Equitheme air cap

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ellen_ov

Berichten: 1314
Geregistreerd: 12-01-17

Equitheme air cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-18 20:52

Hallo,

Vanmiddag was ik bij de epplejeck en stond te twijfelen of ik de equitheme air cap zou kopen of niet... hij zat mooi strak op mijn hoofd maar had er gegeven moment zoveel cap's gepast en gezien de beste prijs die deze cap heeft, heb ik 'm toch terug gelegd. Nu ben ik nog benieuwd naar mensen die de cap al hebben.
vooral: hoe blijft de maat/voering. de voering is nl wat aan te passen middels het air-gedeelte, maar hoe goed houd dat zich. daarnaast hoe luchtig is de cap? Ik zag wel verscheidene luchtfilters enzo maar tegenwoordig zijn de cap's weer wat 'dikker/zwaarder' dan een paar jaar terug dus....


wie o wie heeft deze al?? brand los aub :+

ohja! voor de duidelijkheid: deze cap is het, https://www.ej.nl/ruiter/veiligheid/vei ... 11528.html


cdetje

Berichten: 193
Geregistreerd: 30-12-09

Re: Equitheme air cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:05

Ik heb deze cap, ben er zeer tevreden over. Heb wel het idee, dat ik altijd klein beetje lucht moet toevoegen zodat hij strak zit. Maar hij zit dan wel heel goed.
Hoe luchtig, ja dat vind ik moeilijk te zeggen, denk dat het gewoon gemiddeld is, niet echt super luchtig, maar ook niet overdreven warm.
Ik kijk nu naar de prijs, maar ik dacht dat hij in het eerder goedkoper was, ik kan me niet voorstellen dat ik er toen zoveel voor betaald heb. Heb hem ongeveer een jaar.

Ellen_ov

Berichten: 1314
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Equitheme air cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-18 08:41

Bedankt voor je reactie! :) voeg je trouwens het lucht welke keer toe? dat je het air gedeelte elke keer na gebruik eerst laat leeglopen voordat je de cap af zet? of eenmaal opgepompt blijft die ook goed voor een tijdje oid? :+ :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: oosten1956 en 42 bezoekers