Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Elsa1234
Berichten: 67
Geregistreerd: 19-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:06

Gaaf


Marlies1995

Berichten: 99
Geregistreerd: 03-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:01

Hier tot nu toe nog geen hele goede ervaring. Ik heb in maart Bia laarzen aan laten meten. Het ging allemaal erg goed. Er werdt goed meegedacht enzo. De laarzen kwamen zelfs nog voor de verwachte levertijd bij mij thuis aan. Er zat alleen helaas een kras op ( waarschijnlijk van de veter) en de spoorhouders zaten er niet op. Toen ging de communicatie bij mij helaas wat minder. Ik moest er veel achteraan. Toen mocht ik ze eindelijk terug sturen naar de fabriek. Daar was de kras er heel mooi uit gehaald. Daar echt mijn complimenten over. Alleen zitten er helaas nog steeds geen spoorhouders op. Dit kon denk ik blijkbaar niet meer. En nu komt er dan helaas tot op heden geen fatsoenlijke oplossing voor. Dus voor nu nog niet helemaal tevreden.

Love_Rosie

Berichten: 1482
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:26

Zittend de gespen van de polo's met drukknopen vast of moet je die echt open gespen?
(Of is hier keuze in, kan natuurlijk ook nog)

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:33

Volgens mij was er keuze in, maar is een drukknoop wel tegen meerprijs.
Ik heb een gewone gesp er op, op mijn Derby's zit een drukknoop, dat blijft lang zo mooi niet... :n

Love_Rosie

Berichten: 1482
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:34

De drukknoop blijft minder mooi? Ik zou juist verwachten dat met gesp minder mooi blijft.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:39

Love_Rosie schreef:
De drukknoop blijft minder mooi? Ik zou juist verwachten dat met gesp minder mooi blijft.


Kan een merkverschil zijn hoor... Ik vind die van mijn Derby's gewoon niet meer mooi. Daarvan is de gesp zelf ook van beduidend mindere kwaliteit, gezien de staat van het metaal.

goldenarrow

Berichten: 8650
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:41

Met drukknoop doen ze niet meer. Ik wilde namelijk mijn pologesp ook met drukknoop, maar de ervaring leerde dat dit niet goed dicht bleef zitten wanneer je de laarzen vaker had gebruikt. Dus ze doen nu alleen nog maar met gesp :) Of tenminste, in februari. Misschien hebben ze tegenwoordig ander soort drukknoopjes, maar reken er maar niet op :+

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 20:47

goldenarrow schreef:
Met drukknoop doen ze niet meer. Ik wilde namelijk mijn pologesp ook met drukknoop, maar de ervaring leerde dat dit niet goed dicht bleef zitten wanneer je de laarzen vaker had gebruikt. Dus ze doen nu alleen nog maar met gesp :) Of tenminste, in februari. Misschien hebben ze tegenwoordig ander soort drukknoopjes, maar reken er maar niet op :+


Ik heb ze vorig jaar juli besteld, dus kan heel goed hoor...

Love_Rosie

Berichten: 1482
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:22

Hmm oke. Eigenlijk vind ik de polos wel het mooiste, maar als ik dit zo hoor begin ik wel wat te twijfelen..

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 21:27

Love_Rosie schreef:
Hmm oke. Eigenlijk vind ik de polos wel het mooiste, maar als ik dit zo hoor begin ik wel wat te twijfelen..


Wat voor negatieve dingen hoor je dan?

Love_Rosie

Berichten: 1482
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 22:05

Oh ik zie dat ik een deel verkeerd gelezen heb :+ .

Wat ik wel enigsinds een nadeel vind is dat je ze steeds open moet gespen. Lijkt me toch een zwakke plek worden op gegeven moment. Aan de andere kant, als het goed leer is zal dat ook wel weer mee vallen.

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 22:09

Love_Rosie schreef:
Oh ik zie dat ik een deel verkeerd gelezen heb :+ .

Wat ik wel enigsinds een nadeel vind is dat je ze steeds open moet gespen. Lijkt me toch een zwakke plek worden op gegeven moment. Aan de andere kant, als het goed leer is zal dat ook wel weer mee vallen.


Ik heb vorig jaar mij laars lelijk beschadigd op de gesp, een stukje leer is deels los (tegen een scherpe rand aan gereden), ondanks dat is het leer nog steeds best wel stug en blijft het prima in orde :j
Ik had verwacht dat de gesp op de enkel meer te lijden zou hebben, maar die is niet eens gevouwen :n

Maar ik weet wel dat het leer per kleur wel eens kan verschillen en dat ik vrij dik leer heb vergeleken met de andere kleuren. Dus misschien zijn er ook andere ervaringen.

