).Een heel klein plekje bij mijn hiel irrieteerde tijdens het rijden maar dat was ook echt alles
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).
Morgen tape ik mijn hielen in en rijd ik er alleen mee en ik neem wel extra schoenen mee naar stal. Ik moet er toch de hele dag lopen. Vandaag heb ik lekker op sokjes het erf over gesjokt

(Hoezo lekker eigenwijs hihi
)
) gekregen en dat was echt een drama om die in te lopen. Bij mij was het probleem eigenlijk niet m'n knieholtes (nou ja, die lagen ook wel open...) maar vooral bij m'n wreven deed het ontzettend pijn. Ik heb ze laten oprekken bij de wreef maar nog steeds zitten ze niet perfect, helaas.
) MLoeser schreef:Ik heb met rijden ook geen last van de laarzen. Maar ik rijd nu meerdere paarden, dus ik heb eigenlijk de hele dag de laarzen aan met werken. Dan wordt het wel een keer een drama. Ik heb nu mijn hele hielen kapot... Maar ik hoop dat het beter gaat als mijn laarzen straks zijn ingelopen (anders aardige miskoop van 250E)

. Als het goed is komen ze volgende week binnen
. xJakoline schreef:Ik heb de Anky ,
Ze waren ook super stijf maar ik had ze elke dag ingevet en nu zijn ze al wat soepeler,
En als ik jou was zou ik niet iedere dag die laarzen aan doen als het zo'n pijn doet bij je!;)
xxxAmyxxx schreef:Vanavond ga ik met mijn vader voor het eerst leren rijlaarzen kopen. Ik wil neit teveel betalen en moeten wel goede rijlaarzen zijn die lang meegaan. Ik vind de Petrie Anky en Elite wel leuk. Maar ik kan niet kiezen, wat zou de beste koop zijn?
Groetjes Amy
Simba_ schreef:xxxAmyxxx schreef:Vanavond ga ik met mijn vader voor het eerst leren rijlaarzen kopen. Ik wil neit teveel betalen en moeten wel goede rijlaarzen zijn die lang meegaan. Ik vind de Petrie Anky en Elite wel leuk. Maar ik kan niet kiezen, wat zou de beste koop zijn?
Groetjes Amy
Wat je ook doet,, KOOP GEEN RUNDLEER
Ik heb spijt
? Jeetje dan zit ik al op de 389 euro in totaal! weet niet of mijn vader er zo blij mee is
En worden de laarzen gelijk voor je gemaakt in de ruitershop?
xxxAmyxxx schreef:Vanavond ga ik met mijn vader voor het eerst leren rijlaarzen kopen. Ik wil neit teveel betalen en moeten wel goede rijlaarzen zijn die lang meegaan. Ik vind de Petrie Anky en Elite wel leuk. Maar ik kan niet kiezen, wat zou de beste koop zijn?
Groetjes Amy
asjemenou schreef:xxxAmyxxx schreef:Vanavond ga ik met mijn vader voor het eerst leren rijlaarzen kopen. Ik wil neit teveel betalen en moeten wel goede rijlaarzen zijn die lang meegaan. Ik vind de Petrie Anky en Elite wel leuk. Maar ik kan niet kiezen, wat zou de beste koop zijn?
Groetjes Amy
Je kunt natuurlijk ook voor een ander merk gaan.
Bv de konigs benelux heb je voor 300 euro, zijn hele mooie laarzen en na twee keer rijden ingereden.
Simba_ schreef:asjemenou schreef:[
.