KITT Chaps

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

KITT Chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 19:57

Hoihoi, ik had een vraag over de KITT neopreen chaps!

Ik heb nu al een tijdje mijn eerste en ik vind ze fantastisch, voor mij nooit meer iets anders. Alleen, het paar wat ik nu heb zakt wat af tijdens het lopen/rijden/werken. Niet veel hoor, maar wel genoeg om een homp stof in je knieholte te hebben op de fiets. Is dit normaal, of hoort dit niet? Zit te twijfelen om een maatje kleiner te nemen. Het aantrekken gaat zoals het hoort, met een beetje moeite dus, en hij zit gewoon goed aansluitend strak. Dus hij is niet duidelijk te groot, vandaar mijn twijfel. Ik draag er overigens simpele spijkerbroeken van de h&m onder (heb geen dressuur broeken omdat ik western rijd). Het betreft de full chaps, dus tot aan je kont.

Heeft iemand tips, zal ik toch een maat kleiner gaan? Alvast bedankt!

Anoniem

Re: KITT Chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:06

Helemaal niemand? :(

fransje23

Berichten: 15347
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:39

Heb geen tips, ik gebruik de alleen in de winter als het echt koud is bij het rijden. Heb dan geen last van een homp stof :)

Okay_Zoe
Berichten: 40
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:20

Ik draag altijd gwn schoenen met klitterband
Heeft geen veters en ik rijd toch heel vaak zonder beugels

Dat is warmer in de winter en koeler in de zomer
Bevalt me veel beter dan chaps of laarsen

Okay_Zoe
Berichten: 40
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:22

Het kan ook zijn dat ze juist verzakken doordat ze te klein zijn omdat ze dan teveel met je bewegingen mee gaat, heb ik heelvaak ook met broeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 11:20

Okay_Zoe schreef:
Het kan ook zijn dat ze juist verzakken doordat ze te klein zijn omdat ze dan teveel met je bewegingen mee gaat, heb ik heelvaak ook met broeken...


Hmm, dat klinkt ook plausibel... Dat ze nu te veel uitrekken en door het naar beneden schuiven "op zoek gaan" naar minder spanning... Thanks!