cleaner voor nieuwe rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
madoliefje

Berichten: 159
Geregistreerd: 13-09-18

cleaner voor nieuwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-18 19:19

hoihoi lieve bokkers <3

ik heb nieuwe rijlaarzen besteld bij lipica en wil deze graag na elke keer rijden even schoonmaken, bij mijn petries deed ik dit met de petrie rijlaarscleaner maar natuurlijk verschild elke laars, ik ben dus heel erg benieuwd wat de ervaringen zijn omtrent rijlaars cleaner ?

alvast heel erg bedankt

kusjes madelief

Anoniem

Re: cleaner voor nieuwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:23

Ik heb mijn lipica’s net, maar ik maak ze na het rijden schoon met de leerpoetsdoekjes van de action en dan zet ik ze elke week in de polish. Of ik ‘het juiste’ doe weet ik nog niet, heb de laarzen nu 2 keer aangehad :+

madoliefje

Berichten: 159
Geregistreerd: 13-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-18 19:25

cataplana schreef:
Ik heb mijn lipica’s net, maar ik maak ze na het rijden schoon met de leerpoetsdoekjes van de action en dan zet ik ze elke week in de polish. Of ik ‘het juiste’ doe weet ik nog niet, heb de laarzen nu 2 keer aangehad :+


oke ! ik ben altijd beetje huiverig met spullen van goedkopere merken vandaar :) wat voor laarzen heb je gekozen ? :) ben benieuwd of ze mooi blijven !

Anoniem

Re: cleaner voor nieuwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 19:27

Bij lipica adviseerde ze me om met een druppie dreft de laarzen soms te poetsen en dan te vetten. Daar zal het dus niet aan liggen. Ik heb model chester met crocolak details, het lak moet ik apart behandelen met lakolie.

madoliefje

Berichten: 159
Geregistreerd: 13-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-18 19:35

cataplana schreef:
Bij lipica adviseerde ze me om met een druppie dreft de laarzen soms te poetsen en dan te vetten. Daar zal het dus niet aan liggen. Ik heb model chester met crocolak details, het lak moet ik apart behandelen met lakolie.


oke super ! dan ga ik de doekjes ook maar aanschaffen lijkt me wel ideaal! ik moet voorlopig nog minimaal 6 weken wachten spannendd