Brrrr... Het vriest, welke rij overall moet ik hebben?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Prairy
Berichten: 9058
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-23 22:27

Ik heb een dikke werk overall gekocht bij van Cranenbroek, fantastisch om mee in de sneeuw te wandelen. Een Michelin mannetje is er niks bij maar ik heb het heerlijk warm.

Om te rijden is hij denk ik te glad.


Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-23 22:40

chamion schreef:
Ik heb laatst geen rijoverall gekocht maar een gevoerde werkoverall. Omgedoopt tot de slaapzak door iedereen die mij erin ziet lopen :+ . Damm, wat is dat ding warm. Heerlijk voor als ik sta les te geven. Als ik met de temperaturen van vandaag en gisteren een klein beetje loop, heb ik het zweet al op mijn rug staan. Terwijl ik alleen maar een dun hemdje en fietsbroek eronder heb. Heb hem ook al eens aangehad tijdens de hele dag proeven lezen (lees 7 uur lang in de steenkoude wind) en toen had ik het ook niet koud.

Als er iets meer sneeuw hier valt (op een dag dat ik kan) dan wil ik hem nog even op de menwagen uitproberen. Of een koude, mistige dag.

https://www.bol.com/nl/nl/p/dapro-blizz ... 9538/?s2a=



Die ziet er ook lekker uit. Ook beetje water/sneeuw dicht?

Voor les geven idd ook heerlijk. Mijn instructrice had vandaag ook haar rijoverall aan bij het lesgeven. Volgens mij had ze er een van Eques aan.

It's not how good you are, but how good you want to be!

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Brrrr... Het vriest, welke rij overall moet ik hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 10:00

Sneeuw dicht vermoed ik nog wel, mits er geen natte sneeuw bij zit. Nog niet kunnen proberen. Helaas niet waterdicht. Wind komt er ook moeilijk doorheen omdat hij echt heel dik is :D

@Prairy; ja, inderdaad een Michelin mannetje kan jaloers wezen op ons. Had gisteren een beetje een angstig kindje in de les (tijd niet gereden, het was koud enz.) dus toen zijn we een boswandeling gaan doen. Halverwege ging de bovenkant uit.... veel te heet 8)7

Mijn collega's hebben ook al hun overall aan, alleen in mijn maat waren hun merken onbetaalbaar. Maar nu heb ik dus deze. Daar gaan de klanten mij zeker vaker in zien. En misschien een 2de erbij gaan kopen.

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-23 01:02


It's not how good you are, but how good you want to be!

Solmyrkvi

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 09:26


I'm too much Viking to ride a normal horse.

Bagheera_206

Berichten: 25883
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-24 11:46

Solmyrkvi schreef:
Bagheera_206 schreef:
Helaas doet HGG dit jaar niet mee met de zwarte vrijdag acties... -O-

Die van Mountain Horse is dit weekend wel in de aanbieding. Nu 230 ipv 300 euro.

https://www.horze.nl/brand-sale/mountai ... 32985.html



op https://www.atorka.nl kan je ze met 20% bestellen!


Zag wel dat de jeugd overall van HGG tot ongeveer 175cm gaat. Dat scheelt ook een hoop geld. :D

Denk dat de rijoveralls volgende week wel weer van pas zullen gaan komen. :D

It's not how good you are, but how good you want to be!

Cchanny

Berichten: 8831
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Re: Brrrr... Het vriest, welke rij overall moet ik hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 12:49

Mocht er nog iemand een rijoveral zoeken.
Ik heb een Fengur te koop maat XL :) Ik draag hem toch niet en hij is na de laatste keer dragen proffesioneel gereinigd en opnieuw waterdicht gemaakt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 65 bezoekers