Jodphurs epplejeck liv

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Trui

Re: Jodphurs epplejeck liv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:20

Link doet raarAfbeelding

Een koude trui, is geen goede trui.
als straks je kist gaat zakken, dan ben je uitgeteld. je doodshemd heeft geen zakken. een lijk heeft niks aan geld. maak geen spaarpot van je kist.

Trui

Re: Jodphurs epplejeck liv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:24

Ja ik durfde het toch nog niet aan zo der dat anderen op dit topic hadden gereageerd. Ligt niet aan TS maar je weet tegenwoordig nooit wat hackers etc met sites kunnen doen. Ook omdat ie ineens een ander adres aangeeft

als straks je kist gaat zakken, dan ben je uitgeteld. je doodshemd heeft geen zakken. een lijk heeft niks aan geld. maak geen spaarpot van je kist.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 21:34

Ja ja ik heb zelfs nog TS haar account zitten stalken. Even kijken of dit account niet toevallig vandaag was aangemaakt speciaal om mensen hier erin te luizen etc etc. Maar goed niks aan de hand.

Vind t ook erg mooie jodphurs. Zit eraan te denken om naast mijn twee paar laarzen ook nog jodphirs en chaps te nemen maar geen idee of dat zo slim is :’)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie