Zomerrijbroek: nemen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paigeroxanne

Berichten: 62
Geregistreerd: 02-07-18
Woonplaats: Nederland

Zomerrijbroek: nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-18 20:04

Ik zag in de decathlon een rijbroek speciaal voor in de zomer hangen. Ik dacht dat dat wel handig zou zijn voor als het snikheet was tijdens de paardrijlessen, maar ik vond het een best dun stofje.
Zijn er mensen met zo'n rijbroek, en zo ja, is het handig?

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Zomerrijbroek: nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 20:31

Ja! En ben er heel tevreden over.
Er tenminste vanuit gaande dat we het over de zelfde hebben. Ik heb m 2 jaar geleden gekocht en is een anti-schuurplekken rijbroek.
Hoewel ie donkerblauw is trek ik m in de zomer liever aan dat een lichtgekleurde rijbroek die ik ook heb omdat het stofje zo lekker dun is

Paigeroxanne

Berichten: 62
Geregistreerd: 02-07-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-18 20:37

porcelain schreef:
Ja! En ben er heel tevreden over.
Er tenminste vanuit gaande dat we het over de zelfde hebben. Ik heb m 2 jaar geleden gekocht en is een anti-schuurplekken rijbroek.
Hoewel ie donkerblauw is trek ik m in de zomer liever aan dat een lichtgekleurde rijbroek die ik ook heb omdat het stofje zo lekker dun is


Het was echt een zomerrijbroek, stond ook op het kaartje. Wil namelijk weten of het echt goed werkt, en dat ie niet na één ritje al gaten erin heeft :D

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 20:55

Ik heb hem twee maanden in gebruik nu ofzo, wat een geweldig fijne broek! Heb er nu zelfs een tweede van besteld zodat ik ze tegen elkaar in kan gebruiken. Niet omdat er gaten inztten, maar dat ik met een drukkere paardenweek ik afwisseling heb.
Bijkomend voordeel vind ik de zak op het bovenbeen waar de telefoon in kan. Die mag Decathlon op wel meer broeken zetten!

Paigeroxanne

Berichten: 62
Geregistreerd: 02-07-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-18 21:08

Danseresje schreef:
Ik heb hem twee maanden in gebruik nu ofzo, wat een geweldig fijne broek! Heb er nu zelfs een tweede van besteld zodat ik ze tegen elkaar in kan gebruiken. Niet omdat er gaten inztten, maar dat ik met een drukkere paardenweek ik afwisseling heb.
Bijkomend voordeel vind ik de zak op het bovenbeen waar de telefoon in kan. Die mag Decathlon op wel meer broeken zetten!


Super bedankt voor de waardevolle reactie! Ga kijken hoe duur het is en of ik het inderdaad ga kopen! En dat van die zak is inderdaad ook handig, loop regelmatig onhandig te doen met m'n telefoon :D

Koper

Berichten: 30234
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 21:18

Ja! Ik heb een zomerrijbroek (niet die jij gezien hebt, mijne is 20 jaar oud) en dat is zo fijn voor de warme dagen. In de winter is hij te koud, dan draag ik 'm bij voorbeeld onder een trainingsbroek. Maar voor rijden in de zomer is hij perfect. En mijn andere broeken, die van dikkere stof zijn, trek ik dan juist niet zo gauw aan.

Marie111
Berichten: 4666
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:14

Laatst bijgewerkt door Marie111 op 09-07-18 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Zomerrijbroek: nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 22:18

Als je een fijne zomer rijbroek zoekt dan zou ik echt de rijlegging van de decathlon bestellen. Ik rijd met niks anders meer nu het zo warm is. Heerlijk luchtig en een stevige stof. Ik heb een blauwe en een grijze.

Afbeelding
Afbeelding

Paigeroxanne

Berichten: 62
Geregistreerd: 02-07-18
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-18 07:40


Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Zomerrijbroek: nemen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:49

De ene is een legging, de andere heeft gewoon knoop en rits.
Ik koop eigenlijk altijd broeken met hoge taille en vind deze broek heerlijk qua taille!