Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:30

Uiteindelijk een half jaar.... Ze zijn terug geweest omdat de voet echt fout was aangemeten.

Caresse07

Berichten: 9404
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 10:46

Hier een week of 6 of 8 geloof ik. Ze waren er in ieder geval heel veel eerder dan ik verwacht had :+

Love_Rosie

Berichten: 1496
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 12:54

15 week. Laarzen lijken goed te zitten en kreeg snel reactie op hoe lang het nog ging duren.

Love_Rosie

Berichten: 1496
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 23:59

Afbeelding

Ik heb een volgend probleem... ik vind het zonde om ze bij paard aan te doen :+ .

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:11

Mijn net aangekomen. Links zit vrij goed, strak aan de voet maar ik vind hem te makkelijk dicht gaan aan de kuit. Rechts zit aan de voet weer strak maar bovenaan zo los dat mn halve hand er zo goed als bij kan..

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:11

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 23:25

Terug sturen. Dit is niet normaal...

L_Ruiterhuis

Berichten: 2180
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 08:54

lauraneyens schreef:
Mijn net aangekomen. Links zit vrij goed, strak aan de voet maar ik vind hem te makkelijk dicht gaan aan de kuit. Rechts zit aan de voet weer strak maar bovenaan zo los dat mn halve hand er zo goed als bij kan..


Wat ontzettend balen, ben je misschien afgevallen in de tussentijd?

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 09:33

L_Ruiterhuis schreef:
lauraneyens schreef:
Mijn net aangekomen. Links zit vrij goed, strak aan de voet maar ik vind hem te makkelijk dicht gaan aan de kuit. Rechts zit aan de voet weer strak maar bovenaan zo los dat mn halve hand er zo goed als bij kan..


Wat ontzettend balen, ben je misschien afgevallen in de tussentijd?


Ik ben tussen het aanmeten van mijn laarzen en toen ze kwamen 5 kilo afgevallen en ze pasten perfect. Dus dan zou je voor zo'n gat wel echt 20 kilo moeten afvallen lijkt me..

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 09:47

Zou haast denken dat deze niet voor jou zijn gemaakt.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 12:10

Die zijn te wijd. Duidelijk.

Caresse07

Berichten: 9404
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 12:13

Dat ziet er inderdaad niet goed uit :=
Even contact opnemen en terug sturen lijkt mij :)

@Love_Rosie: de eerste keer is even lastig maar als je voelt hoe fijn ze zitten is dat "probleem"
snel over hoor :D

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 12:49

@lauraneyens; had ik ook bij 1 laars. Zijn terug gestuurd en ingenomen. Nu zitten ze perfect :)

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 12:25

Mijn hemeltje lief wat gaat er veel mis zeg!

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 13:17

Vraag mij oprecht af of het in andere landen ook zo vaak mis gaat. Vind dat er in de topic vaker geplaatst is dat iets niet goed zat, dan dat het gelijk gegoten zat. Erg jammer, want het zijn mooie, fijne laarzen.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 14:57

Nou inderdaad de laarzen zijn ook prachtig, zeker

Ik heb de mijne vorig jaar april aan laten meten.
Toen ik ze op ging halen waren ze mij eigenlijk veel te krap rond de kuit, kreeg ze tenauwernood dicht (alleen in de ochtend als ik nog niet zoveel gelopen had, lees dunnere kuiten) Mijn kuiten knelden vreselijk af en de bloedtoevoer werd gestremd.

Ik heb toen geen "klacht"ingediend, want ik was ook een paar kilootjes (5 kilo om precies te zijn)aangekomen, dus daar weet ik het aan.

Inmiddels ben ik ruim 10 kilo afgevallen en heb de laarzen tot 2x toe op laten rekken.
Nu passen ze me eindelijk goed, maar achteraf denk ik ze zijn me te krap opgemeten.

