Ir111 schreef:Smartiej schreef:Ik kreeg ze ook niet ingelopen. Rijden hielp bij mij het beste. Succes!
Daar zijn ze dan ook voor gemaakt!
Nee!
dat meen je niet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ir111 schreef:Smartiej schreef:Ik kreeg ze ook niet ingelopen. Rijden hielp bij mij het beste. Succes!
Daar zijn ze dan ook voor gemaakt!
dat meen je niet.
en het gevaar tegemoet ga

) aan te bevelen voor deze pijnlijdster??
siko schreef:En nu? Tips genoeg maar welke is nou (op het rijden na) aan te bevelen voor deze pijnlijdster??
Tenzij je de duurdere kalfslederen hebt.. Karoliefje_ schreef:Deze laarzen worden nooit soepel, met tere voetjes moet je niet aan petries beginnenTenzij je de duurdere kalfslederen hebt..

Karoliefje_ schreef:En als ze goed passen scheelt al een stuk. Maar Divoza heeft bij mijn zus en mij beide een paar laarzen slecht aangemeten. Of beter, slecht advies gegeven

dan zou ik ze nog voor geen goud van je kopen. Maar echt goed passende petries zouden geen pijn moeten doen, ik deed altijd een dikke sok aan. En ik heb geen tere voetjes, dus ik had geen problemen.. Ja dat mijn wreef te laag is, en dat de laarzen gewoon afzakte tijdens het rijden.. Ze hingen soms wel 5 cm lager

Smartiej schreef:Weet niet of dat zo'n goed idee is. Toen ik mijn Petries kocht zei mijn vader ook tegen mij dat ik dat kon doen. Verkoopster gelijk heel fel dat ik dit absoluut niet mocht doen.
Edit: Zie net dat bij rowo het wel vaak is gelukt... I'm confused.

MieLo schreef:wat bof ik dan zeg
heb ook petries, maar heb ze nooit hoeven inlopen, ze liepen gelijk al super
Pauline schreef:Pff had ik dit eerder gelezen...ik had ook Petris gekocht maar vond het echt een hel om mee te rijden dus heb ze doorverkocht aaniemand die ze geweldig vond.
Ik vond die 2 stukken PVC pijp om mijn benen echt vreselijk, mijn knieholtes zijn blauw en mijn enkels deden erg veel pijn. Niks voor mij iig.

Silence schreef:O O wat klinkt dit bekend.
Ik heb hetzelfde probleem gehad.
Na een half jaar dagelijks gebruik was het nog niks beter en heb ik ze verkocht.
Had ook het idee totaal geen contact met mijn paard te hebben met deze laarzen.
Nee, voor mij geen petries meer

Doe ik altijd met pumps ofzo, net zo verschrikkelijk met uitlopen
Maar je kan anders ook gewoon kranten erin proppen miss dat het dan aan de binnenkant wijder gaat staan