Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
zorro schreef:Ik ga later even reageren op de 34 pb's die ik gekregen heb. Ik heb ze geloof ik wel allemaal gelezen, en kan alvast zeggen dat iedereen die raadt goed raadt.
Ongelovelijk, wat een klachten lees ik. Vooral over het niet reageren op mails en niet terugbellen. Producten die niet op voorraad blijken te zijn, lange levertijden en levertijden die steeds veranderen. Ik ben er echt van geschrokken. Had ik het vooraf maar geweten..
Dreamybol schreef:Tazzey schreef:Als het product speciaal voor TS besteld is geldt die 14-dagen regel niet. De cap is zéér amateuristisch gespoten en ik twijfel sterk of het een echte Kep is. Overigens hoef je van Kep zelf ook geen wereldservice te verwachten.
Maar TO bestelde de cap terwijl hij 'op voorraad stond'. Later is natuurlijk pas gebleken dat dit niet zo was, dus wellicht verandert dat de zaak. Lastige toestand in elk geval.
Harvey1 schreef:Het is inderdaad niet netjes om met namen te gooien hier, laten we de winkel ook de kans geven om dit netjes op te lossen. Ik weet zeker dat dit niet de bedoeling is geweest maar het is gewoon even afwachten op de afhandeling nu.
Harvey1 schreef:Het is inderdaad niet netjes om met namen te gooien hier, laten we de winkel ook de kans geven om dit netjes op te lossen. Ik weet zeker dat dit niet de bedoeling is geweest maar het is gewoon even afwachten op de afhandeling nu.
xAnthea schreef:Women2 schreef:Ik zat met H...S.... in het hoofd
Ik ook. Had het onlangs met een halster ook voor. Stond dat de levertijd 10 dagen was en heb uiteindelijk een maand moeten wachten. Communicatie was toen ook erg slecht. Ik was overigens ook niet de enige toen
Ik vind de Kep er ook wel slecht uit zien hoor...
zorro schreef:Wel al reactie terug van de winkel. Ik heb de foto's er nog naar toe kunnen sturen en die gaan ze doorsturen naar kep. Ze vinden de afwerking zelf ook slordig.
Controleer je dat dan niet voor het doorsturen naar de klant, vraag ik me dan af.. maar goed, ik hoop echt dat ze op korte termijn met een goede oplossing komen.
Celine_Famke schreef:Ik zou bijna denken dat je opgelicht bent en dat dit niet van Kep Italia zelf komt.. Wat erg hoe die cap eruit ziet zeg, dat is echt niet oké!
Lau schreef:Celine_Famke schreef:Ik zou bijna denken dat je opgelicht bent en dat dit niet van Kep Italia zelf komt.. Wat erg hoe die cap eruit ziet zeg, dat is echt niet oké!
Nou dit ideehad ik dus ook!
De caps van kep italia zijn echt heel mooi afgewerkt. Ik zou echt bijna zeggen dat je een nepper in handen hebt.
freetorun schreef:Harvey1 schreef:Het is inderdaad niet netjes om met namen te gooien hier, laten we de winkel ook de kans geven om dit netjes op te lossen. Ik weet zeker dat dit niet de bedoeling is geweest maar het is gewoon even afwachten op de afhandeling nu.
Normaal eens, maar aangezien TS al zoveel PB's heeft ontvangen van mensen met soortgelijke problemen hoor ik toch graag welke webshop dit is.. Ik zou zelf zo'n bestelling graag voorkomen..