[FOTO]Show je cap!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KoosnaamloosJarig
Berichten: 241
Geregistreerd: 31-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 21:00

Ik heb met mijn ontzettend grote hoofd (maat 64) een charles owen gekocht enigste merk dat groter dan maat 62/63 verkoopt ook heeft deze cap een fijne pasvorm. Zelf heb ik de ayr8 en met leer en pimping waardoor deze.400€ is geworden, maar het instapmodel is volgens mij iets goedkoper. Charles Owen is echt een aanradar voor grote hoofden met bijzondere vormen

KoosnaamloosJarig
Berichten: 241
Geregistreerd: 31-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 21:00

FasKaya schreef:
Wat een super mooie caps komen er allemaal voorbij!

Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :D
Ik ben namelijk al een tijdje rustig opzoek naar een nieuwe cap, maar bijna alle caps die ik tot nu toe heb gepast zien er niet uit op mijn (best wel) grote hoofd. De meeste caps passen wel maar lijken dan heel 'doppig'.

Iemand die hier ook ervaring mee heeft en een goede aanrader heeft?

Nog een klein onhandig puntje; mijn budget is niet heel breed:( Samshield vind ik bv. ontzettend mooi en lijken ook mooie ruime caps, maar zijn zo ongeveer 3x te duur :D

Heb je enig idee wat je maat is?

iEmmaaa

Berichten: 2118
Geregistreerd: 18-04-11

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 21:23

Ik heb maat 59, maar wel een heel rond en dik gezicht. Hierdoor het ik ook snel een champion hoofd bij veel caps. Voor wedstrijden heb een miss Shield van samshield. Voor thuis heb ik een Harry’s horse Challenger. Deze is ook in grote maten te verkrijgen en ik krijg er geen champion hoofd in :') . Plus deze is gewoon voor een leuke prijs te verkrijgen.

Doezenbende

Berichten: 145
Geregistreerd: 01-02-18

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 21:33

Ik heb maat 59 en caps staan heel raar vind ik, maar met m'n troxelcap valt het mee, zit ook zalig, lekker licht en luchtig.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-18 22:19

FairPlay raad ik niet aan, ik krijg hier vaker hoofdpijn mee. Ze zijn wel mooi, dat wel

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 22:20

Doezenbende schreef:
Ik heb maat 59 en caps staan heel raar vind ik, maar met m'n troxelcap valt het mee, zit ook zalig, lekker licht en luchtig.


ik heb maat 53 en ook dan staat het raar :P ik heb namelijk een heel klein hoofd dus alle caps zien er al snel echt mega uit op mijn hoofd :')

Marije_jiplover

Berichten: 25314
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 22:31

Afbeelding
Let ajb niet op mijn blije hoofd, ik ben niet zo goed in selfies :o

Maar dit is mijn nieuwe boscross-cap van L.A.S. helmets.

Erg blij mee, lekker licht en lekker luchtig en kleurt prachtig bij mijn rood-witte hoofdstel en borsttuig.


Afbeelding

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 23:11

Miefje schreef:
FairPlay raad ik niet aan, ik krijg hier vaker hoofdpijn mee. Ze zijn wel mooi, dat wel


Misschien past FairPlay jou gewoon weg niet zo goed?

Ik heb nergens last van met mijn FairPlay cap
Afbeelding

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 09:19

Ik heb de samshield look a like van BR, de Sigma. Is zonder draaiknop! Werkt met schaalmaat en dan binnenvoeringmaat. Zit echt fantastisch als hij past! Super licht en luchtig.

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 11:18

Als je voor een Samshield look a like wilt gaan kan je beter voor de BR gaan, van deze is de binnenvoering aan te passen aan je hoofd. De FairPlay caps hebben een vaste vorm met draaiknop. Ik heb de FairPlay gepast maar deze was aan de zijkant veel te breed voor mijn hoofd, dit zat totaal niet prettig.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-18 12:34

Fairplay zit prima qua pasvorm, maar het voelt bij mij aan als een fietshelm :')

PartOulOver

Berichten: 599
Geregistreerd: 02-11-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 12:54

Ik heb maat 60 en een Kep staat als een champignon en de Samshield met mn hoofd samen als paasei.. Deze caps worden het dus niet.
Ik had altijd een GPA Titium in de kleur antraciet en de GPA Carbon in het blauw voor op wedstrijd. De Carbon heeft net een andere pasvorm die zit duidelijk minder fijn. Pas gevallen met de Titium dus nu met pijn in mijn hart afscheid genomen van mn fijne cappie (mocht ook wel na zo'n 8jaar) en weer gekozen voor de GPA Titium nu in de nieuwe uitvoering en met Leather in Chestnut (als trainingscap). Zit weer geweldig, echt een aanrader!!!
Afbeelding

FasKaya

Berichten: 64
Geregistreerd: 10-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:27

Koosnaamloos schreef:
FasKaya schreef:
Wat een super mooie caps komen er allemaal voorbij!

Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :D
Ik ben namelijk al een tijdje rustig opzoek naar een nieuwe cap, maar bijna alle caps die ik tot nu toe heb gepast zien er niet uit op mijn (best wel) grote hoofd. De meeste caps passen wel maar lijken dan heel 'doppig'.

Iemand die hier ook ervaring mee heeft en een goede aanrader heeft?

Nog een klein onhandig puntje; mijn budget is niet heel breed:( Samshield vind ik bv. ontzettend mooi en lijken ook mooie ruime caps, maar zijn zo ongeveer 3x te duur :D

Heb je enig idee wat je maat is?


Met de cap die ik nu heb, een harry's horse, maat 58 geloof ik

Keell94

Berichten: 4047
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 16:41

Lootje1991 schreef:
Miefje schreef:
FairPlay raad ik niet aan, ik krijg hier vaker hoofdpijn mee. Ze zijn wel mooi, dat wel


Misschien past FairPlay jou gewoon weg niet zo goed?

Ik heb nergens last van met mijn FairPlay cap
[ [url=m/2fIkk1.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hier ook een fairplay en past prima. Krijg juist hoofdpijn van mijn oude HH

Amiigo

Berichten: 7310
Geregistreerd: 03-11-07
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 18:36

PartOulOver schreef:
Ik heb maat 60 en een Kep staat als een champignon en de Samshield met mn hoofd samen als paasei.. Deze caps worden het dus niet.
Ik had altijd een GPA Titium in de kleur antraciet en de GPA Carbon in het blauw voor op wedstrijd. De Carbon heeft net een andere pasvorm die zit duidelijk minder fijn. Pas gevallen met de Titium dus nu met pijn in mijn hart afscheid genomen van mn fijne cappie (mocht ook wel na zo'n 8jaar) en weer gekozen voor de GPA Titium nu in de nieuwe uitvoering en met Leather in Chestnut (als trainingscap). Zit weer geweldig, echt een aanrader!!!
[ Afbeelding ]


Ik heb ook maat 60 maar mij staat samshield wel prima al zeg ik het zelf :))


Afbeelding

PartOulOver

Berichten: 599
Geregistreerd: 02-11-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 09:09

Amiigo schreef:
PartOulOver schreef:
Ik heb maat 60 en een Kep staat als een champignon en de Samshield met mn hoofd samen als paasei.. Deze caps worden het dus niet.
Ik had altijd een GPA Titium in de kleur antraciet en de GPA Carbon in het blauw voor op wedstrijd. De Carbon heeft net een andere pasvorm die zit duidelijk minder fijn. Pas gevallen met de Titium dus nu met pijn in mijn hart afscheid genomen van mn fijne cappie (mocht ook wel na zo'n 8jaar) en weer gekozen voor de GPA Titium nu in de nieuwe uitvoering en met Leather in Chestnut (als trainingscap). Zit weer geweldig, echt een aanrader!!!
[ Afbeelding ]


Ik heb ook maat 60 maar mij staat samshield wel prima al zeg ik het zelf :))


[ [url=m/QxIBAh.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zeker wel! Ik heb net een andere vorm hoofd dan denk ik :+

Sanne_92
Berichten: 83
Geregistreerd: 07-05-17

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:20


xxVeraa

Berichten: 83
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 17:03

Nog steeds blij met mijn cap. Ik hou van de kleuren blauw en bruin in combinatie :)

xxVeraa

Berichten: 83
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 17:04

Afbeelding
Ging iets mis met mijn foto te plaatsen :( Hopelijk gaat hetdeze keer wel goed

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-18 20:03

Die vind ik ook gaaf idd! Zelf vind ik de navy sparkle toch het mooist <3 die wil ik eigenlijk nog kopen, die zat me nl beter dan huidige cap

BritHittepit

Berichten: 2546
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 17:07

Afbeelding

Hij is er

Knor1010
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-12-17

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 14:33

Kay_kim mooie cap vel plezier er mee.

xLiez

Berichten: 1892
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 11:47

Dit is mijn nieuwe cap. Een Horka Condor, was bij hypo store nu maar 38 euro. Heb hem als extra cap. Vind het een fijne lichte cap!

Afbeelding

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 17:17

Ik heb eindelijk een nieuwe cap! Het is de gpa easy 2x geworden. Ik had gehoopt met een goedkopere uit te komen maar toen ik deze omzette was ik om. Hij zat zoveel lekkerder! Ook is deze ventilatie een stuk beter, en dat alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat ik deze heb gekocht. Ik heb een grotere schaal, met dikke padding. Hierdoor kan mijn hoofd nog groeien, want dat doet hij nog. De schaal is nog wel zo klein dat het geen champignon is. Ik zal binnenkort een foto plaatsen, want die heb ik nu nog niet!

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 17:53

Eindelijk kan ik hem showen *\o/*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding