kep italia slecht afgewerkt: normaal?
Geplaatst: 17-12-17 22:28
Aangezien ik in staat ben om de verkopende winkel in brand te steken, zo'n slechte service, informeer ik eerst even hier. Het is een lang verhaal, maar wel relevant voor mijn vraag.
Ik heb een kep cap besteld, een paar maanden geleden. Volgens de webshop zou de cap op voorraad zijn en binnen 10 dagen geleverd. Prima, besteld en gelijk betaald.
Nadat de 10 dagen ruimschoots verstreken waren en ik nog niets ontvangen had, geen cap, maar ook geen email dat het anders zou lopen, heb ik zelf gemaild. Geen reactie, paar dagen later weer gemaild. Geen reactie, dus ik er heen bellen.
De cap was besteld, in hun webshop konden ze niet aangeven dat iets niet op voorraad was, maar ze konden me de leverdatum geven en dat vond ik prima.
De leverdatum ging voorbij en geen cap. Weer gebeld. Ze zouden me terug bellen over de levertijd. Na een week zelf maar weer gebeld, toen werd gezegd dat hij de week erna binnen zou komen. Weer niet natuurlijk.
Toen kreeg ik een mail dat wegens personeelswisseling bij kep het allemaal te lang ging duren. Ze konden me een cap aanbieden in dezelfde kleur maar dan glimmend. Ik had een matte besteld en heb terug gemaild dat ik alleen interesse heb in de andere cap als ze me in de prijs tegemoet komen. Glimmend was echt niet mijn bedoeling en om zoveel geld neer te leggen voor iets wat je niet naar de zin is.. verder ook mijn klachten geuit. Nooit reactie meer op gehad.
Paar dagen later een mail dat mijn bestelde cap 2 weken later binnen zou komen. Uiteindelijk werd dat 4 weken maar, hij is er.
Ik heb een matte cap in een bijzonder kleurtje. Alleen in elk randje schijnt het wit dat blijkbaar onder die kleur zit door. Dat valt ook op als ik hem draag. Ook bij de bandjes zie ik veel wit, en randen die wat lijken op afgebroken piepschuim.
Verder wat verf beschadigingen en de randen zitten niet netjes op elkaar. Ik plaats hieronder foto's, is dit de normale afwerking van kep italia? Of hebben ze snel even wat in elkaar geflanst om van me af te zijn?
Eerlijk is eerlijk, de webshop is bagger, maar voor de aankoopprijs had ik ook wel een netter product verwacht..
Ik heb een kep cap besteld, een paar maanden geleden. Volgens de webshop zou de cap op voorraad zijn en binnen 10 dagen geleverd. Prima, besteld en gelijk betaald.
Nadat de 10 dagen ruimschoots verstreken waren en ik nog niets ontvangen had, geen cap, maar ook geen email dat het anders zou lopen, heb ik zelf gemaild. Geen reactie, paar dagen later weer gemaild. Geen reactie, dus ik er heen bellen.
De cap was besteld, in hun webshop konden ze niet aangeven dat iets niet op voorraad was, maar ze konden me de leverdatum geven en dat vond ik prima.
De leverdatum ging voorbij en geen cap. Weer gebeld. Ze zouden me terug bellen over de levertijd. Na een week zelf maar weer gebeld, toen werd gezegd dat hij de week erna binnen zou komen. Weer niet natuurlijk.
Toen kreeg ik een mail dat wegens personeelswisseling bij kep het allemaal te lang ging duren. Ze konden me een cap aanbieden in dezelfde kleur maar dan glimmend. Ik had een matte besteld en heb terug gemaild dat ik alleen interesse heb in de andere cap als ze me in de prijs tegemoet komen. Glimmend was echt niet mijn bedoeling en om zoveel geld neer te leggen voor iets wat je niet naar de zin is.. verder ook mijn klachten geuit. Nooit reactie meer op gehad.
Paar dagen later een mail dat mijn bestelde cap 2 weken later binnen zou komen. Uiteindelijk werd dat 4 weken maar, hij is er.
Ik heb een matte cap in een bijzonder kleurtje. Alleen in elk randje schijnt het wit dat blijkbaar onder die kleur zit door. Dat valt ook op als ik hem draag. Ook bij de bandjes zie ik veel wit, en randen die wat lijken op afgebroken piepschuim.
Verder wat verf beschadigingen en de randen zitten niet netjes op elkaar. Ik plaats hieronder foto's, is dit de normale afwerking van kep italia? Of hebben ze snel even wat in elkaar geflanst om van me af te zijn?
Eerlijk is eerlijk, de webshop is bagger, maar voor de aankoopprijs had ik ook wel een netter product verwacht..
Moderatoropmerking:
Update over het contact met de winkel en de voorlopige oplossing is te lezen in zorro @ [RUI] kep italia slecht afgewerkt: normaal?