Miss Shield Lezard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nacusi
Berichten: 103
Geregistreerd: 02-12-14

Miss Shield Lezard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-18 20:00

Hoi,
Ik heb onlangs een nieuwe miss shield gkocht waarbij zowel de bovenkant als de band in Lézard zijn. Nu heb ik opgemerkt dat de lezard stof redelijk ruw is als je in sommige richtingen wrijft. Opzich niets mis mee maar wel als ik hem in zijn hoes wil steken. Ik had een samshield hoes erbij gekregen maar die stof bleef haperen op de tok waardoor er al een klein stukje gelost was. Ik heb de cap dan binnengebracht en die is nu hersteld. Heb ondertussen al een andere hoes gebruikt die ik nog had liggen die wat gladder is en al minder blijft haperen. Maar hij blijft nog steeds haperen aan de tok. Omdat ik bang heb om weer opnieuw een stukje los te trekken omdat de hoes op het lezard stuk blijft hangen, wil ik eens navragen of er nog mensen zijn met dit probleem en wat jullie doen om het te voorkomen dat de hoes in de cap blijft hangen.

Alvast bedankt

Isabelxx

Berichten: 75
Geregistreerd: 18-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 13:14

Ik ben al een tijdje aan het sparen voor precies dezelfde cap met lezard! Super mooie cap, misschien dag het helpt om een captas te kopen, dan kan je de cap er gewoon in leggen zonder dat de lezard beschadigd kan worden?