Ervaringen met Pioneer laarzen?

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

P_Tries

Ervaringen met Pioneer laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-18 11:42

Hoi Bokkers,

Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn hier met Pioneer rijdlaarzen, en hoe jullie de kwailteit vinden.

Ik vind afgelopen zomer mijn laarzen laten aanmeten, wilde heel graag een gek paar laarzen en ik dacht Pioneer heeft wat ik wil, dus voila!

Mijn lieve vriend heeft ze zonder mijn weten gevraagd om op de dag van mijn verrjaardag thuis te komen aanmeten. Geweldig lief en echt heel gaaf! Zo blij als een kind was ik! En het lange wachten begint!
Ik was 29 juni jarig, en heb de laarzen 22 september gekregen, en weer was ik blij!

Helaas, was het niet wat ik verwachtte... laarzen pasten niet goed, enerzijds te groot ( kuiten) waardoor er hele rare en lelijke bobbels kwamen, en anderzijds te klein (pasten amper dicht rond mn kuiten).
We waren het er over eens dat de laarzen terug moesten en in overleg met de dame die ze aanmeet hebben we dit weer geregeld. Laarzen terug en ik mocht weer wachten. Helaas heb ik ze nog steeds niet binnen, maar er is contact. Er zou iets mis gegaan zijn bij de douane.

Ik open dit topic niet om het merk of de dame die ze aanmeet zwart te maken, maar meer als vraag hoe is jullie ervaring met dit merk?
Ik heb voorheen altijd Petrie gehad, en wist wel dat de kwaliteit niet hetzelfde zou zijn, maar ik ben inmiddels een half jaar aan het wachten en heb nog weinig.. -O-

:+: SPM Hello Djessy-----> Drachtig van SFF VElvetbucks Pheathon ----> 5 mei 2019 uitgerekend :+:
Gediplomeerd FNRS jurylid F1 t/m F12 <---> Sinds 9 april 2016 Knhs Jurylid B/L
Website van Kroon - Pictures --- Website van Kroon - Stables

_Lorette_

Re: Ervaringen met Pioneer laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 15:30

Ik vind ze geweldig qua pasvorm en ik kan er bijzonder goed op lopen, maar ik vind de kwaliteit niet goed. De ritsen zijn er al wel zes keer uit geknapt. Met veel oudere Petrie laarzen is me dat nog nooit gebeurd. De zool en het leer slijten ook aanzienlijk sneller. Jammer dat je er zoveel pech mee hebt!

Gezocht: xxw (zéér wijd) ponyzadel van 15 of 15,5 inch. [o]

Phoeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 16:02

Ik rijd sinds een tijdje ook met pioneerlaarzen, ze zijn eigenlijk van mn moeder. Bij ons is de rits inderdaad ook al een paar keer opengesprongen, maar ik vind ze wel heel fijn zitten! Over de pasvorm kan ik niet zoveel zeggen omdat ze voor mij net iets te groot zijn (Ze zijn natuurlijk aangemeten voor mijn moeder :D ) Ik doe ze wel echt alleen aan op wedstrijd

Volg ons op YouTube en Instagram

P_Tries

Re: Ervaringen met Pioneer laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-18 08:21

Dank jullie wel! Ik hoop van harte dat ze snel klaar zijn voor mij :)

:+: SPM Hello Djessy-----> Drachtig van SFF VElvetbucks Pheathon ----> 5 mei 2019 uitgerekend :+:
Gediplomeerd FNRS jurylid F1 t/m F12 <---> Sinds 9 april 2016 Knhs Jurylid B/L
Website van Kroon - Pictures --- Website van Kroon - Stables

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie