Welke wedstrijdbroek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-18 21:30

Ik heb even gezocht maar vond alleen oude topics en ondertussen zijn er alweer zoveel nieuwe collecties en stoffen etc.

Ik ben op zoek naar een nieuwe wedstrijdbroek :) Ik bestel graag online omdat ik nooit goed weet naar welke winkel ik moet.

Ik heb heerlijk zittende rijbroeken! Maar als het gaat om witte rijbroeken kies ik altijd de verkeerde die stug zitten :(

Ik ben daarom benieuwd naar jullie ervaringen. Welke rijbroek hebben jullie? Zit er voldoende stretch in? Schijnt die door? En welke prijs? :) Ik wil graag een goede broek maar 150 euro vind ik bijvoorbeeld erg veel!

Breek los :D

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~


xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-18 08:23

Niemand? :)

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

EquiWorks
Berichten: 68
Geregistreerd: 13-05-17

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 16:50


EquiWorks
Berichten: 68
Geregistreerd: 13-05-17

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 16:51

Oh en je andere vragen: Ja er zit voldoende stretch in en hij schijnt niet door.
Een broek met nog meer stretch is de Beijing II Full Grip, echt een heerlijk broek maar oogt wel wat minder luxe. (Omdat hij volledig van katoen is blijven er snel pluisjes aan hangen)
https://budgetruitershop.nl/Webwinkel-P ... -Grip.html

zelmago4it

Berichten: 410
Geregistreerd: 27-05-15

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 17:26

Als je nou echt en hele, hele, hele fijne gewone rijbroek hebt loont het altijd even de moeite om te kijken of deze er ook in witte uitvoering is!!

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-18 18:55

@zelmago4it, dat heb ik gedaan inderdaad! :D maar helaas...

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

koend
Berichten: 1236
Geregistreerd: 10-11-03

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:09

Een wedstrijdbroek moet ook en vooral heel goed tegen de kookwas kunnen.
En voor mannen is de keuze wel heel beperkt .

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8261
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 19:39

Denk niet dat TS persé iets voor mannen zoekt :+
Ik lees even mee, ben ook al even op zoek.

Nizzie

Berichten: 399
Geregistreerd: 01-08-09
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 01:19

Ik ben heel tevreden over de witte rijbroek met leren zit van de epplejeck deze rijbroek heb ik zelfs 2x := :D
Ik vind hem fijn omdat hij van katoen is en dus goed mee rekt. En hij schijnt niet door, door de leren zit :o en de prijs is ook nog eens gunstig :$

Heros <3 mijn liefje :) L2 +5 M1+3(onofficieel)!! Y;(

Adele <3 L2 +11 M1 +2 (onofficieel)

Dreamybol

Berichten: 4241
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: NL

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 02:59

Volgens mij komt het gewoon door de kleur dat witte broeken nooit fijn zitten.. Ook carrouselgenoten hoor ik regelmatig mopperen en er zijn er meer die, zoals ik, de broek de avond ervoor vast even een paar uur dragen om hem fijner te krijgen.
Ik heb nu een EJ met siliconen op het zitvlak en die is 'wel oké'. Maar er liggen ook nog een eurostar en lv in m'n kast die in de winkel echt fijn zaten, maar die na 2 keer wassen echt rampzalig waren. Stug, stijf en ik reed me flink open (ook wel gezegend met een huidprobleem, maar dan nog).
Die EJ acca vind ik trouwens weer vreselijk, heb hem alleen dan in grijs, maar durfde daardoor geen wit te proberen.

Op een paardenrug hoog boven de grond
Voel ik mij pas echt gezond
Ondersteund door vier gezonde benen en een sterke rug
Heb ik telkens voor even die van mij terug!


JorineV
Berichten: 1091
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 06:47

Hier ook één van Epplejeck, met kunstleren zitvlak (tegen het doorschijnen). Deze heb ik ook online besteld, maar bevalt dus hartstikke goed. Stof is gewoon zoals van een alledaagse rijbroek; soepel, zacht, iets aan de dikke kant (en dat is wel lekker met wit, maar misschien is het gewoon van de wintercollectie :Y) ). Ik heb danwel een ander type dan die hier boven is genoemd. Heb gekozen voor een two-tone met donker zitvlak (bruin) - vanwege mijn talent om werkelijk alles wat wit is smerig te maken. Dit scheelt toch gauw 30% van het oppervlak dat ik niet hoef voor te behandelen :') Gaat overigens gewoon in de 40 graden was, lichtbont. Ben bang dat als ik hem heter was, hij wel stug wordt of gaat doorlopen.

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-18 09:32

Die broeken die volledig van katoen zijn (een beetje dikker), daar heb ik nog nooit een fijne van gevonden... Ik vind ze al gauw wat stug, maar ik kan eens een maat groter proberen misschien :=

Ik had een witte broek waar je werkelijk alles in zag. Zwarte string, huidskleur string, rode string... Ik had naadloos ondergoed gekocht omdat ik het aftekenen ook verschrikkelijk vind, maar zelfs een naadloze string scheen door en tekende af := Die broek was volledig van katoen en iets dikker... pfff

Misschien moet ik een lange naadloze boxer kopen :) dat valt minder op misschien... :+

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~

JorineV
Berichten: 1091
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:26

De vraag is dan natuurlijk ook; valt het iedereen op, of vind je het vooral zelf storend? Dat men lichtjes de rand van je ondergoed kan zien is wellicht nog niet zo'n ramp. Kleur en het eventuele patroontje gaat wel erg ver :#


xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Welke wedstrijdbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-18 20:19

Haha ik vind t zelf vreselijk!
Ik kan het niet meer niét zien zegmaar... en het valt me nu ook op bij anderen :=

*KLIK* Kleinschalige pensionstal in Kronenberg, Noord-Limburg. Direct aan het bos! :D Link naar Facebook
Ook tijdelijke stalling aangeboden voor een paar dagen vakantie met uw paard en/of evenementen @ Equestrian Centre de Peelbergen.
~Paardenrecreatie in de Limburgse natuur~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers