Cap gezocht voor groot hoofd (verstelbaar)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariett

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:10

Ik zou vooral even langs de Decathlon gaan om te testen :) Caps zitten vaak zó anders en het is goed om even te voelen. Ik denk trouwens niet dat de kans heel erg groot is dat de regendruppels precies in die gaatjes vallen, bovendien zitten daar vaak nog laagjes met stof/gaas tussen.
Ik heb al een paar jaar een Decathlon cap en ben er erg blij mee, ik heb ook zo'n grote kop :P Ik moet zeggen dat ik er nog niet echt vaak mee gevallen ben, maar hij helpt wel prima bij laaghangende takken.

MarliesV

Berichten: 15189
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:13


Maartje_M

Berichten: 9363
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Cap gezocht voor groot hoofd (verstelbaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:16

Ik ben toevallig deze week op jacht gegaan hier in de plaatselijke ruitersport winkel en hoorde daar dat tegenwoordig eigenlijk alles verstelbaar is (Ik zocht eigenlijk een niet verstelbare maar daar ga ik dus niet voor slagen)
Ik zou toch even langs gaan en passen.

Sylver

Berichten: 213
Geregistreerd: 21-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:17

Ik heb ook cap maat 60. Ik heb nu de casco mistrall II als ik het goed zeg. Was bij mij ongeveer de enige (betaalbare) cap die lekker zat in de Epplejeck. Zal dan ook aanraden om gewoon naar een ruitersportzaak te rijden en vooral te passen.

keeyzie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:01

Hier nog iemand met een groot hoofd *\o/*
De caps van de Decathlon maken je hoofd optisch gezien alleen maar groter haha

Zelf ben ik erg tevreden over mijn Uvex Perfexxion.
Daarvoor heb ik altijd Harry's Horse gehad die ook goed passen.


Afbeelding
maat 61

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Cap gezocht voor groot hoofd (verstelbaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:22

Ik zou voor een uvex gaan, die hebben geen specifieke mannen of vrouwen maten en ik heb daar de ervaring mee dat ze ook voor de grotere maten heel comfortabel zitten en goed verstelbaar zijn.

Casco is ook het proberen waard maar dat vind ik wanneer je in de regen rijd geen fijne cap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 17:03

Mijn vorige cap was ook een Uvex Exxential. Ondanks dat ik hem qua uiterlijk niet je-van-het vond, vond ik het wel een heel fijne, comfortabele cap voor een leuke prijs.

Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-19 22:29

Ik blaas dit topic nog eens even nieuw leven in aangezien ik volgende week naar de Equitana ga en daar een paar caps uit wil proberen. Iemand nog laatste tips?