Laarzen Epplejeck Lou

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Catje_123

Berichten: 31
Geregistreerd: 18-10-18

Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 10:29

Afbeelding
Heeft iemand deze laarzen van de Ej al? Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zien voordat ik ze bestel.


November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 10:49

Ik heb ze :D zijn wel kunstleer natuurlijk, als je leer gewend bent zoals ik is het even wennen. Maar ik vond ze zo mooi haha. Niet de duidelijkste foto maar even snel in de winkel gemaakt toen ik ze paste. Ik vond de lichtbruine er in de winkel wel iets anders van kleur dan op de site, had ze meer cognac verwacht.

Afbeelding

Catje_123

Berichten: 31
Geregistreerd: 18-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 11:01

Oehw! Kunstleer vind ik niet zo erg voor die 3 keer in de week dat ik rij.

November108 schreef:
Ik heb ze :D zijn wel kunstleer natuurlijk, als je leer gewend bent zoals ik is het even wennen. Maar ik vond ze zo mooi haha. Niet de duidelijkste foto maar even snel in de winkel gemaakt toen ik ze paste. Ik vond de lichtbruine er in de winkel wel iets anders van kleur dan op de site, had ze meer cognac verwacht.

[ [url=m/YWEsfu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Anoniem

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 11:14

Mijn bijrijder heeft ze gekocht. Ze zien er mooi uit! Staan haar ook goed terwijl ze een lastige voet heeft (kleine voet, dikke kuit).

Anoniem

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 11:17

Een aantal mensen bij mij op stal hebben ze! De cognac kleur is wel echt oranje oranje. Vind ze er mooi uitzien, maar hoor over het algemeen dat epplejeck laarzen niet enorm lang meegaan. Met intensief gebruik 1 a 2 jaar. Maar voor die prijs...

Catje_123

Berichten: 31
Geregistreerd: 18-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 11:30

Hmm ik bestel anders de bruine en de cognac. Over het algemeen zouden ze maar 3x in de week gebruikt worden. En ja voor dat geld en nu ook nog 25% korting 8-)

cataplana schreef:
Een aantal mensen bij mij op stal hebben ze! De cognac kleur is wel echt oranje oranje. Vind ze er mooi uitzien, maar hoor over het algemeen dat epplejeck laarzen niet enorm lang meegaan. Met intensief gebruik 1 a 2 jaar. Maar voor die prijs...

Anoniem

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 11:31

Cognac is geen cognac maar echt oranje := Ik wou ze bij m'n nieuwe cognac tuig, maar het is echt een andere kleur in het echt helaas...

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 11:35

Kan je de laarzen met de veters nog smaller maken dan de originele kuitmaat? Ik heb hele smalle kuiten helaas, de kuitmaat bij maat 38 is 3 cm te wijd zoals aangegeven op de site.

[o]


Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 11:36

Heeft er iemand een foto van de cognac?

Catje_123

Berichten: 31
Geregistreerd: 18-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 12:41

Lizzyy schreef:
Heeft er iemand een foto van de cognac?


Ik krijg ze morgen binnen dan plaats ik de foto's

Anoniem

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:01

Afbeelding

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:54

cataplana schreef:
Een aantal mensen bij mij op stal hebben ze! De cognac kleur is wel echt oranje oranje. Vind ze er mooi uitzien, maar hoor over het algemeen dat epplejeck laarzen niet enorm lang meegaan. Met intensief gebruik 1 a 2 jaar. Maar voor die prijs...


Dat gaat om de leren laarzen, deze zijn kunstleer. Dus verwacht dat ze korter meegaan haha :') Maar voor die prijs nu! Leuk voor de mooi erbij. De kuit is echt nog heel veel aan te passen met de veter!

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 15:21

Ik zag ze ook staan op Facebook. Helaas zoals alle goedkopere laarzen en standaard maten is de kuitmaat te smal voor mij. Jammer want het leek me wel wat!

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

Catje_123

Berichten: 31
Geregistreerd: 18-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-18 15:33

pluisje88 schreef:
Ik zag ze ook staan op Facebook. Helaas zoals alle goedkopere laarzen en standaard maten is de kuitmaat te smal voor mij. Jammer want het leek me wel wat!


Volgens mij zijn de wel wijder te zetten door de veter?

pluisje88

Berichten: 8056
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:50

Catje_123 schreef:
pluisje88 schreef:
Ik zag ze ook staan op Facebook. Helaas zoals alle goedkopere laarzen en standaard maten is de kuitmaat te smal voor mij. Jammer want het leek me wel wat!


Volgens mij zijn de wel wijder te zetten door de veter?


