kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lobke1998

Berichten: 300
Geregistreerd: 09-11-15

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:37

Ik zou ook even naar Kep of naar de contactpersoon in Nederland bellen en de situatie uitleggen. Denk dat ze dan erg snel klaar zijn met zo'n webshop.
Sowieso is de service al ver onder de maat als ik dat zo hoor, dat alleen al zou voor mij een reden zijn om meteen een punt achter het dealerschap te zetten.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:37

Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar de betreffende webshop.. Het is een ervaring uit eerste hand dus die mag je hier gewoon delen hoor, dat mag niets uitmaken voor het verdere verloop van dit probleem.

Het ziet er inderdaad uit als een witte Kep die onprofessioneel roze gespoten is.

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-17 14:40

Ik heb een samshield voor wedstrijden. Ik rijdt veel buiten en wou daarvoor een opvallende cap. Ik hou van roze en dit valt voor het overige verkeer ook wel op.

Wel al reactie terug van de winkel. Ik heb de foto's er nog naar toe kunnen sturen en die gaan ze doorsturen naar kep. Ze vinden de afwerking zelf ook slordig.

Controleer je dat dan niet voor het doorsturen naar de klant, vraag ik me dan af.. maar goed, ik hoop echt dat ze op korte termijn met een goede oplossing komen.

Verder willen ze graag alle mails die ik gestuurd heb om te kijken waar het fout is gegaan. Snap ik wel, maar nu heb ik er weer werk van.. maar zal alles wat ik nog heb wel doorsturen..

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-17 14:48

Ik ga later even reageren op de 34 pb's die ik gekregen heb. Ik heb ze geloof ik wel allemaal gelezen, en kan alvast zeggen dat iedereen die raadt goed raadt.

Ongelovelijk, wat een klachten lees ik. Vooral over het niet reageren op mails en niet terugbellen. Producten die niet op voorraad blijken te zijn, lange levertijden en levertijden die steeds veranderen. Ik ben er echt van geschrokken. Had ik het vooraf maar geweten..

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:52

zorro schreef:
Ik ga later even reageren op de 34 pb's die ik gekregen heb. Ik heb ze geloof ik wel allemaal gelezen, en kan alvast zeggen dat iedereen die raadt goed raadt.

Ongelovelijk, wat een klachten lees ik. Vooral over het niet reageren op mails en niet terugbellen. Producten die niet op voorraad blijken te zijn, lange levertijden en levertijden die steeds veranderen. Ik ben er echt van geschrokken. Had ik het vooraf maar geweten..

En juist daarom zou ik de betreffende shop gewoon noemen. Zodat er niet volgende maand weer mensen zijn die zeggen "Had ik het vooraf maar geweten.."

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 14:53

@Zorro: niet je hiermee laten afschepen. De winkel moet het nu voor jou oplossen, wat ze verder doen met de leverancier is hun pakkie aan. Ze kunnen je nu een nieuwe sturen of je geld terugstorten, maar jij hoeft daarvoor niet te wachten of zij al iets van de leverancier hebben gehoord. Dat is hun probleem, niet dat van jou. Zo is het wettelijk ook geregeld. (uiteraard de oplossingen tegen het inleveren van deze foute cap).

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:00

Iedereen heeft recht van terugsturen als je koopt op afstand.
Daar zou ik me nu op beroepen.
En dan zoekt de webshop het maar lekker zelf uit met Kep.
Daarnaast ben ik wel benieuwd welke shop deze slechte service geeft.

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:13

Ik heb wel een vermoeden waar dit over gaat. Ik heb namelijk zo ongeveer hetzelfde gehad maar dan met een ander product.

Tazzey
Berichten: 9503
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:17

Dreamybol schreef:
Tazzey schreef:
Als het product speciaal voor TS besteld is geldt die 14-dagen regel niet. De cap is zéér amateuristisch gespoten en ik twijfel sterk of het een echte Kep is. Overigens hoef je van Kep zelf ook geen wereldservice te verwachten.


Maar TO bestelde de cap terwijl hij 'op voorraad stond'. Later is natuurlijk pas gebleken dat dit niet zo was, dus wellicht verandert dat de zaak. Lastige toestand in elk geval.


Daar heb ik overheen gelezen (maandag hè :D ) dat maakt de zaak inderdaad anders. Dan zou ik de cap zeker terugsturen en geld terug vragen. Je bent geen verklaring schuldig in dat geval.

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:24

Ik heb een heel sterk vermoeden om welke winkel dit gaat Zo ja.. Dan zou ik vandaag nog die aangetekende brief op de bus doen. Bij mij werd het een strijd en wie de langste adem had. Of nog beter; cap persoonlijk brengen en geld terugvragen. Het is misschien even een ritje, maar zo heb ik het wel opgelost gekregen. Ging gewoon de winkel niet uit tot ik mijn geld terug had.
Laatst bijgewerkt door Mayflower_ op 18-12-17 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:31

Ik begrijp van TS dat het echt om een webshop gaat. Bovengenoemde hebben beide ook een winkel?

Lijkt me trouwens ook niet erg netjes om winkels te gaan roepen hier. Ook al noem je een paar letters weet iedereen waar het om gaat. Lijkt me niet echt leuk om hier genoemd te worden terwijl je er niks mee te maken hebt.

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:35

Het is inderdaad niet netjes om met namen te gooien hier, laten we de winkel ook de kans geven om dit netjes op te lossen. Ik weet zeker dat dit niet de bedoeling is geweest maar het is gewoon even afwachten op de afhandeling nu.

