Wedstrijdshirt kindermaat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34634
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Wedstrijdshirt kindermaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-18 14:41

Onze dochter gaat binnenkort voor het eerst op wedstrijd. Een jasje en witte rijbroek heeft ze al. Maar een wedstrijdshirt voor een beetje normale prijs schijnt heel lastig te zijn in haar maat (140/146). Wat ik vind is of veel te klein, of ontzettend prijzig. Ik vind rond de 20 euro wel de max. Ook een leuke plastron is een uitdaging. Iemand goede tips voor ruitersportzaken (mag ook online) die zoiets verkopen? Aub geen agradi, divoza, epplejeck, drunens ruiterhuis of decathlon. Daar heb ik al gekeken en niet gevonden wat ik zocht. Een creatieve oplossing mag ook trouwens, of een 2e hands winkel die dit soort dingen verkoopt.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34634
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-18 14:53


Veronica2
Berichten: 2661
Geregistreerd: 26-08-13

Re: Wedstrijdshirt kindermaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:01

Is het nodig om een echt wedstrijdshirt te kopen? Vroeger volstond een gewoon t-shirtje ook wel en de plastron (zo'n doodgewone met klittenband) vulde de rest wel op. Of denk ik nu te praktisch?

Als je op google "shirt col kind" intikt, vind je op aboutyou een colshirtje in het wit voor 11 euro, met lange mouwen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34634
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-18 15:03

Slim. Dat ik daar niet aan gedacht heb :+ . Dan moeten we alleen nog een plastron want die van mij is veel te groot voor haar.

Edit: o flauw net een coltrui voor 5 euro gespot op C&A moet ik nog voor 19 euro bij bestellen. Dan fiets ik wel een keer op en neer.

Veronica2
Berichten: 2661
Geregistreerd: 26-08-13

Re: Wedstrijdshirt kindermaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:04

Je had een voorraadje in opvolgende maten kunnen kopen ;).

Veel succes met het wedstrijddebuut!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34634
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-18 18:42

Nou het is gewoon flauw dat je niet voor 5 euro mag bestellen. Maar heb nu 2e hands iets gevonden via de bokt markt ;)