Gezocht: goede kwaliteit leren gaiters / chaps

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nista_RX

Berichten: 2945
Geregistreerd: 25-10-10
Woonplaats: Noord Holland

Gezocht: goede kwaliteit leren gaiters / chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-18 15:12

Hoi Bokkers,

Vandaag heb ik mijn nieuwe jodhpurs besteled. Onwijs blij mee! Niet schrikken... Ze zijn puur voor shows :Y) En dan is het wel zo leuk als je wat unieks hebt.

Afbeelding

Nu het lastige, ik wil hier graag chaps bij bestellen. Ik heb een deal kunnen maken om hier stukjes van het zelfde soort leer op te kunnen laten zetten die ook gebruikt is op de schoen. Hier heb ik wel goede kwaliteit chaps voor nodig. Zelf zat ik te denken aan gaiters, waarbij het stukje van de wreef dus open is zodat je de print op de jodhpur mooi kunt zien. Welk model ik zelf heel mooi vind (negeer hierbij de printjes, e.d., het gaat om de vorm, met name bij de onderkant om de schoen):

Afbeelding

Nu ben ik op zoek gegaan naar dit model in een betere kwaliteit, iets met kalfsleer, of zacht leer vind ik het prettigste aangezien ik ze gebruik voor voltige. Dus liever geen runder leer. Mijn zoektocht blijkt echter iets onmogelijks. De enige die ik ik vinden die me aansprak was de BR gaiter flair zwart, ik kan deze alleen niet meer vinden in mijn maat vinden (S short, als iemand deze kan vinden?? regular wil ik ook nog wel proberen.)

Afbeelding

Wie kan mij helpen met het vinden van chaps:
- Zwart
- Echt leer, bij voorkeur zacht leer of kalfsleer (geen rund)
- Goede kwaliteit
- Gaiters, wat betekent dat er geen stukje bij de wreef in zit
- Het liefst een model zoals op de foto waarbij ook de achterkant omhoog iets oploopt
- Niet te veel gekkigheid er op aangezien ze nog bewerkt moeten worden met ander leer, dus geen extra printjes, stiksels e.d. gewoon zwart.

Dank jullie wel alvast voor het meedenken, ik loop helaas vast.

Groetjes, Robin :wave:

Nista_RX

Berichten: 2945
Geregistreerd: 25-10-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Gezocht: goede kwaliteit leren gaiters / chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-18 16:15

De chaps van BR inmiddels in mijn maat gevonden, helaas wel een stuk duurder dan de andere websites maar de moeite waard om te proberen. :j