar kon ik ze bij pivo wel bekijken.

Kunga

Berichten: 325
Geregistreerd: 09-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:06

Marrit13 schreef:
Oh dan houdt mijn kennis op, sorry :D Maar mss kan je je vraag in de FB groep gooien, daar zitten wel wat technische mensen denk ik :D


Gedaan! Hopelijk heeft iemand daar de oplossing :)

Fangio

Berichten: 2558
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 17:43

Ik heb de pivo silver net besteld. Er was 20% korting nu (met de code PIVOSUMMER ), dus dat vond ik wel een mooie prijs. Ik ben benieuwd of het een beetje gaat lukken, want ik heb al een wat oudere telefoon die niet op de lijst met aangeraden telefoons staat, maar we gaan het zien :+
Ben altijd alleen, dus het zou wel interessant zijn om eens wat vaker mezelf terug te zien.

Friezenkind
Berichten: 82
Geregistreerd: 13-07-21

Re: Dé manier om jezelf te filmen tijdens rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 14:03

Ik zou zo graag het Pixio systeem willen, alles zoooo duur. Manlief vind het niet heel leuk om mee te gaan naar de paarden. Helaas geen spiegels in de bak hier.

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 21:39

Ik heb gisteren een pivo voor m’n verjaardag gekregen, ben er erg blij mee! Gisteren uitgeprobeerd met longeren en vandaag op een stalgenootje getest. Vandaag stond hij bij de X, gisteren op de bakrand. Op de X staat hij wel het best, hij is haar niet 1x kwijt geraakt.

Had de pivo op een regenton gezet. Op zich prima maar ga toch een statief kopen. Iemand aanraders? :)

Ik zie bijvoorbeeld deze, met zo’n schroefje; https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_p ... 84518.html