Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, k pas ze précies, alleen de ingang was te klein)
asjemenou schreef:boemel schreef:Ik denk niet dat mijn Petries nog fijn gaan zitten, want ze zitten te ruim bij de wreef, dus ik ga er in schuiven.
Om dat te compenseren trek ik mijn tenen op in de laars en zit 't helemaal voor geen meter meer![]()
Ik heb volledig maatwerk genomen, juist om dit te voorkomen. Ik heb er echt spijt van. Sindsdien rijd ik concours met chaps.
Alleen als het heel koud is, trek is ze wel eens aan, want dan heb ik niet zo'n last van 3 paar sokken aan m'n rechtervoet en 2 paar sokken aan mijn linker.
Leg eens een paar zooltjes in je laarzen, van die goedkope van de scarpino of gewoon uit een oud paar schoenen halen, dan heb je minder ruimte bij wreef.
Desnoods nog een hakje erbij.

Karanto schreef:Ik hoor zoveel mensen zeuren over die Petrie's, ik bedoel, waarom koop je ze dan nog? Ik heb altijd Cavallo's gehad en nog nooit ergens pijn aan gehad, ze zaten altijd direct perfect.

siko schreef:Karanto schreef:Ik hoor zoveel mensen zeuren over die Petrie's, ik bedoel, waarom koop je ze dan nog? Ik heb altijd Cavallo's gehad en nog nooit ergens pijn aan gehad, ze zaten altijd direct perfect.
Misschien omdat het merk het meest voor de hand liggende is
Toen ik ze ging kopen wist ik niet eens van het bestaan van Cavallo, Recti... af...
Dus toen was de keus vrij snel gemaakt
asjemenou schreef:En ik zeg: Nooit Fietsen met je laarzen aan. Alleen als je ze wil verpesten moet je ermee gaan fietsen.
Ze worden er lelijk van, je krijgt lelijke vouwen aan de bovenkant en ze zakken lelijk in.
Rijlaarzen zijn om mee te rijden, anders hadden ze wel fietslaarzen geheten.
Aimee schreef:Over watvoor deuken heb je het eigenlijk?

asjemenou schreef:Gelukkig hebben mijn benen ook geen deuken, maar mijn laarzen dus wel.
Zéker niet bij Petrie 
Aimee schreef:Op maat maken zegt me niet zo heel veelZéker niet bij Petrie
Ik rijd al een tijdje alleen maar jonge paarden en ook standaard met te korte beugels. Mijn laarzen hebben geen deuken hoor.
Aimee schreef:Op maat maken zegt me niet zo heel veelZéker niet bij Petrie
Ik rijd al een tijdje alleen maar jonge paarden en ook standaard met te korte beugels. Mijn laarzen hebben geen deuken hoor.
Simba_ schreef:Dan rijd jij blijkbaar ook niet met laarzen met een dressuurboog die tot je oren gaat zo hoog ???
asjemenou schreef:siko schreef:
Misschien omdat het merk het meest voor de hand liggende is
Toen ik ze ging kopen wist ik niet eens van het bestaan van Cavallo, Recti... af...
Dus toen was de keus vrij snel gemaakt
Ze hebben toch in vrijwel alle winkels meer merken dan alleen Petrie`s?
Ik heb juist nog nooit Petrie`s gehad, kom er hier op bokt pas achter hoe populair ze zijn.