Ervaring rijlaarzen 123ruitersport.nl?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Ervaring rijlaarzen 123ruitersport.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-17 12:00


Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaring rijlaarzen 123ruitersport.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 16:57

Up :')

aestate
Berichten: 113
Geregistreerd: 03-01-15

Re: Ervaring rijlaarzen 123ruitersport.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:00

Ik ken de winkel niet, maar rijlaarzen van €70 zullen niet lang meegaan. Of het verstandig is ze aan te schaffen hangt er natuurlijk ook van af hoe vaak en waarvoor je zou willen gebruiken.

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:01

Nog nooit van die site gehoord. Maar het lijkt me best moeilijk om rijlaarzen online te gaan bestellen? Ook denk ik eerlijk gezegd niet dat ze heel lang mee zullen gaan, maar misschien gebruik je ze niet zo intensief.

horsezz578

Berichten: 135
Geregistreerd: 30-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 08:58

Nee, ik ken die hele winkel mee. Laarzen online kopen is altijd al best trickkyyy. En best goedkope laarzen, daarvan valt nog over te discuseren. Je kan het best met korting langs een winkel gaan :j :j
Laatst bijgewerkt door SayaJones op 12-07-17 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Promotie uit bericht gehaald

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 10:35

horsezz578 schreef:
Nee, ik ken die hele winkel mee. Laarzen online kopen is altijd al best trickkyyy. En best goedkope laarzen, daarvan valt nog over te discuseren. Je kan het best met korting langs een winkel gaan :j :j


Dankjewel! (dankjewel allemaal eigenlijk) Heb helaas niet het budget voor hele dure laarzen...ben nog in de groei en mijn ouders verdienen bijna niets dus willen samen maar 50,- betalen. Jodhpurs en chaps vind ik echt 3x niks en rubber laarzen al helemaal niet..

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 10:38

Zeepsop schreef:
Nog nooit van die site gehoord. Maar het lijkt me best moeilijk om rijlaarzen online te gaan bestellen? Ook denk ik eerlijk gezegd niet dat ze heel lang mee zullen gaan, maar misschien gebruik je ze niet zo intensief.


Ongeveer 1/2x per week zou ik ze gebruiken.

genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 10:41

Miefje schreef:
horsezz578 schreef:
Nee, ik ken die hele winkel mee. Laarzen online kopen is altijd al best trickkyyy. En best goedkope laarzen, daarvan valt nog over te discuseren. Je kan het best met korting langs een winkel gaan :j :j


Dankjewel! (dankjewel allemaal eigenlijk) Heb helaas niet het budget voor hele dure laarzen...ben nog in de groei en mijn ouders verdienen bijna niets dus willen samen maar 50,- betalen. Jodhpurs en chaps vind ik echt 3x niks en rubber laarzen al helemaal niet..


Vaak is goedkoop duurkoop. Leer kan voor die prijs nooit goed zijn...

Yunomi
Berichten: 3112
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 10:42

Je zou leren chaps kunnen overwegen. Of eens op marktplaats kunnen kijken naar leren laarzen waar mensen uitgegroeid zijn, maar nog in goede staat. :)

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 10:48

Dat zijn allemaal laarzen van HKM. Ik heb heel goede ervaringen met dat merk in zadeldekjes en halsters. Dekjes uit de basiscollectie zijn ook hardstikke goedkoop (15-20 euro ofzo) en gaan al jaren mee hier en zien er nog steeds prachtig uit. Een soort van eskadron cottons maar dan zonder te betalen voor de naam. Want dat is ook de enige reden dat die dingen zo duur zijn. Ik denk dat het qua kwaliteit zeker de gok waard is hoor, maar inderdaad qua maten is online bestellen een beetje riskant.

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 10:56

Alle drie de laarzen zijn kunstlederen laarzen. (Geen echt leren) Deze zijn leuk als je 1 keer in de week rijd. Dan zal je er ongeveer een jaar mee doen. (Als je er naast het rijden niet op gaat lopen) Voor vaker gebruik zou ik voor een ander materiaal kiezen, anders heb je over 6 maanden weer nieuwe nodig.
Wat ik wel mis op de website zijn de maatvoeringen. Voetmaat x breedte x hoogte. Deze laarzen zijn er namelijk in zoveel verschillende combinaties.

De laarzen zijn zeker niet slecht. HKM is een heel goed merk. Maar ze zijn niet geschikt voormeerdere keren per week gebruik.
Laatst bijgewerkt door HorseTopShop op 31-05-17 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 11:08

HorseTopShop schreef:
Alle drie de laarzen zijn kunstlederen laarzen. (Geen echt leren) Deze zijn leuk als je 1 keer in de week rijd. Dan zal je er ongeveer een jaar mee doen. (Als je er naast het rijden niet op gaat lopen) Voor vaker gebruik zou ik voor andere kiezen, anders heb je over 6 maanden weer nieuwe nodig.
Wat ik wel mis op de website zijn de maatvoeringen. Voetmaat x breedte x hoogte. Deze laarzen zijn er namelijk in zoveel verschillende combinaties.

De laarzen zijn zeker niet slecht. HKM is een heel goed merk. Maar ze zijn niet geschikt voormeerdere keren per week gebruik.


Dankjewel!
Ik zal er indd 1/2x per week mee rijden. Waarschijnlijk heb ik over 3 maanden dan toch weer nieuwe nodig aangezien mijn voeten heel hard groeien (ugh vreselijk, heb al maat 41...)

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Re: Ervaring rijlaarzen 123ruitersport.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:10

Als je voeten hard groeien kan je het zeker doen. Kijk wel even goed naar de maatvoeringen. De laarzen zijn er in allerlei verschillende maten-combinaties.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaring rijlaarzen 123ruitersport.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-17 11:20


sas66
Berichten: 631
Geregistreerd: 18-03-15

Re: Ervaring rijlaarzen 123ruitersport.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:29

Ik heb wel ervaring met 123 ruitersport met het bestellen van een hoofdstel. Dit duurde een week of 3 voordat ik het ontving (was ik niet gewend van een webshop). Bij ontvangst was er meteen al een steentje los van de frontriem van het hoofdstel (Horze). Hierover heb ik contact opgenomen en er kwam maar geen oplossing (moesten zij ook weer van Horze ontvangen). Uiteindelijk 35% korting op het hoofdstel gehad. Dit vond ik wel een goede oplossing.