Nieuwe laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 16:25

Daar ben ik ook benieuwd naar, 1.58 groot, maat 36 en kuitmaat ehm.. breed zegmaar :))

Baileyxo
Berichten: 54
Geregistreerd: 31-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-17 21:35

paardje1983 schreef:
En welke zijn het?


Horka Anna Adult en dan maat 39 wijd (vallen wat kleiner) en nu in het bruin genomen


Afbeelding


Het zijn niet mega dure of luxe laarzen, maar heb deze in het verleden ook gehad en reden toen echt geweldig! dus ik ben mega blij

Marie111
Berichten: 4671
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 15:03

Baileyxo schreef:
Ik heb ook jodhpurs en chaps geprobeerd en dan ook nog in verschillende soorten en materialen maar ik vind dat echt verschrikkelijk zitten


Wat vind je er verschrikkelijk aan?

Ik vind het in elk geval een stuk minder warm in de zomer. Naast het paard gewoon de chaps uit. Maar dan nog wel lekkere stevige schoenen aan.

Baileyxo
Berichten: 54
Geregistreerd: 31-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 13:43

Marie111 schreef:
Baileyxo schreef:
Ik heb ook jodhpurs en chaps geprobeerd en dan ook nog in verschillende soorten en materialen maar ik vind dat echt verschrikkelijk zitten


Wat vind je er verschrikkelijk aan?

Ik vind het in elk geval een stuk minder warm in de zomer. Naast het paard gewoon de chaps uit. Maar dan nog wel lekkere stevige schoenen aan.


Ik heb zelf best wel een hoge wreef waardoor die jodhpers allemaal een beetje strak zitten aan de bovenkant (de gene die ik gepast heb dan).. maar ik ben er nu uit :)

Marie111
Berichten: 4671
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 15:41


Laurievc

Berichten: 4421
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Nieuwe laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 15:46

Ik zelf vind jodhpurs ook vreselijk haha. Rijd veel liever met laarzen maar helaas zijn mijn maten ook moeilijk te vinden. Top dat je leuke laarzen hebt gevonden, TS! Duur en chique moet niet, zolang ze doen wa ze moeten en goed zitten is het goed :P

Baileyxo
Berichten: 54
Geregistreerd: 31-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 20:34

Laurievc schreef:
Ik zelf vind jodhpurs ook vreselijk haha. Rijd veel liever met laarzen maar helaas zijn mijn maten ook moeilijk te vinden. Top dat je leuke laarzen hebt gevonden, TS! Duur en chique moet niet, zolang ze doen wa ze moeten en goed zitten is het goed :P

Ik ben zeker blij dat ik wat gevonden heb, en vind laarzen ook lekkerder rijden! Heb deze vroeger ook al in het zwart gehad maar toen was ik nog wel wat jonger en had ik wat dunnere beentjes :p

horsezz578

Berichten: 135
Geregistreerd: 30-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:07

Ooit aan Chaps gedacht?!

Baileyxo
Berichten: 54
Geregistreerd: 31-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-17 15:30

horsezz578 schreef:
Ooit aan Chaps gedacht?!

Heb ik zeker aan gedacht. Alleen vind ik persoonlijk veel minder fijn rijden. Verschil moet er zijn zeggen ze dan :P

horsezz578

Berichten: 135
Geregistreerd: 30-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 10:16

Baileyxo schreef:
horsezz578 schreef:
Ooit aan Chaps gedacht?!

Heb ik zeker aan gedacht. Alleen vind ik persoonlijk veel minder fijn rijden. Verschil moet er zijn zeggen ze dan :P

klopt ook weer!
Als je goede chaps hebt is het verschil niet goed te merken. Je moet ook net geluk hebben dat ze je passen, maar als je een lastige voet + been hebt is de kans groter dat het je gaat passen.

Langs tentenkamp Drachten gaan. Hebben ze veel "afwijkende" maten qua laarzen :j