Jawel maar vast geen 4 cm liijkt me

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

Strawberry2

Berichten: 614
Geregistreerd: 06-06-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:14

Ik zit er aan te denken om deze laarzen te gaan kopen, ik rijd er ongeveer 3/4x per week mee en alleen met rijden en ik wil er toch wel minimaal 1,5 a 2 jaar mee kunnen doen. Of is het verstandiger om te investeren in leren laarzen? Ik heb nu ook leren laarzen maar deze zijn toch echt aan vervanging toe.

~Don't let idiots ruin your day~]
[o]

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 23:27

Ik zag ze ook al voorbij komen maar volgens mij zijn ze heel kort...? Ik kan mij herinneren dan mijn hoogte 52cm is en ik hem geen lange benen... Deze laarzen zijn niet hoger dan 43cm zag ik, of keek ik verkeerd?

Edit: ik keek verkeerd maar dan nog... 50cm hoogte bij maat 43... Ik heb maatje 38

Sandro † 24.06.1998 - 15.12.2020 ★

Sterlyn B+10 ~ L1+10 ~ 0.80m+1
Volg ons op Instagram:
https://www.instagram.com/haflingersterlyn/

Met de code FLEURXEJ krijg je 5% korting op je gehele bestelling op https://www.ej.nl
(Enkel sale artikelen uitgesloten, werkt dus wel op vaste prijs artikelen etc)

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 00:41

FleurSandro schreef:
Ik zag ze ook al voorbij komen maar volgens mij zijn ze heel kort...? Ik kan mij herinneren dan mijn hoogte 52cm is en ik hem geen lange benen... Deze laarzen zijn niet hoger dan 43cm zag ik, of keek ik verkeerd?

Edit: ik keek verkeerd maar dan nog... 50cm hoogte bij maat 43... Ik heb maatje 38


52 cm voor maatje 38 lijkt mij heel hoog hoor. Als ik bij een petrie tabel kijk, is de standaard hoogte voor maat 38, 46 cm. En de lange versie is 48 cm.

Ik vraag me af hoe lang de laarzen mooi blijven als ze niet van echt leer zijn?

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Anoniem

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 01:03

Hoelang ze mooi blijven weet niemand. Ze zijn net in de verkoop.. Zelf uittesten of afwachten denk ik zo.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 07:05

Hoe rijden ze met een leren zadel? Gaat dat piepen of heb je daar geen last van?

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 08:14

Ze piepen niet met leren zadel! En ik denk dat ze serieus wel 4cm wijder te zetten zijn. Er zit een mooie brede zwarte flap achter de veter waardoor het er netjes uit blijft zien. Kan er vanmiddag wel een foto van maken als jullie dat willen. Hoelang ze meegaan weet idd nog niemand maar denk dat je voor het geld gewoon geen wereldverwachtingen moet hebben. Kuit van 52cm is bij maat 38 idd heel hoog! Ik heb maat 38 van deze en bij de L en XLW was ie volgens mij 46 cm.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 08:39

Ik heb bij derby hoogtemaat 52 en bij petrie 48, dus het kan wel hoor als je lange benen hebt :D. Ik vind die maatvoering bij derby sowieso echt vaag, want ze waren wel even hoog als mn petrie’s!

[o]

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 08:46

Djeradalover schreef:
Ik heb bij derby hoogtemaat 52 en bij petrie 48, dus het kan wel hoor als je lange benen hebt :D. Ik vind die maatvoering bij derby sowieso echt vaag, want ze waren wel even hoog als mn petrie’s!

Bij Petrie is 48 niet hoog, haha.
Gave laarzen verder, maar als de kwaliteit niks is hoeft het van mij niet.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:24

Esaqar schreef:
Djeradalover schreef:
Ik heb bij derby hoogtemaat 52 en bij petrie 48, dus het kan wel hoor als je lange benen hebt :D. Ik vind die maatvoering bij derby sowieso echt vaag, want ze waren wel even hoog als mn petrie’s!

Bij Petrie is 48 niet hoog, haha.
Gave laarzen verder, maar als de kwaliteit niks is hoeft het van mij niet.


Ze zijn er niet hoger, bij maatwerk vast wel maar dat zijn die van mij niet!

[o]

S_a_f_a_r_i
Berichten: 702
Geregistreerd: 05-05-05
Woonplaats: Nieuwe Pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:46

Djeradalover schreef:
Ik heb bij derby hoogtemaat 52 en bij petrie 48, dus het kan wel hoor als je lange benen hebt :D. Ik vind die maatvoering bij derby sowieso echt vaag, want ze waren wel even hoog als mn petrie’s!

Petrie en derby rekenen de hoogte anders.

Derby meet de boog er bij, kun je dus niet met elkaar vergelijken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HarmanyL en 33 bezoekers