Rijlaarzen voor korte benen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Re: Rijlaarzen voor korte benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:25

Mooi!
Dan denk ik dat deze toch ook even in gedachten houd, al ben ik geen fan van veters e.d.

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar


Anoniem

Re: Rijlaarzen voor korte benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:26

Je kan ook kiezen om ze zonder veters te doen. :) Bij de goedkoopste versie van de tricolore kan je de zolen kiezen, wel/geen veters, wel/geen elastiek.

Sideswipe

Berichten: 285
Geregistreerd: 03-05-19
Woonplaats: Gliese581-d

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 11:45

Mountainhorse heeft in hun (duurdere) laarzenmodellen brede en smalle varianten en ook lage en hoge.
Die zitten dan nog onder de 300,-


Afbeelding

https://www.ruitersporthoeve.nl
Dealer van:
*Rambo*Bucas*Rhino*Amigo*Micklem*ICE-vibe*Cavallo*Harry'sHorse*Mountain Horse*Horka*Sectolin*Montey Roberts*Kerbl*Birth Alarm*Tacx*Rapide*Macna cooling vest*


Siamsmeesje

Berichten: 2235
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 20:23

Ik heb even gegoogled voor Mountain Horse, en ik vind sommige modellen wel erg stoer 8-)
Helaas is de hoogte bij mijn maat en Plus al 45 cm, en bij de korte variant is de hoogte wel goed, maar de omtrek net te klein -O-

Ik denk dat ik gewoon maar eens een rondje ruitersportzaken moet gaan doen, en gewoon maar weer her en der eens wat passen :D

Lente Alle zaadjes de grond in en hopen dat ze boven de grond willen kijken dit jaar

X_Willemijn
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 16:16

Zelf heb ik vaak verschillende modellen van Epplejeck gehad, zaten bij mij altijd goed.
Ben zelf ongeveer 1,60/1,65 en heb toch redelijk veel kuit, had altijd 39W

tessvanputte
Berichten: 1
Geregistreerd: 14-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:39

Hallo!

Ik heb hetzelfde probleem. Korte benen & bredere kuiten. Recent naar Timmermans gegaan in Boom (België) en na wat hulp toch eindelijk laarzen gevonden die niet te hoog zijn! Namelijk de Primera Lisse van Equithème. Een meisje dat er voor mij binnen was had hetzelfde probleem en heeft ook deze laarzen gekocht! Ik heb normaal maar 38 in gewone schoenen dus deze in 39 gekocht L.

Hopelijk vind je er die voor jou passen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 15:16

Ik werd gisteren gebeld dat mijn deniro’s binnen zijn. Ik lig daar morgen voor de deur, kan niet wachten om ze te halen :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:14

Ik heb ze, ben er super blij mee! <3 Ze zitten heerlijk, niets inlopen, gewoon aantrekken en gaan :)
Afbeelding

Afbeelding

xxPaige
Berichten: 806
Geregistreerd: 26-11-09
Woonplaats: Ede

Re: Rijlaarzen voor korte benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:34

Ik ben nu toch wel erg benieuwd wat nu al je maten zijn bij je Deniro laarzen.
Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Korte pootjes, klein voetje (37,5/38), stevige kuit en hoge wreef..

Bij de Divoza al eens geweest en veel aangehad (althans geprobeerd 8)7)
Bij de EJ zowat alles gepast wat er te passen viel.. Niks kon dicht. Moest dan echt naar maatwerk gaan kijken, maar voor het recreatieve wat ik rijd vond ik dat nog even te prijzig.
Bij beide zaken waren er overigens ook geen chaps die ik aan kon :x

Volg paardengidsveluwe op Instagram
PaardengidsVeluwe instagram klik!
instagram.com/paardengidsveluwe

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 18:41

Die zien er prachtig uit!

Ik had laatst die van de decathlon aan. Zitten wonder boven wonder als gegoten! Vond ze erg lekker zitten, en die prijs is er helemaal niks om. Heb een paar van 60 aan gehad (deze) die meer rubber waren met elastiek en rits zeg maar, en een stel iets meer leerachtige (deze) van 100. Beide pasten goed!

Jammer dat het paardrijden even op een laag pitje gaat anders had ik ze meegenomen. Was echt in shock toen ik ze zo aantrok en zonder moeite dicht kreeg :')

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 21:58

xxPaige schreef:
Ik ben nu toch wel erg benieuwd wat nu al je maten zijn bij je Deniro laarzen.
Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Korte pootjes, klein voetje (37,5/38), stevige kuit en hoge wreef..

Ik heb het even nagekeken.
Voetmaat 38, hoogtemaat C(Corta=short) hoogte is dan standaard 42,5 en kuitmaat XXL. Ik zat net tussen XL en XXL in, maar mijn ene kuit is net wat dikker waardoor ik toch de grotere maat heb genomen.
Volgens mij heb ik de hoogte 1 centimeter hoger dan de standaard, i.v.m. het inzakken. Deze hoogte is echt perfect. :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 bezoekers