Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Janine1990

Berichten: 43798
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 10:56

linnnde schreef:
Janine1990 schreef:
Ik zeker wel. Omdat Marije al 2 paar laarzen perfect heeft aangemeten bij mij. Met maatwerk wil ik het risico van verkeerd aanmeten niet lopen.


Maar dit is toch juist een van de vele klachten die ik voorbij zie komen, dat er verkeerd maatwerk geleverd wordt..

Maar fijn dat jouwe wel perfect zitten!!!


Ik lees vnl fabrieksfouten. En vergeet niet dat Marije niet de enige is aanmeet. Ze heeft mij iig derbys en celeris aangemeten en allebei perfect. Dus ja, ik ga weer naar haar toe.


Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:03

Nee zijn 3 die aanmeten toch?

Mijn derby’s heb ik ind ook bij Marije laten aanmeten en die zaten perfect!

Euh de tijd eerste keer was 8 wkn geloof ik, daarna weer teruggestuurd, dat duurde meen ik 3-4 wkn?

Nu heb ik ze 28 juli weer terug gebracht, maar nu zit natuurlijk de vakantie tijd er tussen dus zullen wel eind aug of begin sept klaar zijn

Vossie <3
B+11L1+14L2+9

Love_Rosie

Berichten: 1493
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:13

Ik ook, heb nergens klachten over.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 11:34

Ik ook zeker. Je moet het niet doen als je geen ander schoeisel hebt ivm wachttijd en evt verlenging daarvan, maar als je geen haast hebt kan het prima. Fouten worden opgelost alleen het duurt wat langer.

Caresse07

Berichten: 9390
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 12:10

linnnde schreef:
Even vraagje aan degene die al besteld hebben en hun laarzen ook al binnen hebben.
Zouden jullie nog een keer bij Celeris bestellen? Waarom wel/niet?

Ik lees zulke wisselende verhalen dat ik echt niet weet of ik hier laarzen wil bestellen..


Ik zou er zeker zo weer bestellen :j

Mijn laarzen zijn perfect op maat en waren met 6 weken al binnen.
Verder vind ik het een prima laars voor wat je er voor betaald.

Volg je hart, dat klopt.

Ik was een mooie baby, maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.

Afwezig
Berichten: 3725
Geregistreerd: 17-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:19

Annekeee schreef:
Iemand ervaring met deze laarzen met elastiek?
Volgens Marije wordt het steeds vaker verkocht.

Vroeg me af of men echt verschil merkt?!...


Iemand ervaring met elastiek?

linnnde

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:22

Kijk dat klinkt veel belovend. Was een beetje afgeschrikt door alle negatieve reacties hier. Terwijl ik de laarzen echt super vind. Ben zelfs al bij Marije wezen passen op een pas dag...

Selina

Berichten: 14250
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 13:49

Mijne waren aangemeten door Melinda. Denk dat iedereen net even anders meet. Ik ga hierna voor een ander merk. Maargoed. Je zult altijd negatieve ervaringen houden, bij welk merk dan ook, betekent niet dat het verder geen prima laarzen zijn.

Mooie foto’s van jouw hond? http://www.simondel.nl

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 17:29

linnnde schreef:
Kijk dat klinkt veel belovend. Was een beetje afgeschrikt door alle negatieve reacties hier. Terwijl ik de laarzen echt super vind. Ben zelfs al bij Marije wezen passen op een pas dag...


Op de laarzen zelf is niks aan te merken, zeker het geld waard. Ze zaten gelijk goed en kon er zo mee wegrijden. Denk ook wel dat ze een paar jaar meegaan.
Persoonlijk vind ik het jammer van de belabberde (zacht uitgedrukt) klantenservice, ik betaal liever iets meer voor mijn laarzen als ik een goede service krijg. Dat is ook echt de enige reden dat ik de volgende keer geen Celeris neem.

zorro

Berichten: 8758
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:19

Gebaseerd op mijn eigen ervaring zal ik zeker weer bestellen ja. De laarzen zitten goed, de kwaliteit is echt erg goed, en ze waren sneller binnen dan vooraf gezegd werd. Dus echt geen klachten.

