Nika horseproducts rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brandweer
Berichten: 158
Geregistreerd: 12-07-04

Nika horseproducts rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 12:14

Hallo, iemand ervaring met Nika Horseproducts rijlaarzen?

Nina1999
Berichten: 913
Geregistreerd: 18-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 22:32

Heb jij ze gekocht inmiddels toevallig? Ik ben ook erg benieuwd!

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-18 09:53

Nina1999 schreef:
Heb jij ze gekocht inmiddels toevallig? Ik ben ook erg benieuwd!


+1

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 12:11

Sorry voor het binnenvallen, maar heeft iemand deze laarzen gekocht en getest ondertussen? :)

Kabayo

Berichten: 13977
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Nika horseproducts rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 12:22

Ik heb ze eens in handen gehad. Maar was niet echt te spreken over de kwaliteit. Maar daar is de prijs ook wel naar.

Hawkeye

Berichten: 1227
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 12:36

Kabayo schreef:
Ik heb ze eens in handen gehad. Maar was niet echt te spreken over de kwaliteit. Maar daar is de prijs ook wel naar.


Echt hele slechte kwaliteit? Of een mooie prijs/kwaliteit verhouding?
Ik vind 1 model erg mooi en zou ze graag gebruiken voor recreatief paardrijden (+/- 3x in de maand), denk je dat ze dat aankunnen? :p

Kabayo

Berichten: 13977
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 12:41

BaBritFre schreef:
Kabayo schreef:
Ik heb ze eens in handen gehad. Maar was niet echt te spreken over de kwaliteit. Maar daar is de prijs ook wel naar.


Echt hele slechte kwaliteit? Of een mooie prijs/kwaliteit verhouding?
Ik vind 1 model erg mooi en zou ze graag gebruiken voor recreatief paardrijden (+/- 3x in de maand), denk je dat ze dat aankunnen? :p

Prijs kwaliteit vind ik opzich wel goed. Ik denk dat ze dat wel aankunnen. Weet alleen niet voor hoe lang

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Nika horseproducts rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:13

Bij ons op stal hebben sommige ze. Zien er prima uit voor dat geld.

keshia

Berichten: 3079
Geregistreerd: 31-10-04

Re: Nika horseproducts rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 13:28

Oh ik zie nu het topic opeens. Ik heb onlangs blauwe rijlaarzen gekocht daar. Maar ben toch niet te spreken over de kwaliteit en vooral de pasvorm! Ik heb smalle voeten en een lage wreef. 39 cm kuit met sokken. Ik had dus de wijde versie gekocht. Ik kwam er ten eerste maar krap in dus iemand met een normale wreef kan er zeker niet in. Kuit was veeeel te groot en lengte veel te lang. Dat terwijl ik al 4 paar andere rijlaarzen heb staan met dezelfde maten.. heel raar! Daarbij vond ik het leer flinterdun, en het leek me erg krasgevoelig. Ik heb ze dus terug gestuurd en vlot geld teruggekregen.

Ik heb bijvoorbeeld ook laarzen van qhp, de norah uitvoering kost nieuw 190 euro.. maar nog nooit zulke fijne laarzen gehad! Liepen gelijk lekker, fijn soepel leer. Heb ze na 3 jaar zeeeeeer intensief mishandelen (modder mest water zand plas) en weinig onderhouden een nieuwe rits moeten voorzien. Nu na 4 jaar, zijn ze helaas overleden. Een scheurtje op de naad van de laars. Maar hee.. voor 190 euro ruim 4 jaar lang lol gehad. Elke dag door blubber en stof.
Ik zou dus niet voor rijlaarzen van nika gaan. Verder wel heel erg te spreken over de hoofdstellen en dekens! En de service

Anoniem

Re: Nika horseproducts rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 11:25

Ik heb er ook aan getwijfeld! Een van de weinige laarzen met mooie bling voor die prijs. In een ander topic zag ik een aan foto, en dat heeft me toch tegengehouden.