Ariat laarzen kapot

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Ariat laarzen kapot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 14:18

:wave:

Eind oktober 2014 heb ik via marktplaats een paar Ariat Bromont laarzen gekocht, met de laarzen was weinig gereden want ze zagen er namelijk nog helemaal niet gebruikt uit.
Nu is een paar weken terug het stiksel bij het suède "gescheurd" en zit er nu gewoon een heel gat vanaf de buitenkant naar de binnenvoering.

Afbeelding Afbeelding

Wie heeft dit ook eens gehad bij zijn laarzen? Over het algemeen zijn de laarzen van Ariat erg goed en ook geschikt voor mensen met wat stevige kuiten en zouden dus niet zo snel kapot moeten gaan lijkt mij vooral omdat ze nu misschien net pas 10 maandjes oud zijn.
Valt zoiets nog makkelijk te repareren bij een schoenmaker of is het gedaan met ze? :P

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Ariat laarzen kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:19

Ik zou even langs een schoenmaker gaan dit is misschien nog best te repareren.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Ariat laarzen kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:20

Heb je ze nieuw gekocht en heb je de bon nog? Want je hebt namelijk gewoon een jaar garantie op je laarzen

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 14:24

Liselot schreef:
Heb je ze nieuw gekocht en heb je de bon nog? Want je hebt namelijk gewoon een jaar garantie op je laarzen


Ik heb ze tweedehands gekocht via Marktplaats, kan degene van wie ik ze heb gekocht misschien vragen naar de aankoopbon.

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Ariat laarzen kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:25

Zou het iig proberen :j

Mallootje

Berichten: 5620
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Belgie

Re: Ariat laarzen kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 13:21

Een schoenmaker weet hier wel raad mee, mocht je de bon niet meer kunnen recupereren...

Allegra

Berichten: 2451
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Biesbosch

Re: Ariat laarzen kapot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 10:08

Even contact opnemen met Ariat zelf, die hebben mij in elk geval wel geprobeerd te helpen met tweedehands gekochte maar nog nieuwe schoenen. Ik kon ze opsturen en ze hebben ze gerepareerd. Als het een nieuwer model was geweest had ik zelfs een vervangend paar gehad maar het was langer dan 5 jaar geleden ofzo dat ze dat model in productie hadden. Ik moest ze wel naar Engeland opsturen.