Ervaringen met Pioneer laarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
P_Tries

Berichten: 5157
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Almere

Ervaringen met Pioneer laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-18 12:42

Hoi Bokkers,

Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn hier met Pioneer rijdlaarzen, en hoe jullie de kwailteit vinden.

Ik vind afgelopen zomer mijn laarzen laten aanmeten, wilde heel graag een gek paar laarzen en ik dacht Pioneer heeft wat ik wil, dus voila!

Mijn lieve vriend heeft ze zonder mijn weten gevraagd om op de dag van mijn verrjaardag thuis te komen aanmeten. Geweldig lief en echt heel gaaf! Zo blij als een kind was ik! En het lange wachten begint!
Ik was 29 juni jarig, en heb de laarzen 22 september gekregen, en weer was ik blij!

Helaas, was het niet wat ik verwachtte... laarzen pasten niet goed, enerzijds te groot ( kuiten) waardoor er hele rare en lelijke bobbels kwamen, en anderzijds te klein (pasten amper dicht rond mn kuiten).
We waren het er over eens dat de laarzen terug moesten en in overleg met de dame die ze aanmeet hebben we dit weer geregeld. Laarzen terug en ik mocht weer wachten. Helaas heb ik ze nog steeds niet binnen, maar er is contact. Er zou iets mis gegaan zijn bij de douane.

Ik open dit topic niet om het merk of de dame die ze aanmeet zwart te maken, maar meer als vraag hoe is jullie ervaring met dit merk?
Ik heb voorheen altijd Petrie gehad, en wist wel dat de kwaliteit niet hetzelfde zou zijn, maar ik ben inmiddels een half jaar aan het wachten en heb nog weinig.. -O-

_Lorette_

Berichten: 12081
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: Ervaringen met Pioneer laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 16:30

Ik vind ze geweldig qua pasvorm en ik kan er bijzonder goed op lopen, maar ik vind de kwaliteit niet goed. De ritsen zijn er al wel zes keer uit geknapt. Met veel oudere Petrie laarzen is me dat nog nooit gebeurd. De zool en het leer slijten ook aanzienlijk sneller. Jammer dat je er zoveel pech mee hebt!

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 17:02

Ik rijd sinds een tijdje ook met pioneerlaarzen, ze zijn eigenlijk van mn moeder. Bij ons is de rits inderdaad ook al een paar keer opengesprongen, maar ik vind ze wel heel fijn zitten! Over de pasvorm kan ik niet zoveel zeggen omdat ze voor mij net iets te groot zijn (Ze zijn natuurlijk aangemeten voor mijn moeder :D ) Ik doe ze wel echt alleen aan op wedstrijd

P_Tries

Berichten: 5157
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Almere

Re: Ervaringen met Pioneer laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 09:21

Dank jullie wel! Ik hoop van harte dat ze snel klaar zijn voor mij :)

Emperor

Berichten: 196
Geregistreerd: 19-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 13:58

Zijn er misschien al nieuwe/meer ervaringen met het merk Pioneer? :D

Ik ben toe aan nieuwe rijlaarzen, maar twijfel tussen verschillende merken..

zacharyhill

Berichten: 1603
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: zeeuws vlaanderen

Re: Ervaringen met Pioneer laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-21 18:14

Ik en mijn dochter hebben een paar jaar geleden pioneers laten aanmeten. Nooit niet meer!!! ik heb er een keer mee op mijn paard gezeten en mijn dochter 3 keer. Ze zijn prachtig om te zien daar heb je het ook mee gehad. De ritsen zijn erg zwak die van mijn dochter zijn al 2 keer terug geweest, ze zijn te smal aan haar voeten, omdat ze haar teen gebroken had zijn we daar te laat achter gekomen. Mijn laarzen zitten niet goed aan de enkels na een kwartier aan hebben heb ik geen gevoel meer in mijn tenen. Ik heb nu laarzen van derby geweldig en mijn dochter ook. De pioneers liggen te versloffen en wil er graag vanaf. Nee voor mij geen pioneer meer

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Ervaringen met Pioneer laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 22:57

Ik heb de mijne nu 3 jaar en ze zijn echt nog als nieuw.
Toevallig afgelopen week de rits opnieuw vast laten stikken, die was losgelaten.
De kleur blijft mooi, pasvorm is echt super.

Als je in de buurt zit van plastronsenzo, zij zijn echt goed in het aanmeten.
https://plastronsenzo.nl/product-catego ... rhorseline

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: Ervaringen met Pioneer laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-21 23:51

paar jaar terug Pioneer laarzen gehad, zaten erg fijn maar de ritsen waren binnen het jaar kapot.
Wilde 2 jaar terug op equitana nog eens kijken maar gauw weggelopen, wat een onvriendelijke mensen stonden daar