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:36

Ik vind de Kep er ook wel slecht uit zien hoor...
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 07:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verwijderde quote verwijderd + deel reactie op basis van speculatie over het bedrijf

DarkCupid
Berichten: 729
Geregistreerd: 22-06-17
Woonplaats: MAARSBERGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:40

Harvey1 schreef:
Het is inderdaad niet netjes om met namen te gooien hier, laten we de winkel ook de kans geven om dit netjes op te lossen. Ik weet zeker dat dit niet de bedoeling is geweest maar het is gewoon even afwachten op de afhandeling nu.



als het inderdaad om de desbetreffende winkel gaat ,vind ik dat het best openbaar mag komen. Want zo kan je een product niet leveren, en heel eerlijk heb ik het idee dat ze gewoon over een witte gespoten hebben, als dat het geval is, zou ik het zeker openbaar maken. staat er niet nog ergens een kaartje in met wat de kleur oorspronkelijk was?

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:40

Harvey1 schreef:
Het is inderdaad niet netjes om met namen te gooien hier, laten we de winkel ook de kans geven om dit netjes op te lossen. Ik weet zeker dat dit niet de bedoeling is geweest maar het is gewoon even afwachten op de afhandeling nu.


Normaal eens, maar aangezien TS al zoveel PB's heeft ontvangen van mensen met soortgelijke problemen hoor ik toch graag welke webshop dit is.. Ik zou zelf zo'n bestelling graag voorkomen..

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:41

xAnthea schreef:
Women2 schreef:
Ik zat met H...S.... in het hoofd

Ik ook. Had het onlangs met een halster ook voor. Stond dat de levertijd 10 dagen was en heb uiteindelijk een maand moeten wachten. Communicatie was toen ook erg slecht. Ik was overigens ook niet de enige toen :+

Ik vind de Kep er ook wel slecht uit zien hoor...


10 dagen? 1.5 maand bij mij toen -O-

_Alarm_wlkp

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:42

zorro schreef:
Wel al reactie terug van de winkel. Ik heb de foto's er nog naar toe kunnen sturen en die gaan ze doorsturen naar kep. Ze vinden de afwerking zelf ook slordig.

Controleer je dat dan niet voor het doorsturen naar de klant, vraag ik me dan af.. maar goed, ik hoop echt dat ze op korte termijn met een goede oplossing komen.


Sorry TS maar dit zou ik niet geloven.
Je gaat me niet zeggen dat ze niet op de hoogte zijn van hoe de cap er uit ziet dat dat niet is opgevallen...
Ben benieuwd naar de oplossing, maar ik zou eerlijk gezegd de cap terug sturen, dit is niet waar je voor betaald hebt..

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:44

Celine_Famke schreef:
Ik zou bijna denken dat je opgelicht bent en dat dit niet van Kep Italia zelf komt.. Wat erg hoe die cap eruit ziet zeg, dat is echt niet oké!


Nou dit ideehad ik dus ook!
De caps van kep italia zijn echt heel mooi afgewerkt. Ik zou echt bijna zeggen dat je een nepper in handen hebt.

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:44

Geld terugvragen en bij een andere winkel kopen. Ik zou geen vertrouwen erin hebben als een webshop mij zo'n product verkoopt. Welke winkel het dan ook mag zijn.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:52

Lau schreef:
Celine_Famke schreef:
Ik zou bijna denken dat je opgelicht bent en dat dit niet van Kep Italia zelf komt.. Wat erg hoe die cap eruit ziet zeg, dat is echt niet oké!


Nou dit ideehad ik dus ook!
De caps van kep italia zijn echt heel mooi afgewerkt. Ik zou echt bijna zeggen dat je een nepper in handen hebt.

Van chinabuye vandaar de lange levertijd }>

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:57

Maar een cap halen ze toch gewoon uit de doos van de stock, ik denk niet dat er veel webshops zijn die dozen openen voor ze verstuurd worden.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 15:57

Wauw wat erg! Ik heb tot nu toe alleen maar slechte dingen over KEP gelezen. Zelfs dat je er niet eens mee in de regen kan rijden gezien de "verf" dan los laat. En dat voor dat geld :x

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:00

freetorun schreef:
Harvey1 schreef:
Het is inderdaad niet netjes om met namen te gooien hier, laten we de winkel ook de kans geven om dit netjes op te lossen. Ik weet zeker dat dit niet de bedoeling is geweest maar het is gewoon even afwachten op de afhandeling nu.


Normaal eens, maar aangezien TS al zoveel PB's heeft ontvangen van mensen met soortgelijke problemen hoor ik toch graag welke webshop dit is.. Ik zou zelf zo'n bestelling graag voorkomen..

Wel als het ook echt om die winkel gaat. Nu worden er zomaar namen genoemd terwijl niemand weet of het echt om die winkel gaat. Dat is nier netjes.

xsensibel

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:08

Oh wauw. Ken veeeel mensen met KEP’s maar die zien er zeker niet zo uit.. ben benieuwd wat hier uitkomt TS..

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 16:28

Ook al wordt het probleem alsnog netjes opgelost, dat betekend niet dat het probleem nooit bestaan heeft. Dus dan mag toch best genoemd worden welke shop het betreft? Dat heeft niets met zwart maken te doen. Dat is gewoon een ervaring uit eerste hand. Als er enkel goede/positieve recensies's op het internet mogen dan kan een consument nooit een weloverwogen keuze maken. Nu gaan mensen gokken en gissen (including myself). Als ze het dan alsnog netjes oplossen kan dat hier ook vermeld worden toch? En kan iedereen dan zijn eigen oordeel vormen en kiezen daar wel of niet te bestellen.