Straks gaat er heet water in en dan hopelijk zitten ze dan als gegoten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

__Shannon schreef:magic_lover schreef:iedere dag invetten/schoonmaken is ook weer niet goed werd mij verteld....
Nee, maar ik doe het ook niet maanden lang. voorlopig moest dat 7 dagen lang elke dag,
En daarna eens per week, ik heb ze nu de hele ochtend al aan, ga ze nog niet aandoen als ik de hond uitlaat,
het lopen is een drama, het liefst blijf ik de hele tijd zo op mn plekje zitten. mn enkels doen vreselijk pijn met lopen
Maar dat alles wil niet zeggen dat ik minder blij met mn laarzen ben hoor

ok het ziet misschien wat minder sjiek uit..maar ik ga echt niet pijnlijden omdat ik perse leren rijlaarzen wil.
Daar hoef je echt geen pijn voor te lijden

daarom heb ik ook voor zwart gekozen. Zie mezelf niet springen met mijn fries 
Ik heb je een pm gestuurd 

studiemiep schreef:lang leve de rubberen rijlaarzen..![]()
nooit pijn in je voetenok het ziet misschien wat minder sjiek uit..maar ik ga echt niet pijnlijden omdat ik perse leren rijlaarzen wil.
En rubber is ook nog is onderhouds vrij
Leer geeft veel meer steun, ademen ook beter. En dat onderhoud valt ook nog wel mee je hoeft ze niet dagelijks te behandelen hoor
marloezzke schreef:gewoon niet op lopen, alleen mee rijden. rijlaarzen gaan nooit lkkr zitten om mee te lopen, zijn ze ook niet voor gemaakt en ze worden er ook niet mooier van.