[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne96

Berichten: 1250
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Ouddorp

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 21:47

Die hierboven zijn echt helemaal mijn smaak <3 :9

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 11:12

Wow wat gaaf die laatste! Wat was je nou kwijt voor deze combi als ik vragen mag?

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 13:48

Oh die lipica’ s zijn echt heel gaaf!

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10403
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 23:30

Dayanara schreef:
Oh die lipica’ s zijn echt heel gaaf!


De mijne of de blauwe O:)

Die van mij kwamen zo en dan met spoorriempjes in de leersoort van de boog op 370

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 23:33

ynskek schreef:
Dayanara schreef:
Oh die lipica’ s zijn echt heel gaaf!


De mijne of de blauwe O:)

Die van mij kwamen zo en dan met spoorriempjes in de leersoort van de boog op 370


De jouwe <3

Waar woon je? Dan kom ik ze pikken!

Prijstechnisch vind ik de prijs nog meevallen :j Blijft veel geld maar had gedacht dat ze duurder zouden zijn

upendo

Berichten: 22273
Geregistreerd: 19-02-08

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 23:48

Weet iemand of ze bij Lipica ook blauw suede/bruine bloemen (of barok)print hebben?

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 13:55

Oh ik had ook gedacht dat die rode duurder zouden zijn. Dat geeft perspectief haha. Ik wil dan geen lak of rood, maar wel een mooie bruine met contrast hak en boog.

CoRiNa1983

Berichten: 1768
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 15:50

Rena100 schreef:
Oh ik had ook gedacht dat die rode duurder zouden zijn. Dat geeft perspectief haha. Ik wil dan geen lak of rood, maar wel een mooie bruine met contrast hak en boog.


De prijs is niet van de bordeau rode zo te zien als ik de foto's bekijk. In de voorgaande berichten.de prijs is van bruine laarzen die eerder gepost zijn dan de bordeau rode zo te zien.

Eclare

Berichten: 742
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Hoeksche waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 16:45

Ik was +- 480 kwijt incl sporenriempjes, spoorberschermers en een riem. Er was toen ik bestelde wel 50% korting op alle extra's. Ik ben van de bordeaux rode laarzen :)
Afbeelding

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 17:18

Mijn geverfde rijlaarzen, zo goed als nieuw toch? :D

Afbeelding

Afbeelding

Xritt
Berichten: 604
Geregistreerd: 21-06-15
Woonplaats: Epe

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:10

Verven? Wist niet dat dit kon. Hoe en waarmee heb je dat gedaan? Het ziet er netjes uit

Janine1990

Berichten: 43803
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 18:58

Netjes gedaan, ben benieuwd hoe lang het houdt.
Heb het wel gedaan met leren schoenen, was niet zo'n succes zeg maar :Y) :')
En toen kon ik helemaal nieuwen kopen :+

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 19:15

Xritt schreef:
Verven? Wist niet dat dit kon. Hoe en waarmee heb je dat gedaan? Het ziet er netjes uit


Ik heb speciale leerverf gebruikt van Angelus.
Het is eigenlijk heel simpel, alleen soms een beetje priegelen en een vaste hand hebben.
Heb ze eerst gereinigd met speciale reiniger op basis van aceton.
Ik kreeg er een sponspenseel bij en een detail penseel. Eerst heb ik de grote vlakken gedaan met het sponspenseel, en daarna de details met het kleine penseeltje.
En dan drie lagen en 24 uur daarna een finisher erover heen.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 09:10

Oh ja, heb alles door elkaar gehaald. Nadeel van op de telefoon kijken. Dan heb je het overzicht niet meer zo. Ik zit ontzettend te twijfelen wat voor laarzen ik wil.
Ik heb momenteel een paar hele oude lipica's, maar die nog heerlijk zitten en er van een afstandje nog best ok uit zien. Ik wil graag wedstrijden gaan rijden, dus dan vind ik het wel mooi om een paar mooie nette laarzen te hebben. Maar ik wil geen veters, heb korte dikke benen, dus dat vind ik te druk.

Ik heb bruin tuig, dus mooie bruine laarzen wil ik. Ik heb mijn zwarte petries de deur uit gedaan. Ik zit wel te twijfelen of ik niet gewoon een paar petries wil weer, ik had de verona's, die zaten wel heel lekker.

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 17:30

Rena100 schreef:
Oh ja, heb alles door elkaar gehaald. Nadeel van op de telefoon kijken. Dan heb je het overzicht niet meer zo. Ik zit ontzettend te twijfelen wat voor laarzen ik wil.
Ik heb momenteel een paar hele oude lipica's, maar die nog heerlijk zitten en er van een afstandje nog best ok uit zien. Ik wil graag wedstrijden gaan rijden, dus dan vind ik het wel mooi om een paar mooie nette laarzen te hebben. Maar ik wil geen veters, heb korte dikke benen, dus dat vind ik te druk.

Ik heb bruin tuig, dus mooie bruine laarzen wil ik. Ik heb mijn zwarte petries de deur uit gedaan. Ik zit wel te twijfelen of ik niet gewoon een paar petries wil weer, ik had de verona's, die zaten wel heel lekker.


Ik heb dezelfde petries gehad, ik vond ze ook heel fijn! Ben nu onvergestapt naar DeNiro maar zijn prijzig, Celeris is prijs-kwaliteit volgens mij wel beter dan Lipica en kun je ook nog heel mooie dingen samen stellen voor relatief weinig geld. Lipica zijn positieve maar ook veel negatieve verhalen over...