Ik heb prachtige laarzen hoor, maar ik heb ze nog maar weinig aan gehad, omdat ze eerst echt te krap waren en nu niet omdat het niet echt laarzen zijn die winter bestendig zijn , maar het voorjaar komt er aan!!

pientjuhlove

Berichten: 83
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Dronten

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-18 22:48

Ik probeer er achter te komen wanneer ik mijn laarzen kan verwachtten maar wat is het moeilijk om Marije aan de telefoon te krijgen. Hebben dinsdag aantal keer gebeld uiteindelijk heeft ze terug gebeld. Ze ging na vragen hoe lang het nog zou duren tot vandaag nog niks van haar gehoord. Vandaag nog een keer of 8 geprobeerd te bellen maar ze neemt niet op.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 08:53

pientjuhlove schreef:
Ik probeer er achter te komen wanneer ik mijn laarzen kan verwachtten maar wat is het moeilijk om Marije aan de telefoon te krijgen. Hebben dinsdag aantal keer gebeld uiteindelijk heeft ze terug gebeld. Ze ging na vragen hoe lang het nog zou duren tot vandaag nog niks van haar gehoord. Vandaag nog een keer of 8 geprobeerd te bellen maar ze neemt niet op.



Tjonge jonge wat slecht zeg! Ik heb maar zo het idee dat Celeris een beetje aan zijn eigen roem ten onder gaat op deze manier.

Dat zie je vaker, ook bij zadelpassers/makers.

Je afpsraken nakomen is zooooo belangrijk als verkoper zijnde

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 09:33

En is dit Celeris of de verkopende partij in Nederland? Stel dat Celeris het niet weet, dan meld je terug het is nog onbekend.

pientjuhlove

Berichten: 83
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Dronten

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 15:24

Dit is degene waarbij ik de laarzen heb besteld in Nederland. Ja klopt je afspraken nakomen is heel belangrijk en het opnemen van je telefoon is ook wel erg handig als je met klanten werkt.

Love_Rosie

Berichten: 1496
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 11:26

Even een vraagje;
Hoe bewaren jullie de laarzen? Rechtop staand met laarzenspanner, liggend met/zonder laarzenspanner?
Ik moet ook nog even gaan bedenken hoe ik ze mee naar stal ga krijgen op de fiets.. daar laten liggen vind ik eerst nog even zonde.

Caresse07

Berichten: 9404
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 11:44

Love_Rosie schreef:
Even een vraagje;
Hoe bewaren jullie de laarzen? Rechtop staand met laarzenspanner, liggend met/zonder laarzenspanner?
Ik moet ook nog even gaan bedenken hoe ik ze mee naar stal ga krijgen op de fiets.. daar laten liggen vind ik eerst nog even zonde.


Ik heb ze in een laarzentas in mijn kast op stal staan, zonder laarzenspanners en de tas laat ik een stukje open zodat ze kunnen luchten/drogen na gebruik.

Niet dat ik enorme zweetvoeten heb :+ Maar dit is me ooit eens aangeraden dat dit beter zou zijn
voor laarzen. Geen idee of het echt zo is, maar goed kan geen kwaad denk ik dan maar.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:36

Ik heb altijd gehoord om ze niet in een tas te doen. Ik heb de mijne staand met laarzenspanners. Maar ik weet niet of liggend beter is.

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 20:57

Love_Rosie schreef:
Even een vraagje;
Hoe bewaren jullie de laarzen? Rechtop staand met laarzenspanner, liggend met/zonder laarzenspanner?
Ik moet ook nog even gaan bedenken hoe ik ze mee naar stal ga krijgen op de fiets.. daar laten liggen vind ik eerst nog even zonde.


Ik ga in mijn nieuwe bijkeuken voor dit:
Afbeelding

Chique en goed voor je laarzen!

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:21

Love_Rosie schreef:
Even een vraagje;
Hoe bewaren jullie de laarzen? Rechtop staand met laarzenspanner, liggend met/zonder laarzenspanner?
Ik moet ook nog even gaan bedenken hoe ik ze mee naar stal ga krijgen op de fiets.. daar laten liggen vind ik eerst nog even zonde.

Liggend met laarzenspanners in een tas. Laat ze na t rijden altijd wel even staan (om te luchten) en doe ze daarna in de tas. De tas doe ik nooit helemaal dicht, altijd maar tot de helft. Maar neemt heel makkelijk mee!