Nieuwe One K Cap maar zit niet lekker.. wat nu

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

GerenGer

Nieuwe One K Cap maar zit niet lekker.. wat nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 11:59

Wat een gedoe.. gisteren heb ik mijn nieuwe One K Cap opgehaald en eerst was ik er heel blij mee
maar nadat ik 'm maar ik heb gepast, zit die gewoon niet goed. In de winkel had ik eest een grotere
schaal op en toen viel het me al wat op dat het kinbandje ver naar voren zat van mijn hals af. Maar
ik had sowieso een kleinere maat nodig en de verkoopster zei dat het kinbandje dan ook automatisch
meer naar achteren gaat zitten. Maar als ik nu elke keer mijn cap op doe kan ik er maar niet aan wennen
dat het kinbandje zo ver naar voren zit. Ook als ik praat met de cap op kom ik gewoon telkens tegen
het kinbandje aan.. Ik heb ook Samshield wel op gehad (die lijkt er qua model heel erg op), maar daar viel het me niet zo erg op..
Beetje lastige situatie, want ik weet ook niet of ik de cap terug kan brengen, maar de cap is ook best
wel prijzig voor als die niet lekker zit..
Zijn er meer met een One K Cap waarbij hen dit is opgevallen of ben ik de enige?

GerenGer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 11:26

Nee ik heb er nog niet mee gereden, mede omdat ik bij het passen al zo iets had van zit niet helemaal lekker.
Ruilen met een andere cap weet ik niet zo goed, want verder hebben ze alleen Kask en Samshield, en die vind ik gewoon te duur.
Klopt, een cap moet wel goed zitten. Ik baal enorm want het is echt een mooie cap, maar nu heb ik
al zoiets van ik doe mijn oude cap weer op want die zit veel lekkerder :') en dat is natuurlijk niet de bedoeling haha.

GerenGer

Re: Nieuwe One K Cap maar zit niet lekker.. wat nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-18 16:02

Ik heb schaal maat 0, dus allerkleinste en dat heb ik ook wel echt nodig. Hij zit wel verder prima behalve dus het kinbandje waar ik maar niet aan kan wennen..

GerenGer

Re: Nieuwe One K Cap maar zit niet lekker.. wat nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-18 11:15

Ik zal je even een pb sturen met foto!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie