Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 19:33

Ik vroeg me af of er al voorjaarskortingsacties/winterspullenopruimingen aan de gang zijn bij ruitersportzaken, of weet iemand nog leuke acties?

Anoniem

Re: Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 19:34

EJ heeft 2+1 gratis, Divoza heeft korting op geselecteerde producten. :)

D_akota

Berichten: 663
Geregistreerd: 21-11-18
Woonplaats: Aan de bosrand

Re: Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:43

Horze heeft nu volgens mij ook weer korting.

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:45

Hypo Fryslan heeft 25% keuze korting
Bosgra ook 25% keuze korting

Ineke2

Berichten: 33111
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:46

Paardendrogist heeft een actie met de dekens, Agradi geeft ook nog extra korting.

riskatc
Berichten: 77
Geregistreerd: 15-02-14
Woonplaats: Deventer

Re: Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 22:27


Brainless

Berichten: 29724
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 22:28


Annie_23

Berichten: 61
Geregistreerd: 16-03-16
Woonplaats: Vlak bij de Drunense duinen

Re: Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:07

Oh ja ja dit topic moet ik wel volgen haha! Shopaholic :D

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 22:10

Dochorse heeft dit weekend 40% korting op alles op voorraad. Is wel al veel weg volgens mij

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Voorjaarskortingsacties ruitersportzaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 09:39

Ik vind het soms wel grappig, kopen mensen nu meer nu het in de aanbieding is?
Er is iets waar ik naar op zoek ben (bitloos hoofdstel met stang en trens functie zeg maar), en daarom kijk ik wel naar winkels. Maar dat ga ik denk ik niet in een aanbieding vinden.
Verder heb ik eigenlijk alles wel. Laarzen ga ik toch niet vinden in mijn maat in een aanbieding, al hou ik
met een scheef oog mijn maat wel in de gaten (8.5-40-56).
Waar ik nu in voorzien ben, maar wat ik inderdaad in een aanbieding koop (gewoon vooruitzien) zijn halsters of dekens. Als die halsters onder de 5 euro zijn, en op stal is er weer van alles gesneuveld, dan bestel ik even eentje extra mee. Dus ik gebruik aanbiedingen voor dingen die wel eens versljiten en die nog niet direct nodig zijn. EEn winterdeken voor volgende winter is er al, de huidige van mijn paard is 9 jaar oud en niet meer geheel waterdicht. Maar echt meer spullen kopen door aanbiedingen? Nee, eigenlijk niet.

Dus wat kopen jullie dan in die aanbiedingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 10:48

Voorraad halsters en touwen, kleding of iets dat ik al lang graag wil hebben, maar waarvoor ik op een goede aanbieding wacht. Bijvoorbeeld vorig jaar nieuwe dekens (bucas) voor mijn paard gekocht, die heb met 35% korting gescoord. Dat scheelt behoorlijk.
Ook voedingssupplementen sla ik altijd in voor een jaar als ze 2+1 gratis zijn. Ik koop altijd in de aanbieding, betaal bijna nooit de volle mep voor een product. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 21:17

germie schreef:
Ik vind het soms wel grappig, kopen mensen nu meer nu het in de aanbieding is?
Er is iets waar ik naar op zoek ben (bitloos hoofdstel met stang en trens functie zeg maar), en daarom kijk ik wel naar winkels. Maar dat ga ik denk ik niet in een aanbieding vinden.
Verder heb ik eigenlijk alles wel. Laarzen ga ik toch niet vinden in mijn maat in een aanbieding, al hou ik
met een scheef oog mijn maat wel in de gaten (8.5-40-56).
Waar ik nu in voorzien ben, maar wat ik inderdaad in een aanbieding koop (gewoon vooruitzien) zijn halsters of dekens. Als die halsters onder de 5 euro zijn, en op stal is er weer van alles gesneuveld, dan bestel ik even eentje extra mee. Dus ik gebruik aanbiedingen voor dingen die wel eens versljiten en die nog niet direct nodig zijn. EEn winterdeken voor volgende winter is er al, de huidige van mijn paard is 9 jaar oud en niet meer geheel waterdicht. Maar echt meer spullen kopen door aanbiedingen? Nee, eigenlijk niet.


Waarom zou je meer kopen als het goedkoper is? Je kunt toch ook gewoon je boodschappenlijstje opsparen tot er kortingsacties zijn en dan alles wat je zocht goedkoper bestellen? Gewoon een beetje handig plannen. :)