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:45

Rena100 schreef:
Oh ja, heb alles door elkaar gehaald. Nadeel van op de telefoon kijken. Dan heb je het overzicht niet meer zo. Ik zit ontzettend te twijfelen wat voor laarzen ik wil.
Ik heb momenteel een paar hele oude lipica's, maar die nog heerlijk zitten en er van een afstandje nog best ok uit zien. Ik wil graag wedstrijden gaan rijden, dus dan vind ik het wel mooi om een paar mooie nette laarzen te hebben. Maar ik wil geen veters, heb korte dikke benen, dus dat vind ik te druk.

Ik heb bruin tuig, dus mooie bruine laarzen wil ik. Ik heb mijn zwarte petries de deur uit gedaan. Ik zit wel te twijfelen of ik niet gewoon een paar petries wil weer, ik had de verona's, die zaten wel heel lekker.


Ik heb DeNiro Ottaviano maar dan zonder veter :D ben ik ook heel blij mee!

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:46

CalipsoLover schreef:
Rena100 schreef:
Oh ja, heb alles door elkaar gehaald. Nadeel van op de telefoon kijken. Dan heb je het overzicht niet meer zo. Ik zit ontzettend te twijfelen wat voor laarzen ik wil.
Ik heb momenteel een paar hele oude lipica's, maar die nog heerlijk zitten en er van een afstandje nog best ok uit zien. Ik wil graag wedstrijden gaan rijden, dus dan vind ik het wel mooi om een paar mooie nette laarzen te hebben. Maar ik wil geen veters, heb korte dikke benen, dus dat vind ik te druk.

Ik heb bruin tuig, dus mooie bruine laarzen wil ik. Ik heb mijn zwarte petries de deur uit gedaan. Ik zit wel te twijfelen of ik niet gewoon een paar petries wil weer, ik had de verona's, die zaten wel heel lekker.


Ik heb dezelfde petries gehad, ik vond ze ook heel fijn! Ben nu onvergestapt naar DeNiro maar zijn prijzig, Celeris is prijs-kwaliteit volgens mij wel beter dan Lipica en kun je ook nog heel mooie dingen samen stellen voor relatief weinig geld. Lipica zijn positieve maar ook veel negatieve verhalen over...


Celeris valt in dezelfde prijscategorie als de niro. Wel betere kwaliteit dan deniro vind ik persoonlijk. En voordeel bij Celeris is dat je ze zelf helemaal samen mag stellen zonder meerkosten. Hoe simpel of wild ook, je betaald het model.

SharonBdB

Berichten: 95
Geregistreerd: 29-01-16
Woonplaats: Leeuwarden

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:01

Wat een prachtige laarzen allemaal. Ik heb twee jaar terug simpele van de ej gekocht en die voldoen nog steeds. Met mijn lengte en voetmaat zal het nog lastig worden (42 kuit 37/38 hoogte richting de 52 dacht ik.)

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10403
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 10:12

Hier ook niet de makkelijkste maten.

Voet 40, kuit 39 en 40 bij hoogte 46

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 11:24

Celeris heb ik gehad en heb ik denk ik 5x aangehad, maar dat waren echt kachelpijpen. Vond de service echt om te huilen, dus voor mij geen Celeris meer. Laarzen waren echt wel heel mooi hoor, maar ze waren zo knetterhard, zaten echt TE strak, ik had na 1 minuut al geen gevoel meer in mijn benen en kon er totaal niet mee rijden.

Ik had overigens de Padova's, niet de Verona's, maar is dezelfde prijscategorie. Ik vond het juist wel heel fijn dat er elastiek in zat, want dat zit gewoon lekker. Maar elastiek is dus met bruine laarzen zwart, dat vind ik dan weer minder mooi.

Zit te twijfelen om toch weer Lipica's te nemen, want die zijn prijstechnisch nog wel ok, en mijn huidige Lipica's doen het ook al jaren :D

De Niro vind ik echt te duur. En ik wil geen rits meer aan de achterkant.

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:29

SharonBdB schreef:
Wat een prachtige laarzen allemaal. Ik heb twee jaar terug simpele van de ej gekocht en die voldoen nog steeds. Met mijn lengte en voetmaat zal het nog lastig worden (42 kuit 37/38 hoogte richting de 52 dacht ik.)


Met deze maten val je bij de niro nog in standaard werk. Althans, 2 kaar gelden mocht je of de kuit of lengte +/-1cm gratis laten aanpassen.

SharonBdB

Berichten: 95
Geregistreerd: 29-01-16
Woonplaats: Leeuwarden

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 19:44

Ooh echt waar... Dat wist ik niet. Ach voorlopig voldoen mijn epplejackjes nog wel...

LisaVH96

Berichten: 183
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Katwijk

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:19

Na het al een tijdje volgen van dit topic, heb ook ik vandaag mn eerste paar rijlaarzen in jaren gekocht.
De petrie melbourne.
Afbeelding

Ze zitten als gegoten en helemaal verliefd

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 15:29

Wauw, zwart blijft toch wel heel erg mooi hoor! Mooi klassiek! <3

upendo

Berichten: 22273
Geregistreerd: 19-02-08

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 07:08

Onze Pioneer laarzen zijn ook in bestelling gsgaan gisteren. Ik ben heel benieuwd!