welke stallaarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cent

Berichten: 259
Geregistreerd: 21-05-08
Woonplaats: Limburg

Re: welke stallaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 23:35

HKM davos laarzen! Lijken op Uggs, zijn lekker warm,waterdicht en makkelijk aan en uit te trekken!

pillow
Berichten: 7799
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: welke stallaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:03

Ik heb leren werklaarzen van Grisport. Lopen lekker zijn veilig en waterdicht. Kosten wel €120,00 maar gaan ook een paar jaar mee. als je ze goed onderhoud.

Noemer

Berichten: 53
Geregistreerd: 12-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 00:05

Ik had de hkm belmond laarzen. Mijn eerste paar zat geweldig, maar die waren op een gegeven moment echt op
Toen heb ik een nieuw paar besteld, zelfde maat, maar helaas hebben ze volgens mij het model wat gewijzigd in de tussentijd, want de schacht zat echt heel anders en de laars viel ook bij de voet echt heel anders. Zo jammer en ik heb ook nog niet echt een andere laars gevonden die ik fijn vind

Espritt_p
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-06-17

Re: welke stallaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 12:22

Ik heb de ANWB laarzen en ben daar heel tevreden over. Ik heb ze al meerdere keren opnieuw gekocht :=

Gini
Berichten: 17907
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 12:38

Duhelo schreef:
In belgie hebben we geen Van Cranenbroek.


Jawel, eentje, in Opglabbeek, totaal nutteloos wel als je in de Vlaanders woont. :D

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 13:26

Ik heb de Dunlop Blizzard Thermo regenlaarzen. De pasvorm is geweldig! Ik heb geen last meer van koude voeten :D

Afbeelding

marley93

Berichten: 6032
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: welke stallaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 15:02

Ik zweer bij de Muckboot Colt Rider.
Wel rubber tot over de enkel, maar speciaal behandeld zodat het goed kan tegen ammoniak etc. Heerlijk warm, super comfortabel.
Voor een nieuw paar ben je €129,- kwijt als ik het goed heb. Ik heb mijn vorige paar zeer intensief gebruikt, en die waren na drie jaar nog in goede conditie. (Moest ze alleen weggooien door een ongeluk met een paard en een moddersloot. :') )

linda2008

Berichten: 4254
Geregistreerd: 30-03-08

Re: welke stallaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 09:27

Hier ook natte (en dus ijskoude) voeten in de dunlop blizzard. Ik vind wel dat ze sterk zijn (blubber, mest, enz.) en ze lopen lekker dus als het niet té koud is, trek ik ze graag aan.
Anwb laarzen vind ik ook heeeeerlijk en staan veel chiquer maar ik ben nu aan mijn 5e paar bezig omdat de zolen los gaan, die kunnen dus minder goed tegen blubber!
En ik heb nu Harry’s Horse winterboots gekocht, wel meer in moeten lopen maar tot nu toe heb ik geen koude voeten meer :)
Afbeelding

bamsy

Berichten: 1118
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 09:48

Espritt_p schreef:
Ik heb de ANWB laarzen en ben daar heel tevreden over. Ik heb ze al meerdere keren opnieuw gekocht :=

Hier ook laarzen van de ANWB! Vorige week 2de paar aangeschaft nadat de 1ste na 3 jaar intensief gebruik nog niet helemaal overleden zijn maar wilde gewoon wat anders haha

RianneH

Berichten: 28236
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:05

Noemer schreef:
Ik had de hkm belmond laarzen. Mijn eerste paar zat geweldig, maar die waren op een gegeven moment echt op
Toen heb ik een nieuw paar besteld, zelfde maat, maar helaas hebben ze volgens mij het model wat gewijzigd in de tussentijd, want de schacht zat echt heel anders en de laars viel ook bij de voet echt heel anders. Zo jammer en ik heb ook nog niet echt een andere laars gevonden die ik fijn vind


Dit had ik ook met Horka laarzen! Mijn eerste paar is na 5 jaar uiteindelijk overleden en toen ik laatst nieuwe ging passen viel de pasvorm heel erg tegen :\

Heb nu ook de dunlop laarzen gehaald en die zitten heerlijk <3 Prettige prijs ook!

Doedatje
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-06-15
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:39

Siersma schreef:
Ik heb werklaarzen van Sixton. Zijn van leer en een goede stevige zool en veiligheidsneus. Ik heb de niet gevoerde maar die zijn er ook


Deze heb ik ook, zonder voering. Moest wel een weekje wennen aan hoe ze lopen en ik heb er van die hakjes in zitten, waardoor het super loopt.

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:00

bamsy schreef:
Espritt_p schreef:
Ik heb de ANWB laarzen en ben daar heel tevreden over. Ik heb ze al meerdere keren opnieuw gekocht :=

Hier ook laarzen van de ANWB! Vorige week 2de paar aangeschaft nadat de 1ste na 3 jaar intensief gebruik nog niet helemaal overleden zijn maar wilde gewoon wat anders haha


Hier ook goede ervaring met ANWB laarzen. Gaan nu 3e of 4e jaar in :j

nicole_floor

Berichten: 3246
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 18:40

Espritt_p schreef:
Ik heb de ANWB laarzen en ben daar heel tevreden over. Ik heb ze al meerdere keren opnieuw gekocht :=

Deze heb ik ook. Ze kunnen alleen nog goed tegen paardenmest, waarbij ze op ten duur niet meer goed waterdicht zijn.
Ik heb 1 paar al wel bijna 10 jaar denk. En het 2de paar 5 jaar ofzo, maar deze heb doe ik niet aan in de stal.

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 20:20

Doedatje schreef:
Siersma schreef:
Ik heb werklaarzen van Sixton. Zijn van leer en een goede stevige zool en veiligheidsneus. Ik heb de niet gevoerde maar die zijn er ook


Deze heb ik ook, zonder voering. Moest wel een weekje wennen aan hoe ze lopen en ik heb er van die hakjes in zitten, waardoor het super loopt.

Ik heb ze idd ook koeten inlopen met blarenpleisters maar nu net pantoffels, en dat voor zulke lompe dingen :D