Verschil bodyprotector volwassenen en kinderen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Verschil bodyprotector volwassenen en kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 12:33

Zit er een verschil in? Ik ben weer rijlessen aan volgen en wil weer gaan springen. Nu zat ik te kijken naar een bodyprotector. Vroeger met mijn eigen springpaard gebruikte ik dat eigenlijk niet, toen was het ook helemaal niet veel gebruikt. Ik schrok alleen van de prijzen van de bodyprotectors. Als ik echt een eigen paard of verzorgpaard had was het wat anders maar vanwege de kosten rij ik maar eens in de twee weken. Ik zag dat er prijsverschil zat in de kinder en volwassenen bodyprotectors, maakt het buitenom de maat nog verschil?
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 04-10-18 12:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling


Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 12:35

Zal voornamelijk de pasvorm zijn! Ik heb zelf een Sir Lancelot in kindermaat, puur omdat ik de volwassen maat gewoon niet pas :')

Lukasje
Berichten: 11144
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 12:37

Zit hem in het model. Ik pas een kindermaat ook maar vaak zijn die te kort, maw het "lijfje" van een kinderprotector is meestal niet zo lang als bij een volwassene.

Don't take anything for granted

LoveBodin

Berichten: 4340
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Verschil bodyprotector volwassenen en kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 12:39

Ik weet niet welke cupmaat je hebt, maar kinder bp's zijn lang niet altijd berekend op iets van een voorgevel.
Mijn oude zat echt onwijs strak, nieuwe (volwassen maat) zit toch een stuk beter. En ik heb niet eens een echte grote maat.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-18 12:40

Ik ben zelf 1.58 dus dan zou ik misschien wel een kinder kunnen proberen. Zou me niks verbazen als de L kinderen ook ongeveer net zo groot is als de s adult.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Re: Verschil bodyprotector volwassenen en kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 12:54

Ik ben ook een ukkie en had mijn oude kinderbodyprotector bewaard. Die paste prima, alleen wat weinig ruimte bij m'n borsten. Qua veiligheid zijn ze gewoon prima (tenzij je zo'n oude bp hebt als ik).

xSannee

Berichten: 4334
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Verschil bodyprotector volwassenen en kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 13:14

Ik heb een Horka bodyprotector en daarvan is de kinder XL even groot als de volwassenen XS. Dat zal wel wisselen per merk maar ik kan dus ook kinder body protectors aan :P
Ben 1.65!


Ghostattack

Berichten: 11225
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 14:02

moonsparkle schreef:
Ik ben zelf 1.58 dus dan zou ik misschien wel een kinder kunnen proberen. Zou me niks verbazen als de L kinderen ook ongeveer net zo groot is als de s adult.


Ik ben ook 1.58m ongeveer en heb volgens mij Maat 14 van Sir Lancelot


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 10 bezoekers