eigenaars van montar vesten aan de kassa gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

eigenaars van montar vesten aan de kassa gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 13:32

Ik wil heel graag een montar vest kopen maar twijfel nog een beetje of ik voor de xs of xxs zal gaan van de rebel lijn, nu vroeg ik me af of hier mensen zijn die een vest hebben van montar en mij meer kunnen vertellen over de maatvoering.
Van Lemieux draag ik nu bijvoorbeeld een maat 34 of XS maar is dit wat vergelijkbaar van maat? Het is dit vest https://www.equinique.nl/nl/functional-jacket-with-rosegold-navy.html?id=267255679 en hoewel ze het een jas noemen heb ik niet echt het gevoel dat het een echte jas is maar meer een vest. Het is dus ook niet de bedoeling om er een trui onderaan te doen, enkel bijvoorbeeld een baselayer.
Kunnen jullie mij helpen?

Mililo
Berichten: 3
Geregistreerd: 30-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 13:36

Mijn dochter draagt xxs van de Montar Rebel lijn. Zij draagt normaal maat 152 van bijvoorbeeld Cavallo. Lemieux dan weer maat 164/176. Montar valt niet groot wat de bovenkleding betreft.

Bielsje

Berichten: 1389
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 13:39

Ik draag altijd bovenkleding maat S en van dit montar vest ook. Van Lemieux heb ik de baselayers in M, het dynamique jasje in 34 :Y)

Het is een dunner vest, ik draag hem als het voor een tussenjasje te warm is maar te fris voor enkel een baselayer.

Nee, heb hem opgezocht en heb hem in M :'). Ander Montar vest heb ik in S....

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 13:48

Bielsje schreef:
Ik draag altijd bovenkleding maat S en van dit montar vest ook. Van Lemieux heb ik de baselayers in M, het dynamique jasje in 34 :Y)

Het is een dunner vest, ik draag hem als het voor een tussenjasje te warm is maar te fris voor enkel een baselayer.

Nee, heb hem opgezocht en heb hem in M :'). Ander Montar vest heb ik in S....

ben alvast blij om te horen dat het het soort jasje is wat ik zoek! Dan denk ik dat ik maar voor een xs moet gaan, langs de andere kant heb ik het graag wat strakker, jou lemieux baselayers zitten die strak of zijn ze wat losjes? Want van een lemieux baselayer draag ik een xxs en dat past prima, aan mijn armen wat flubberig maar ja ik heb dan ook geen grammetje vet daar dus dat lijkt me onoverkomelijk :')


Mililo schreef:
Mijn dochter draagt xxs van de Montar Rebel lijn. Zij draagt normaal maat 152 van bijvoorbeeld Cavallo. Lemieux dan weer maat 164/176. Montar valt niet groot wat de bovenkleding betreft.

dankje voor je reactie!

Bielsje

Berichten: 1389
Geregistreerd: 17-09-09

Re: eigenaars van montar vesten aan de kassa gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-23 13:54

De baselayers zitten iets losser bij mij, S vond ik net te strak. Bij het Montar vest in M zitten te schoudernaden op de goede plek, als dat niet klopt is dat altijd zo raar imo :') Die naden zijn gelijk met Sambucco en MD in maat S...

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Re: eigenaars van montar vesten aan de kassa gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-23 14:05

Over die naden had ik eigenlijk zelfs nog niet nagedacht, en die maattabellen zijn ook niet zo behulpzaam moet ik zeggen, Sambucco heb ik helaas nog nooit aangehad dus daar kan ik niet mee vergelijken. Ik denk dat ik gewoon ga inzetten op maat xs en dan desnoods omruilen als het toch niet blijkt te passen, van een vest is het imo minder raar als het wat minder aansluit dan bij een baselayer bijvoorbeeld...