Maar ook ik lees natuurlijk de klachten en dat schrikt mij ook wel een beetje af, ondanks dat ik zelf erg tevreden ben.

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 19:52

Nee, helaas bij mij niet goed aangemeten, en slechte service.

Staan helaas nog steeds nieuw in de kast. Het zijn mooie laarzen en ook goede kwaliteit denk ik.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:27

Ja ik zou Zo nog een keer bestellen! Heb ze al bijna 2 jaar helaas heb ik de pech dag bij mij de haakjes van de veter wat roesten (hebben ze niet allemaal, is gewoon pech hebben) kan ze na hun vakantie laten opsturen en nieuwe op laten zetten ben er nog steeds erg blij mee!

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 20:24

ik heb enorm lang moeten wachten op mijn laarzen. Er werd amper gecomuniceerd, ik moest er zelf achter vragen en dan ging zij het zogezegd navragen, twee weken later vraag ik opnieuw of ze iets weet want ik had nog steeds geen respons van de vorige navraag,.. ens Bij aankomst waren ze dan veel te ruim. Terug gestuurd om smaller te laten maken, en dus weer een hele tijd zonder laarzen. voor de 2de keer dat ze thuis geleverd werden: te krap aan de laatste 2 cm (polo model) echt met geen stokken dicht te krijgen, dit terwijl ze aan de enkel nog steeds super los zitten (krijg er gemakkelijk 2 vingers bij). Heb ze dan zelf maar laten oprekken bij mijn schoenmaker, had geen zin om ze weeral op te sturen, wat een gedoe. betaal daar ook iedere x verzendkosten voor (ik woon in Belgie das zo een 10 euro per keer) Ik wacht tot op heden ook nog steeds op mijn spoorbeschermers die meebesteld waren bij het aanmeten.

Als ik kijken hoeveel energie ik in deze laarzen heb gestoken maw het navragen, geen antwoord krijgen dus opnieuw vragen, het terug sturen, het opnieuw wachten, naar mn eigen schoenmaker gaan en nu opnieuw moeten vragen achter de spoorbeschermers voor de 5de keer ofso.. nou volgende x kies ik voor een ander merk denk ik, echt in een winkel waar ik ze daar kan gaan passen als ze klaar zijn bv petrie, deniro, .. . De laarzen van Celeris zijn heel mooi en de kwaliteit oogt goed maar de passen in mijn ogen niet zoals het zou moeten en dat vindt ik super jammer.

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:21

Ik keek laatst op de website van Celeris en zat er al een hele tijd over na te denken om misschien de Bia's aan te laten meten, tot dat ik de prijs zag... Celeris wordt alsmaar duurder en voor bijna hetzelfde geld heb ik Petrie's waarvan ik zeker weet dat het goed is. Erg jammer, want door de wachttijden en vele fouten die er toch worden gemaakt + de stijgende prijzen, ga ik liever voor een ander merk. Celeris leek me een erg leuke optie, sowieso door het model, maar vooral doordat het een vaste prijs is ongeacht de opties die je kiest. Inmiddels wordt het zo duur dat ik bijna net zoveel kwijt ben bij een ander bekend merk. Ik geloof best dat de kwaliteit goed is, maar om nu een halfjaar op laarzen te gaan wachten waarvan je maar moet hopen dat ze in een keer goed zitten is ook zowat... dan ga ik liever voor safe :(


HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:33

Tja dat is ook niet hoe makkelijk je maten zijn. Celeris is 100% op maat en naar wens voor de zelfde prijs. Als ik petrie wilde kwam ik er ruim 300,- boven ivm afwijkende maten eb de leer/kleur keuze :+

MyChoice

Berichten: 2191
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 11:52

Ik vind de post ook niet veel toevoegen eigenlijk. Het lijkt meer het zwartmaken van een merk terwijl je er zelf geen ervaring mee hebt. Leuk dat je voor petrie kiest, maar waarom moet je hier dan zo'n afkraakpost plaatsen?