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 11:59

Marlies1995 schreef:
Hier tot nu toe nog geen hele goede ervaring. Ik heb in maart Bia laarzen aan laten meten. Het ging allemaal erg goed. Er werdt goed meegedacht enzo. De laarzen kwamen zelfs nog voor de verwachte levertijd bij mij thuis aan. Er zat alleen helaas een kras op ( waarschijnlijk van de veter) en de spoorhouders zaten er niet op. Toen ging de communicatie bij mij helaas wat minder. Ik moest er veel achteraan. Toen mocht ik ze eindelijk terug sturen naar de fabriek. Daar was de kras er heel mooi uit gehaald. Daar echt mijn complimenten over. Alleen zitten er helaas nog steeds geen spoorhouders op. Dit kon denk ik blijkbaar niet meer. En nu komt er dan helaas tot op heden geen fatsoenlijke oplossing voor. Dus voor nu nog niet helemaal tevreden.

Besteld met spoorhouders? Dan niet accepteren. Niet jouw fout. Geld terug dan maar.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:48

Zou ook niet accepteren inderdaad

Ben nu ook wel een beetje klaar met dat wachten, morgen 'pas' 11 weken...

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Wesco

Berichten: 5059
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 17:18

Ik wacht al vanaf januari omdat er van alles mis gaat.

The best secret, is the secret
between a girl and her horse.

Lithya

Berichten: 2493
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:17

Zo Wesco, dat is toch echt niet normaal!! Je had zo lopend nog sneller kunnen halen en daar laten aanmeten... vast niets over compensatie gezegd?

Wesco

Berichten: 5059
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 20:19

Daar is niks over gezegd. Ik ben er ook echt klaar mee. Ik hoor ook niks als ik er zelf niet achter aan ga. Volgens mij zijn ze nou bijna 1 maand geleden terug naar Portugal gestuurd.

The best secret, is the secret
between a girl and her horse.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:28

Afbeelding

Ze zijn klaar! :D

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

goldenarrow

Berichten: 8650
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:46

Mooi hoor! Heel subtiel ook met die details!

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:14

Mooi! Mocht het lukken moet ik wss weer nieuwe laarzen. Ik wil mn militaur ruiterbewijs halen, en blijkbaar moet je daar helemaal zwarte laarzen voor hebben. Ik heb een vlag en bruine accenten. Dus ik wil mn examen zo rijden als dat mag, en dan kijken ik verder. En anders bekijken ze t eerst maar met het examen. Gewone laarzen is geen optie, heb lastige beenmaten

Irkoon (v. Marlon)
Dressuur B+8
Springen B+2

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 08:32

Na een kleine ruzie met postnl,net mn laarzen opgehaald bij ophaal punt. Passen perfect moet alleen weer wennen aan de hoogte, vraag me af hoe ik vanavond op Lette ga klimmen _O-

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, Belgiƫ

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 08:48

Bij mij zijn de drukknopjes al gelost.. Wel direct nieuwe drukknopen opgestuurd gekregen, dus daar kan ik niet van klagen. Nu nog de tijd vinden om bij een schoenmaker te geraken.

Let a horse whisper in your ear and breathe on your heart, you will never regret it..Shadow <3
Instagram: goldenponyshadow

bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 09:22

Jessol schreef:
Bij mij zijn de drukknopjes al gelost.. Wel direct nieuwe drukknopen opgestuurd gekregen, dus daar kan ik niet van klagen. Nu nog de tijd vinden om bij een schoenmaker te geraken.


Is dat niet aan hun? Of mag je de kosten op hen verhalen?

Hier ook niet tevreden. De nieuwe laarzen, dus na de fout, nog steeds niet ontvangen.
Laarzen in april besteld om, eigenlijk aankomend weekend, ermee te kunnen starten. Dunkte me toch redelijk op tijd. Spoedprocedure is inmiddels ook al bijna 7 weken (ipv de 5 die gecommuniceerd werd)
Sinds vorige week weer heel stil...

Volgende keer toch maar weer gewoon DeNiro's of de Petrie's terug.
Hopelijk is de kwaliteit dan toch goed... (sorry ff klaagzang)

L'embarras du choix

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 09:27

Da's ruk... mijne waren ook april bezteld maar wist van lange levertijd, uiteindelijk bijna 13 weken gewacht
Hopelijk vandaag of morgen bericht voor je dat ze onderweg zijn

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Social media: Bakesby.Jo

Lithya

Berichten: 2493
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:14

Werd tegen mij ook gezegd dat de spoedprocedure gebruikt zou worden, maar heb gewoon normale aantal weke moeten wachten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lizenlotte en 14 bezoekers