Melya 06-07-06
Baldur 18-06-08 - † 15-06-2023
Madelief 13-03-2018

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:05

Lottekuhh_x schreef:
Ik keek laatst op de website van Celeris en zat er al een hele tijd over na te denken om misschien de Bia's aan te laten meten, tot dat ik de prijs zag... Celeris wordt alsmaar duurder en voor bijna hetzelfde geld heb ik Petrie's waarvan ik zeker weet dat het goed is. Erg jammer, want door de wachttijden en vele fouten die er toch worden gemaakt + de stijgende prijzen, ga ik liever voor een ander merk. Celeris leek me een erg leuke optie, sowieso door het model, maar vooral doordat het een vaste prijs is ongeacht de opties die je kiest. Inmiddels wordt het zo duur dat ik bijna net zoveel kwijt ben bij een ander bekend merk. Ik geloof best dat de kwaliteit goed is, maar om nu een halfjaar op laarzen te gaan wachten waarvan je maar moet hopen dat ze in een keer goed zitten is ook zowat... dan ga ik liever voor safe :(


Dan neem je toch lekker Petrie's? Die zou ik dan weer absoluut nooit kopen. Ik begrijp ook dit bericht niet zo goed. :+

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:59

Ik wil ze absoluut niet zwart maken en het komt misschien anders over dan dat mijn bedoeling was. Het is meer dat het me op is gevallen dat de prijzen ineens flink gestegen zijn. De Bia was eerst rond de 560 en is nu 620. Het is meer dat het idee aan alles kunnen samenstellen voor een bepaald bedrag er een beetje uit gaat, tenzij je helemaal voor lak of iets dergelijks gaat. Of zie ik dit misschien verkeerd...


Love_Rosie

Berichten: 1493
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 15:22

:+ Ik was pas in portugal en helemaal verbaasd dat mijn instructeurs met Celeris liepen.. Duurde even voordat ik had bedacht dat dat opzich ook wel weer logisch is :o.

Dingen gaan nou eenmaal in prijs omhoog. Het was ook bekend dat ze wat in prijs zouden stijgen.
Ook petrie zal af en toe weer wat duurder worden, net als elk ander merk.

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 07:30

Ik vind die post eerlijk gezegd gewoon eerlijk, ik zie meer negatieve verhalen over Celeris dan positief. Voor mij een reden om hier ook niet te bestellen.

Mongol Derby 2023

                  The sky is the limit*

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:26

Is meer als je er tog niks ga bestellen heeft t 0 toegevoegde waarde

CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:34

Een prijs die omhoog is gegaan is ook een ervaring en daar draait dit topic toch om?
Ik vind het wel prettig dat het gepost wordt.


magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:56

HindaFree schreef:
Is meer als je er tog niks ga bestellen heeft t 0 toegevoegde waarde

Ik vind het wel toegevoegde waarde hebben ;) door de vele negatieve reacties hier heb ik anderhalf jaar geleden voor een ander merk gekozen. Ik heb toen op een evenement de laarzen bekeken en vastgehad en daarna las ik hier de slechte verhalen. Ook van mensen in mijn omgeving geen positieve ervaringen. Ik vind het alleen maar fijn om alle reacties te horen zodat ik een goed beeld krijg van een merk ;)

♥ Fortune Cookie (Valeron x Zelhem) ♥
Voor altijd in mijn hart ~ 23-3-2010 * 13-8-2020 ~
Parker (Daily Diamond x Rousseau) mijn nieuwe vriendje ♥

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 11:45

Ik denk dat het opzich een nuttige reactie is, want negatieve ervaringen zijn ook ervaringen. Alleen de vergelijking met Petrie gaat natuurlijk niet op, want waar je bij celeris compleet aangepaste en op maat gemaakte laars hebt voor bedrag x, heb je bij Petrie een standaard model te pakken. Dat is appels met peren vergelijken.

MyChoice

Berichten: 2191
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 12:13

Het zou nuttig zijn als je zelf ervaring hebt met het bedrijf en dan je recensie hier neerzet. Ik vind het raar dat wanneer je geen eigen ervaring hebt met een product of bedrijf, je een negatieve recensie of reactie plaatst.

Melya 06-07-06
Baldur 18-06-08 - † 15-06-2023
Madelief 13-03-2018


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appel_33 en 45 bezoekers